Pijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n sadomasochitisch vrouwending dat waarschijnlijk veel pijn doet maar waarvan gezegd wordt dat ze er mooier van worden dus dan is het goed.
Eeeewww smerig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal ik de velletjes bewaren en naar je opsturen? Ze ruiken naar mij.
Een behandeling bij de logopedist om van dat Limburgs accent af te komen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef L-E het volgende:
Dus ik kan ze beter niet bewaren voor de verjaardag van mijn vriendje?
Wat moet ik dan geven?
De deurwaarder ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet tegen marco borstato.Ik moet altijd huilen van die man.
Geloof me, je jankt nog veel harder als je mij hoort zingen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Van hem? Of van zijn muziek?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Ik noteer 'm!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een behandeling bij de logopedist om van dat Limburgs accent af te komen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geloof me, je jankt nog veel harder als je mij hoort zingen.
Ik huil alleen om liedjes die ik mooi vind.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik dat nummer van net wel eens mee heb zitten janken als ik weer eens lekker vrolijk was. (NOT)
Waarom mailen als alle smerige details gewoon in het topic gepleurd werden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef L-E het volgende:
Waarom heeft niemand mij gemaild dat er een liefdeskoppel uit elkaar is hier? Keep me up to date, mensen, come on!
Hey, jij zingt, ik batsquote:
Ik was hier even niet, en terug lezen mag niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom mailen als alle smerige details gewoon in het topic gepleurd werden?
Dit was op dat moment wel een goeie trigger.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik huil alleen om liedjes die ik mooi vind.
Gast, het is vrijdagavond/nacht. Dus....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik dat nummer van net wel eens mee heb zitten janken als ik weer eens lekker vrolijk was. (NOT)
Met wie? Dat batsen dan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, jij zingt, ik bats
Je hoort mij niet klagen
Dat laatste komt ook voor mij steeds dichterbij dus dan kan ik zeggen dat ik zing en bats.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, jij zingt, ik bats
Je hoort mij niet klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |