Metal!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, het is vrijdagavond/nacht. Dus....
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was hier even niet, en terug lezen mag niet.
Awakenings? Lunapark?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb zin in een waanzinnig feestje. Iemand leuke tips voor komende maand(en)?
Je klinkt net zo lui als sommige andere die niet helemaal 100 zijn en hier posten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was hier even niet, en terug lezen mag niet.
Kerst en Oud en Nieuw?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef L-E het volgende:
Ik weet het niet eens meer, ik heb ooit toegegeven hier dat ik dat deed en werd een hele dag belachelijk gemaakt. Heeft diepe wonden achter gelaten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:44 schreef dawg het volgende:
[..]
van wie niet? van koos kansloos zeker?
Ik heb morgen een feestjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef L-E het volgende:
welkom op fokquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer, ik heb ooit toegegeven hier dat ik dat deed en werd een hele dag belachelijk gemaakt. Heeft diepe wonden achter gelaten.
Ja. Wat doen singles eigenlijk met kerst?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kerst en Oud en Nieuw?![]()
Da's ook de komende maanden.
Ik zei LEUK!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kerst en Oud en Nieuw?![]()
Da's ook de komende maanden.
Krassen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja. Wat doen singles eigenlijk met kerst?![]()
Ik ben waarschijnlijk luier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je klinkt net zo lui als sommige andere die niet helemaal 100 zijn en hier posten.
Uitgebreid voor jou koken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Natalie78 het volgende:
so deze had ik niet moeten lezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
*stopt hand in zijn broek*quote:
Huilend in hun eentje onder de kerstboom naar Home Alone kijken natuurljjk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vanavond he.quote:
Waarom doen vrouwen meestal het 'onbelangrijke' kookwerk en als het er echt om gaat spannen moet een man het opeens doen.quote:
Je neukt en je wordt ongesteld tegenwoordig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
Dan is hier de feestweek weer begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |