Zeg je tegen een moeder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier word toch niet geneukt, dus er wordt niemand vader of moeder en al helemaal geen opa of oma
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier word toch niet geneukt, dus er wordt niemand vader of moeder en al helemaal geen opa of oma
Vanavond slimpiequote:
Bart gaat heus mijn zoon niet verkrachten om mij oma te maken hoorquote:
heb ik ook al een keer of 3 ergens gezegdquote:
Hoer huren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart gaat heus mijn zoon niet verkrachten om mij oma te maken hoor
quote:
Kost dat extra, wanneer je ze zwanger maakt?quote:
Eentje uit Hongarije gewoon. Voor 5 euro mag je ze zwanger maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kost dat extra, wanneer je ze zwanger maakt?
Kop maar in allemaal
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Huppel oma is voor haar 45ste.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef Catkiller het volgende:
Ja zodat ze het kind vervolgens voor vele euro's door kunnen verkopen aan rijke mensen uit het westen
Kinderhandel!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef Catkiller het volgende:
Ja zodat ze het kind vervolgens voor vele euro's door kunnen verkopen aan rijke mensen uit het westen
Het ligt er aan wat je doet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
Als ik nou verder ga met werken, mag ik dan dubbel uur tarief vragen?
Dan ben je opgelicht, liefje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kinderhandel gaf mij 450 euro, dat was echt fantastisch!
Dat is het lastige van een zoon hebben he, als je een dochter hebt dan kan je haar gewoon 9 maanden binnen houden en naderhand zeggen dat het jou kind is als moeder zijnde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Huppel oma is voor haar 45ste.
Masturberen is géén werken Pup.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
Als ik nou verder ga met werken, mag ik dan dubbel uur tarief vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |