quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een foon
ik heb een hele mooie splinternieuwe foon
haar naam is Anna en wat is ze wonderschoon
en ook al issie misschien dan wat ka-haal
ik heb de allervetste foon van allemaal![]()
Sorry
is ook echt lekker, maar ik denk dat je de bodem zelf zal moeten maken, al is dat ook niet echt moeilijkquote:
Wat is dat voor lelijk dingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[TAL SC #565] Weekend!!! (Voor de meesten dan. :( )
is wat voor mijn schoonmoequote:
quote:
Och, van een vrouw kan ik dat hebben hoorquote:
watjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, van een vrouw kan ik dat hebben hoor![]()
Genoeg mannen die het hier met me eens zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, heb mezelf beloofd dat ik vandaag dronken wordquote:
Het gaat niet zo goed met de Duitsersquote:Die Problemen auf der Deutschen linken Seite werden eklatanter
Wil je deze chick anaal, vaginaal of oraal 'volpompen' Flash?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg mannen die het hier met me eens zijn
Ze heeft wel gelijk... zoals ik je hoorde kloten met de Desire, dan moet je geen ingewikkelde telefoon moeten willenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nasaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je deze chick anaal, vaginaal of oraal 'volpompen' Flash?
in je eentje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
nee, heb mezelf beloofd dat ik vandaag dronken word
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk... zoals ik je hoorde kloten met de Desire, dan moet je geen ingewikkelde telefoon moeten willen
uhm.. de wat?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je deze chick anaal, vaginaal of oraal 'volpompen' Flash?
Is dat zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk... zoals ik je hoorde kloten met de Desire, dan moet je geen ingewikkelde telefoon moeten willen
quote:
intersse ?quote:
Hoeveel denk je er nodig te hebben voordat het me iets boeit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel denk je er nodig te hebben voordat het me iets boeit?
Je KUNT natuurlijk ook proberen inderdaad het briljante van dat ding in te zien. Het is niet alsof ik het bedacht heb. Het is zelfs prima mogelijk om het ene prachtig ding te vinden EN mij de grond in te trappen, als je daar blij van wordt
quote:
Nee, meid echt?quote:
het is vandfaag "flash-afzeikdag"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel denk je er nodig te hebben voordat het me iets boeit?
Je KUNT natuurlijk ook proberen inderdaad het briljante van dat ding in te zien. Het is niet alsof ik het bedacht heb. Het is zelfs prima mogelijk om het ene prachtig ding te vinden EN mij de grond in te trappen, als je daar blij van wordt
Gebruiken. Ook nadat ik een Dual sim voor m'n mongolenfoon geregeld hebquote:
okquote:
Oh is dat het, okee. Hadden ze beter morgen voor kunnen nemen, want vandaag is al bijna omquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En.. en.. doe niet zo sarcastisch tegen mij
quote:
Omdat de maan naast gamma Orionis staat.quote:
Astuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
AstuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.impressed
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
nou enquote:
quote:
dat dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat de maan naast gamma Orionis staat.
Aangevoelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
HEt is wel grappig dat je je meteen zo aangevoelen voelt
kijk dan ook naar top gear is duizend maal leukerquote:
Ik wilde het ook quoten hihi.quote:
Och, waarom nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Wil er iemand een lekkere natte kus?
flash is zoekendequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik las "wil er iemand een lekkere natte kut "quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat denk ik ook ja. Voetbal gaat me echt steeds meer tegenstaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
kijk dan ook naar top gear is duizend maal leuker
quote:
zie je welquote:
Ik kijk niet eens, ik had dit al verwacht. The VOice was wel leuk weer.quote:
tis jammer dat ie al enige tijd bezig is. Deze aflevering is echt geniaal. Het laat ook het echte vietnam zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Voetbal gaat me echt steeds meer tegenstaan.
Jij leest wat je wil lezen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las "wil er iemand een lekkere natte kut "
daar ben ik dan wel weer in geinteresseerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las "wil er iemand een lekkere natte kut "
Ow okee. Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schrok enkel van je telefoon
HEt was niet zo bedoeld
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb gewoon binnen een half uur een liter appelsap op
Die staat op de DVRquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens, ik had dit al verwacht. The VOice was wel leuk weer.
Het is een "alleen voor bellen" telefoon gok ik zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow okee. Geeft niet hoor![]()
Maar kijk er nog eens naar, het is echt een briljant ding, op een bepaalde manier![]()
Vier weken stand by, te bedienen door iedereen van 5 tot 112 jaar oud. En verder heeft het ding natuurlijk een hoog oldskool gehalte en is het vette humor![]()
En natuurlijk blijf ik voor het serieuzere werk gewoon mijn Desire gebruiken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver wat kan je je toch klote voelen als je ongesteld ben
Mij niet maar Oranje kijk ik eigenlijk alleen met de tournooien. PSV probeer ik uit wel zoveel mogelijk op TV te zien. Thuis ben ik meestal wel in het stadion, hoewel dat ook soms wat saaiig is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Voetbal gaat me echt steeds meer tegenstaan.
Ik voel me deze keer echt heel goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
kunnen we wat voor je doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Pics van je ongesteldheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel me deze keer echt heel goed.Ook een unicum.
Sinds ik met de pil ben gestopt, heb ik megalast.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel me deze keer echt heel goed.Ook een unicum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |