Dan doet hij het beter dan ik ooit deed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enorm! Maar hij pakt het goed aan, al die meiden willen met hem dansen omdat de meerderheid van zijn vrienden dat niet durven. Ik heb hem wel eens van het podium moet slepen, stond ie daar tussen de meiden te dansen.
Vorig jaar was mn zoon op vakantie met mn broertje (toen 15) en mn zusje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enorm! Maar hij pakt het goed aan, al die meiden willen met hem dansen omdat de meerderheid van zijn vrienden dat niet durven. Ik heb hem wel eens van het podium moet slepen, stond ie daar tussen de meiden te dansen.
Ja het gaat wel heul snel hoor... Pffff..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schattig
Maar waar is de tijd gebleven dat jongens van 10 meisjes nog stom vonden.![]()
In mijn tijd waren meisjes gewoon stom.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het gaat wel heul snel hoor... Pffff..
Vooral toen hij begon over een meisje dat bij hen op school heeft gezeten, maar nu op de middelbare zit.Dat hoeft nou ook weer niet..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En straks blijkt hij homo te zijn
Jou verklaring en dat verklaart een hele hoopquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In mijn tijd waren meisjes gewoon stom.![]()
Ik word oud.
Inderdaad pas in de brugklas dat de meiden begonnen met make up (en dan was je al vroegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In mijn tijd waren meisjes gewoon stom.![]()
Ik word oud.
Ja ik ben benieuwd hoe lang dat duurt hoor. Maar idd, vooralsnog is hij er heel open over tegen me.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verteld over meiden dus echt niks aan mij he.
Ik moet een spion hebben hoor. Misschien wel iets voor ezechielk
Is hij nooit geweest ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe lang dat duurt hoor. Maar idd, vooralsnog is hij er heel open over tegen me.
Ja, ik vond pas op mijn elfde voor het eerste een meisje leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad pas in de brugklas dat de meiden begonnen met make up (en dan was je al vroeg) en toen opeens de jongens die ontdekten dat de piemel voor meer was dan alleen plassen
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou en! Zou me echt aan mijn reet roesten hoor.
Zegt cassanovaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jou verklaring en dat verklaart een hele hoop
Beterschap voor kleine manquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga maar eens naar m'n bedje verkassen. Ventje is ziekjes en zal wel een paar keer roepen vannacht.
Jouw zoon is echt de masterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe lang dat duurt hoor. Maar idd, vooralsnog is hij er heel open over tegen me.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar was mn zoon op vakantie met mn broertje (toen 15) en mn zusje.
Broertje vond het niet leuk want mn zoon liet zn breakdanceskillz zien op de dansvloer en had dus een hele kring van mensen om hem heen staan, ook alle leuke meiden waar mn broertje jacht op had willen maken
Ja, maar maar het mag niet meerquote:
Die doen het beter dan voetballers jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cool.
Ja daar gaan ze nog flink profijt van hebben, jongens die dansen scoren bonuspunten.
Dat weet hij ook hoor, wij kunnen gelukkig heel open praten over dat soort dingen.quote:
Pff ben jij nu een cassanovaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja, maar maar het mag niet meer
Oh maar die tijd zal hier ook nog wel aanbreken hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij nooit geweest ook.
Ik moest er via mn zusje achter komen dat mn zoon toen hij 4 was 1 vriendin op de bso had, 1 in de klas en 1 bij mn zusje in de flat
Turfen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw zoon is echt de masterwanneer ga je starten met turfen?
Ik wou dat mijn ouders zo warenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat weet hij ook hoor, wij kunnen gelukkig heel open praten over dat soort dingen.
Wat? Dat hij aan mij gaat vertellen hoe of wat? Ik betwijfel het. Hij is heel open over alles behalve meisjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar die tijd zal hier ook nog wel aanbreken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |