slimpiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef crv het volgende:
of je komt erachter dat er nog water op je fornuis stond te koken
Dat kookt toch gelukkig alleen droogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef crv het volgende:
" even armen opstroopt en massage olie paktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de halve dag op de grond liggen kruipen om een vloer te zetten, morgen mag ik het nog afmaken.
M'n rugVerder lekker relaxen denk ik, even kijken wat voor weer het wordt
Ja heel goed geluktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het allemaal beetje gelukt?
Kan je niet van iemand een massage krijgen voor je rug?
Oei? Mag je nog aan dr pootje zitten?quote:
quote:
Oh... hold onquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
" even armen opstroopt en massage olie pakt
Oh jeequote:
was gelukkig nog net niet droogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kookt toch gelukkig alleen droog
ennu?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef crv het volgende:
Geen idee, zou best kunnen, of misschien van te hoog gesprongen. Heb al gekeken of er iets in zit maar dat is niet zo. Even afwachten, misschien gewoon gezwikt.quote:
Ja, hij trekt hem niet terug ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei? Mag je nog aan dr pootje zitten?
Dan doet het in ieder geval niet genoeg pijn en dat is wel een goed iets. Kijken of het blijft of anders langs de dierenhuisarts!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, hij trekt hem niet terug ofzo.
Zo erg?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja heel goed gelukt, morgen laatste stukje doen
![]()
Als iemand al wijst doet het al zeer, dus ik sla het liefst een massage over
Ja zou met kitten ff afwachten, die halen soms de gekste toeren uit, anders sta je daar straks voor nop ala weekendtarief bij de dierenarts en is het idd verzwikt of ff 'ongemakkelijk' door rare sprong oidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, zou best kunnen, of misschien van te hoog gesprongen. Heb al gekeken of er iets in zit maar dat is niet zo. Even afwachten, misschien gewoon gezwikt.
Doe ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan doet het in ieder geval niet genoeg pijn en dat is wel een goed iets. Kijken of het blijft of anders langs de dierenhuisarts!
Precies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zou met kitten ff afwachten, die halen soms de gekste toeren uit, anders sta je daar straks voor nop ala weekendtarief bij de dierenarts en is het idd verzwikt of ff 'ongemakkelijk' door rare sprong oid
weer water erbij gedaan en nu de vermicelli erin gedaan en de kookwekker gezetquote:
En dan gaat het soep worden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
weer water erbij gedaan en nu de vermicelli erin gedaan en de kookwekker gezet
nee gekookte vermicelli en die gaat in de soepquote:
We gaan wel even 2-0 maken toch nu??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Pff tis echt een rommeltjeDie Moldaven zijn helemaal los
Ik ga ook maar eens aan die vlammenkoek denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
nee gekookte vermicelli en die gaat in de soep
met de juiste ingredienten smaakt die, vanavond ge-experimenteerd maar dat was niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens aan die vlammenkoek denk ik.
Heb je een goed recept?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
met de juiste ingredienten smaakt die, vanavond ge-experimenteerd maar dat was niks
Aan de wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens aan die vlammenkoek denk ik.
HOE KUN JEquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik ging direct even eten toen ik thuis kwam sorry
En dat meld je niet ff hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent allang niet meer te redden
Boefjequote:
ja, enkel ik weet niet of je de bodem in NL kunt kopen.quote:
heb je gegeten ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
ja, enkel ik weet niet of je de bodem in NL kunt kopen.
je moetz een soort hele dunne pizzabodem nemen.
deze bedekken met creme fraiche en als ingredienten ui en knoflook en een keuze uit;
schwazwalder schinken, spek, champignons, salami of alles
of iets anders wat je lekker vind.
het gaat om de combinatie van zachte smaak van cremefrache met de sterke smaak van de ham/spek
En als wijn is een zoete pinot gris of riesling er het lekkerst bij
Flammenkuchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |