Dan zijn we het wel eens ja. Iedere week een ander gaat mn ouders ook niks aan, zou ik ook niet willen weten van mn zoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er begon me iets te dagen na een van je posts ja
Dat zou ik mijn ouders dan weer wel vertellen ja
Je hamster weer verkracht?quote:
Je doet niet aan pillow talk?quote:
Als ie dood is op de kachel leggen he. Zo'n ijsklompje om je piemel is ook niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat arme beestje is nog half in leven.
Heeft nooit naar behoren gefunctioneerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je korte termijn geheugen naar de klote!?!?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie dood is op de kachel leggen he. Zo'n ijsklompje om je piemel is ook niks
Ik zou dat wel willen weten hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn we het wel eens ja. Iedere week een ander gaat mn ouders ook niks aan, zou ik ook niet willen weten van mn zoon
Misschien tot op zekere hoogte. Ik denk dat ik dan te erg ga flippen over ziektes en zwangerschappenquote:
Een docher zou ik tot d'r 30e opsluiten in de torenkamerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien tot op zekere hoogte. Ik denk dat ik dan te erg ga flippen over ziektes en zwangerschappen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien tot op zekere hoogte. Ik denk dat ik dan te erg ga flippen over ziektes en zwangerschappen
Ik was zelf moeder op mn 18de. Wil dus dat mijn zoon goed oplet en vooral wil ik pas na mn 45ste oma worden. Geen dag eerder!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een docher zou ik tot d'r 30e opsluiten in de torenkamer
Wel d'r haar knippen he anders klimmen ze naar binnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een docher zou ik tot d'r 30e opsluiten in de torenkamer
Even een leuk idee aan Bart melden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zelf moeder op mn 18de. Wil dus dat mijn zoon goed oplet en vooral wil ik pas na mn 45ste oma worden. Geen dag eerder!!
Fuck zeg, je zou op je 36e oma wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zelf moeder op mn 18de. Wil dus dat mijn zoon goed oplet en vooral wil ik pas na mn 45ste oma worden. Geen dag eerder!!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Even een leuk idee aan Bart melden.
Ik ben bijna 36...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fuck zeg, je zou op je 36e oma worden![]()
In theorie kan ik over een jaar of 2 al oma wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fuck zeg, je zou op je 36e oma worden![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In theorie kan ik over een jaar of 2 al oma worden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In theorie kan ik over een jaar of 2 al oma worden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Even een leuk idee aan Bart melden.
Hier word toch niet geneukt, dus er wordt niemand vader of moeder en al helemaal geen opa of omaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |