Oh ik had het namelijk wel over je ouders wel of niet vertellen of je homo/lesbi bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag die post van tijn die ik quote als het begin. Dat lijkt me niets met geaardheid te maken te hebben
Ja, heb ik ook. En ik zal alles doen wat ik kan om dat zo te houden. Maar ik besef wel dat mijn invloed niet oneindig is. Dat bedoel ik. Maar idd, vechten als een leeuwin zal ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort van falen? God ik zou gek worden en constant mezelf afvragen waar ik de fout in ben gegaan.
Maar ik heb speciale band met mn zoon en die is me veel te dierbaar, hem ook. Die ga ik in stand houden kostte wat het kost
Nee en gaat nog wel even duren ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Maar idd, laten we het over iets vrolijks en luchtigs hebben!
Nog geneukt, anybody?
Zondagmiddag voor het laatst. Verdomme.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Nog geneukt, anybody?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Zondagmiddag voor het laatst. Verdomme.
nope al heel lang niet meer, op vakantie voor t laatst geloof ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Nog geneukt, anybody?
Er begon me iets te dagen na een van je posts jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik had het namelijk wel over je ouders wel of niet vertellen of je homo/lesbi bent
Ja, vanmiddag mijn rechterhand nog hard van achter genomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Nog geneukt, anybody?
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Nog geneukt, anybody?
Zonder glijmiddel zeker ook nogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag mijn rechterhand nog hard van achter genomen.
En, wat vond je hand ervan?quote:
Ja maar klagen, terwijl je zondag nog hebt gehad. Bofkont!quote:
Ik klaag nooit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar klagen, terwijl je zondag nog hebt gehad. Bofkont!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |