Nee, ik heb een lieve vriendinquote:
Bijhouden hoeveel chicks per dag/week/maand hij verslindtquote:
Ja, ik vind dat wel belangrijk. Zijn toch ook normale dingen waar je normaal over moet kunnen praten?quote:
Jij welquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijhouden hoeveel chicks per dag/week/maand hij verslindt
Nee, dat ie mij niets meer verteld..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Dat hij aan mij gaat vertellen hoe of wat? Ik betwijfel het. Hij is heel open over alles behalve meisjes
Normaal en mijn familie gaan niet samenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel belangrijk. Zijn toch ook normale dingen waar je normaal over moet kunnen praten?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef xFriendx het volgende:
Mijn ouders zou het ook weinig uit maken geloof ik, hoewel mijn moeder er meer aan zou moeten wennen dan mijn vader als ik met een vent thuis zou komen. Maar ze weten dat ik dames en hun curves hoger in aanzien heb staan dus denk dat ze er niet eens bij stil hoeven te staan.
Ze waren altijd wel duidelijk over Fokkers: als je met een Fokker thuis komt jongeman, dan kan jij je biezen pakken, vlegel!
Ik zeg ook nergens dat wij wel normaal zijn hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal en mijn familie gaan niet samenmaar opzich keuren mijn ouders homoseksualiteit niet af. Maar heel erg positief vinden ze het niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef xFriendx het volgende:
Mijn ouders zou het ook weinig uit maken geloof ik, hoewel mijn moeder er meer aan zou moeten wennen dan mijn vader als ik met een vent thuis zou komen. Maar ze weten dat ik dames en hun curves hoger in aanzien heb staan dus denk dat ze er niet eens bij stil hoeven te staan.
Ze waren altijd wel duidelijk over Fokkers: als je met een Fokker thuis komt jongeman, dan kan jij je biezen pakken, vlegel!
Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zouden vinden als ik iedere week met een ander in bed zou liggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat wij wel normaal zijn hoor.![]()
Alleen doe ik niet raar over dingen als seksualiteit en aanverwante zaken.
Ik vind eerlijk gezegd niet dat dat mijn ouders ene flikker aan gaat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zouden vinden als ik iedere week met een ander in bed zou liggen
Ja dat komt ongetwijfeld nog wel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat ie mij niets meer verteld..
Je moet ze ook niet alles vertellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zouden vinden als ik iedere week met een ander in bed zou liggen
Ik denk dat leeftijd hier ook wel een rol bij speeltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd niet dat dat mijn ouders ene flikker aan gaat.
I like Betty's stylequote:
Ik vind wel dat het je ouders iets aangaat, maar ik vind ook dat ze het maar te accepteren hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah weer terug?quote:
Daar zouden mijn ouders nooit wat van zeggen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik kan het me voorstellen. Hij vertelt ook niet altijd alles hoor. Hoort er ook bij he..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat komt ongetwijfeld nog wel ja![]()
Is niet leuk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |