Dat zeg je zeker vaker tegen de mannen?quote:
kroegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is van Persie trouwens? Geblesseerd of gepasseerd?
Vice-wereldkampioen, winnaar van de Champions League, Middenvelder van het jaar, grote kanshebber op speler van jaar te worden. Vreemd inderdaad wat mensen in hem zien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Sneijder
Weer een verneukt 1-2tje, en net liet hij de bal al wegketsen bij aanname...
Wat zien mensen toch in dat figuur
Nee, maar ik gebruik hem wel soms in een andere zin, als in ''Deze SC is vol, DK.''quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker vaker tegen de mannen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker vaker tegen de mannen?
quote:
wat reageer jij ineens beleefdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik hem wel soms in een andere zin, als in ''Deze SC is vol, DK.''
Het is niet beleefd bedoelt.quote:
ZEKER OMDAT IK ZWART BEN! BRABANTSE BOERIN!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik hem wel soms in een andere zin, als in ''Deze SC is vol, DK.''
Dat werd hij ook allemaal in zn eentje ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vice-wereldkampioen, winnaar van de Champions League, Middenvelder van het jaar, grote kanshebber op speler van jaar te worden. Vreemd inderdaad wat mensen in hem zien.
Nee, meer omdat je een kutuser bent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ZEKER OMDAT IK ZWART BEN! BRABANTSE BOERIN!
quote:
Oja, ik zal de regels nog maar eens nalezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Bella, lief spelen. Iedereen is welkom en anders negeer je maar enzulks
Wat correct, je zou mod moeten worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
kijk zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, meer omdat je een kutuser bent.
BOKS!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oke jij hebt gedronken of net een beurt gehad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ben ik ook. stiekem. underkoffer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat correct, je zou mod moeten worden.
Zoete woordjes fluisteren hè!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, meer omdat je een kutuser bent.
sinds wanneer vind jij .... nee laat maar ;Xquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Twee van de vier wel ja, bij Inter en Oranje had hij een groot aandeel. Als het echt stinkmazzel was, scoort hij die goals zo niet al sinds zijn debuut bij Ajax. Kijk voor de gein eens de wedstrijd tegen Twente terug, hoevaak precies verloor Sneijder de bal? Ik denk dat die op een hand te tellen zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat werd hij ook allemaal in zn eentje ja.
En kom op zeg, hoeveel van die goals van hem van het WK waren niet óf stinkmazzel óf werden van richting verandert?
Tis heus geen prutser, maar hij heeft megaveel balbezit en het gros verprutst hij gewoon.
99% van de afstandsschoten of vrije trappen op het WK kei- en keihard overgepeerd
ben jij danny undercuvverquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben ik ook. stiekem. underkoffer.
Hihi, tegen kleine kindertjes he.quote:
of een beurt nodigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke jij hebt gedronken of net een beurt gehad.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vice-wereldkampioen, winnaar van de Champions League, Middenvelder van het jaar, grote kanshebber op speler van jaar te worden. Vreemd inderdaad wat mensen in hem zien.
hij kan toch hierheen komenquote:
Ja dat had ik al gezegd maar denk meld het hier ook maarquote:
Ik zie het er serieus niet in, bij Oranje dan. Teamvoetbal boeit me niet. Dus ik heb er ook 0 verstand van. Maar op zo'n wedstrijd als nu of bv. het WK vind ik hem soms flink aanprutsen. Gewoon, m'n persoonlijke nietszeggende amateuristische meningquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twee van de vier wel ja, bij Inter en Oranje had hij een groot aandeel. Als het echt stinkmazzel was, scoort hij die goals zo niet al sinds zijn debuut bij Ajax. Kijk voor de gein eens de wedstrijd tegen Twente terug, hoevaak precies verloor Sneijder de bal? Ik denk dat die op een hand te tellen zijn.
Ik hoop ik.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gezegd maar denk meld het hier ook maar
Moldavie gescoord ?quote:
eigen doelpuntquote:
wat een sukkelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij schoot hem er zelf in ja. Met wat hulp van de paal
huh ich guck Deutschland gegen die Türkei von Koes Hiedienkquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof jij nooit met wat hulp van je paal scoort
ik scoor altijd met mijn paal maar wel in de juiste "goal"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof jij nooit met wat hulp van je paal scoort
Ik ben het wel met je eens dat hij veel te vaak van afstand schiet, maar in teamverband en vooral bij Inter is hij echt van onschatbare waarde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het er serieus niet in, bij Oranje dan. Teamvoetbal boeit me niet. Dus ik heb er ook 0 verstand van. Maar op zo'n wedstrijd als nu of bv. het WK vind ik hem soms flink aanprutsen. Gewoon, m'n persoonlijke nietszeggende amateuristische mening
Ligt er net aan waar je van houdt, oraal, anaal, vaginaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik scoor altijd met mijn paal maar wel in de juiste "goal"
KJH ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
overlopertquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh ich guck Deutschland gegen die Türkei von Koes Hiedienk
Klaas Jan dus ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KJH ook
En hij zelfs zonder blauwe pilletjes![]()
maar het is toch Nederland - Moldavie ?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
maar het is toch Nederland - Moldavie ?
ik bedoelde de "goal" van mijn vrouw en welke "goal" laat ik ff in het middenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt er net aan waar je van houdt, oraal, anaal, vaginaal.
owquote:
Net of er ook maar één zender MOL- NED uitzentquote:
Ja daar doelde (hihi) ik ook op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
ik bedoelde de "goal" van mijn vrouw en welke "goal" laat ik ff in het midden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja daar doelde (hihi) ik ook op.
ja je kan der ook in der kont pompen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry ik ben nu eenmaal een trouwe hondquote:
Doe mij maar een nummertje 1 & 3, zonder sambal en kroepoek. Hier opetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt er net aan waar je van houdt, oraal, anaal, vaginaal.
jij leest selectief of begrijp jij sommige woorden nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je kan der ook in der kont pompen natuurlijk
Joh als je zolang droog staat dan zou je zelfs nog een appeltaart volpompenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
jij leest selectief of begrijp jij sommige woorden nog niet
Nee hij maakt gewoon een grapje. Geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
Oh mis ik wat? kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh als je zolang droog staat dan zou je zelfs nog een appeltaart volpompen
Net als mario! Die gaat ook gewoon in rioolbuizen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je kan der ook in der kont pompen natuurlijk
180CC?quote:
Met dat hoogst erotisch deuntje als achtergrond muziek! En als je dan komt dat geluidje als hij zo'n buis in gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net als mario! Die gaat ook gewoon in rioolbuizen!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met dat hoogst erotisch deuntje als achtergrond muziek! En als je dan komt dat geluidje als hij zo'n buis in gaat
ik ruzie helemaal nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mis ik wat? kanLaat mar dan
Geen zin in ruzie over niks
op het veld ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dui - Tur is wel tofEr zitten meer Turken dan Duitsers in het Olympiastadion in Berlin
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)n%20enkel%20probleem.
Over mario gesproken! PATJE mijn favorietje schatje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hey Hoi, lekkere poesjes!
MIAUW! VAN HARTE GEFELICITEERDDD! HOE JONG BEN JE GEWORDEN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hey Hoi, lekkere poesjes!
MIAUW! VAN HARTE GEFELICITEERDDD! HOE JONG BEN JE GEWORDEN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whatever, as ik maar dronken wordquote:
Ja, nationalisten.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
heb je dat van die chinees gezien met zijn grootste komkommer ter wereld
Ja, 1 pilsje per avond is wel lekker. Hooguit 2 voor mij.quote:
Ja prima, met jou?quote:
Waar wordt het uitgezonden dan????quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een boeventronie joh, die bondscoach van Moldavie
Campingzenderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar wordt het uitgezonden dan????
Ik zit niet bij de tv maar jouw posts zijn al vermaak genoeg van de wedstrijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een boeventronie joh, die bondscoach van Moldavie
Komkommerquote:
Wel oke op de vrijdagaaf?quote:
www.sp-studio.dequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef RijstNatie het volgende:
hoe maak je die poppetjes zoals in de OP?
Joah, druk geweest op t werk, daarna wel oke gesport. En wilden eig naar ádam gaan vanavond, maar dat afgezegd. En denk wel dat dat verstandig wasquote:
www.sp-studio.dequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef RijstNatie het volgende:
South Park character generator!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef RijstNatie het volgende:
Vrij weinigquote:
Ah okequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Joah, druk geweest op t werk, daarna wel oke gesport. En wilden eig naar ádam gaan vanavond, maar dat afgezegd. En denk wel dat dat verstandig was
En dat vind je vast erg lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Vrij weinigmisschien beetje klussen. Vorig weekend erg druk geweest, dus weinig 'moetjes' dit weekend
Ik heb er 2 op mn telefoon staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
South Park character generator!
Ik heb vandaag de halve dag op de grond liggen kruipen om een vloer te zetten, morgen mag ik het nog afmaken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij nog beetje plannen voor het weekend?
Tofquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Die Henk van The Voice net die woont hier een paar straten verderop. Ik ken hem zelf niet, maar huisgenoot kent hem wel
Is het allemaal beetje gelukt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de halve dag op de grond liggen kruipen om een vloer te zetten, morgen mag ik het nog afmaken.
M'n rugVerder lekker relaxen denk ik, even kijken wat voor weer het wordt
slimpiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef crv het volgende:
of je komt erachter dat er nog water op je fornuis stond te koken
Dat kookt toch gelukkig alleen droogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef crv het volgende:
" even armen opstroopt en massage olie paktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de halve dag op de grond liggen kruipen om een vloer te zetten, morgen mag ik het nog afmaken.
M'n rugVerder lekker relaxen denk ik, even kijken wat voor weer het wordt
Ja heel goed geluktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het allemaal beetje gelukt?
Kan je niet van iemand een massage krijgen voor je rug?
Oei? Mag je nog aan dr pootje zitten?quote:
quote:
Oh... hold onquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
" even armen opstroopt en massage olie pakt
Oh jeequote:
was gelukkig nog net niet droogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kookt toch gelukkig alleen droog
ennu?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef crv het volgende:
Geen idee, zou best kunnen, of misschien van te hoog gesprongen. Heb al gekeken of er iets in zit maar dat is niet zo. Even afwachten, misschien gewoon gezwikt.quote:
Ja, hij trekt hem niet terug ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei? Mag je nog aan dr pootje zitten?
Dan doet het in ieder geval niet genoeg pijn en dat is wel een goed iets. Kijken of het blijft of anders langs de dierenhuisarts!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, hij trekt hem niet terug ofzo.
Zo erg?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja heel goed gelukt, morgen laatste stukje doen
![]()
Als iemand al wijst doet het al zeer, dus ik sla het liefst een massage over
Ja zou met kitten ff afwachten, die halen soms de gekste toeren uit, anders sta je daar straks voor nop ala weekendtarief bij de dierenarts en is het idd verzwikt of ff 'ongemakkelijk' door rare sprong oidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, zou best kunnen, of misschien van te hoog gesprongen. Heb al gekeken of er iets in zit maar dat is niet zo. Even afwachten, misschien gewoon gezwikt.
Doe ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan doet het in ieder geval niet genoeg pijn en dat is wel een goed iets. Kijken of het blijft of anders langs de dierenhuisarts!
Precies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zou met kitten ff afwachten, die halen soms de gekste toeren uit, anders sta je daar straks voor nop ala weekendtarief bij de dierenarts en is het idd verzwikt of ff 'ongemakkelijk' door rare sprong oid
weer water erbij gedaan en nu de vermicelli erin gedaan en de kookwekker gezetquote:
En dan gaat het soep worden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
weer water erbij gedaan en nu de vermicelli erin gedaan en de kookwekker gezet
nee gekookte vermicelli en die gaat in de soepquote:
We gaan wel even 2-0 maken toch nu??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Pff tis echt een rommeltjeDie Moldaven zijn helemaal los
Ik ga ook maar eens aan die vlammenkoek denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
nee gekookte vermicelli en die gaat in de soep
met de juiste ingredienten smaakt die, vanavond ge-experimenteerd maar dat was niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens aan die vlammenkoek denk ik.
Heb je een goed recept?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
met de juiste ingredienten smaakt die, vanavond ge-experimenteerd maar dat was niks
Aan de wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens aan die vlammenkoek denk ik.
HOE KUN JEquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik ging direct even eten toen ik thuis kwam sorry
En dat meld je niet ff hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent allang niet meer te redden
Boefjequote:
ja, enkel ik weet niet of je de bodem in NL kunt kopen.quote:
heb je gegeten ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
ja, enkel ik weet niet of je de bodem in NL kunt kopen.
je moetz een soort hele dunne pizzabodem nemen.
deze bedekken met creme fraiche en als ingredienten ui en knoflook en een keuze uit;
schwazwalder schinken, spek, champignons, salami of alles
of iets anders wat je lekker vind.
het gaat om de combinatie van zachte smaak van cremefrache met de sterke smaak van de ham/spek
En als wijn is een zoete pinot gris of riesling er het lekkerst bij
Flammenkuchen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een foon
ik heb een hele mooie splinternieuwe foon
haar naam is Anna en wat is ze wonderschoon
en ook al issie misschien dan wat ka-haal
ik heb de allervetste foon van allemaal![]()
Sorry
is ook echt lekker, maar ik denk dat je de bodem zelf zal moeten maken, al is dat ook niet echt moeilijkquote:
Wat is dat voor lelijk dingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[TAL SC #565] Weekend!!! (Voor de meesten dan. :( )
is wat voor mijn schoonmoequote:
quote:
Och, van een vrouw kan ik dat hebben hoorquote:
watjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, van een vrouw kan ik dat hebben hoor![]()
Genoeg mannen die het hier met me eens zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, heb mezelf beloofd dat ik vandaag dronken wordquote:
Het gaat niet zo goed met de Duitsersquote:Die Problemen auf der Deutschen linken Seite werden eklatanter
Wil je deze chick anaal, vaginaal of oraal 'volpompen' Flash?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg mannen die het hier met me eens zijn
Ze heeft wel gelijk... zoals ik je hoorde kloten met de Desire, dan moet je geen ingewikkelde telefoon moeten willenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nasaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je deze chick anaal, vaginaal of oraal 'volpompen' Flash?
in je eentje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
nee, heb mezelf beloofd dat ik vandaag dronken word
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk... zoals ik je hoorde kloten met de Desire, dan moet je geen ingewikkelde telefoon moeten willen
uhm.. de wat?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je deze chick anaal, vaginaal of oraal 'volpompen' Flash?
Is dat zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk... zoals ik je hoorde kloten met de Desire, dan moet je geen ingewikkelde telefoon moeten willen
quote:
intersse ?quote:
Hoeveel denk je er nodig te hebben voordat het me iets boeit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel denk je er nodig te hebben voordat het me iets boeit?
Je KUNT natuurlijk ook proberen inderdaad het briljante van dat ding in te zien. Het is niet alsof ik het bedacht heb. Het is zelfs prima mogelijk om het ene prachtig ding te vinden EN mij de grond in te trappen, als je daar blij van wordt
quote:
Nee, meid echt?quote:
het is vandfaag "flash-afzeikdag"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel denk je er nodig te hebben voordat het me iets boeit?
Je KUNT natuurlijk ook proberen inderdaad het briljante van dat ding in te zien. Het is niet alsof ik het bedacht heb. Het is zelfs prima mogelijk om het ene prachtig ding te vinden EN mij de grond in te trappen, als je daar blij van wordt
Gebruiken. Ook nadat ik een Dual sim voor m'n mongolenfoon geregeld hebquote:
okquote:
Oh is dat het, okee. Hadden ze beter morgen voor kunnen nemen, want vandaag is al bijna omquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En.. en.. doe niet zo sarcastisch tegen mij
quote:
Omdat de maan naast gamma Orionis staat.quote:
Astuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
AstuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.impressed
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
nou enquote:
quote:
dat dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat de maan naast gamma Orionis staat.
Aangevoelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
HEt is wel grappig dat je je meteen zo aangevoelen voelt
kijk dan ook naar top gear is duizend maal leukerquote:
Ik wilde het ook quoten hihi.quote:
Och, waarom nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Wil er iemand een lekkere natte kus?
flash is zoekendequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik las "wil er iemand een lekkere natte kut "quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat denk ik ook ja. Voetbal gaat me echt steeds meer tegenstaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
kijk dan ook naar top gear is duizend maal leuker
quote:
zie je welquote:
Ik kijk niet eens, ik had dit al verwacht. The VOice was wel leuk weer.quote:
tis jammer dat ie al enige tijd bezig is. Deze aflevering is echt geniaal. Het laat ook het echte vietnam zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Voetbal gaat me echt steeds meer tegenstaan.
Jij leest wat je wil lezen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las "wil er iemand een lekkere natte kut "
daar ben ik dan wel weer in geinteresseerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las "wil er iemand een lekkere natte kut "
Ow okee. Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schrok enkel van je telefoon
HEt was niet zo bedoeld
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb gewoon binnen een half uur een liter appelsap op
Die staat op de DVRquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens, ik had dit al verwacht. The VOice was wel leuk weer.
Het is een "alleen voor bellen" telefoon gok ik zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow okee. Geeft niet hoor![]()
Maar kijk er nog eens naar, het is echt een briljant ding, op een bepaalde manier![]()
Vier weken stand by, te bedienen door iedereen van 5 tot 112 jaar oud. En verder heeft het ding natuurlijk een hoog oldskool gehalte en is het vette humor![]()
En natuurlijk blijf ik voor het serieuzere werk gewoon mijn Desire gebruiken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver wat kan je je toch klote voelen als je ongesteld ben
Mij niet maar Oranje kijk ik eigenlijk alleen met de tournooien. PSV probeer ik uit wel zoveel mogelijk op TV te zien. Thuis ben ik meestal wel in het stadion, hoewel dat ook soms wat saaiig is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Voetbal gaat me echt steeds meer tegenstaan.
Ik voel me deze keer echt heel goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
kunnen we wat voor je doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Pics van je ongesteldheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel me deze keer echt heel goed.Ook een unicum.
Sinds ik met de pil ben gestopt, heb ik megalast.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel me deze keer echt heel goed.Ook een unicum.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |