Ja, nationalisten.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
heb je dat van die chinees gezien met zijn grootste komkommer ter wereld
Ja, 1 pilsje per avond is wel lekker. Hooguit 2 voor mij.quote:
Ja prima, met jou?quote:
Waar wordt het uitgezonden dan????quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een boeventronie joh, die bondscoach van Moldavie
Campingzenderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar wordt het uitgezonden dan????
Ik zit niet bij de tv maar jouw posts zijn al vermaak genoeg van de wedstrijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een boeventronie joh, die bondscoach van Moldavie
Komkommerquote:
Wel oke op de vrijdagaaf?quote:
www.sp-studio.dequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef RijstNatie het volgende:
hoe maak je die poppetjes zoals in de OP?
Joah, druk geweest op t werk, daarna wel oke gesport. En wilden eig naar ádam gaan vanavond, maar dat afgezegd. En denk wel dat dat verstandig wasquote:
www.sp-studio.dequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef RijstNatie het volgende:
South Park character generator!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef RijstNatie het volgende:
Vrij weinigquote:
Ah okequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Joah, druk geweest op t werk, daarna wel oke gesport. En wilden eig naar ádam gaan vanavond, maar dat afgezegd. En denk wel dat dat verstandig was
En dat vind je vast erg lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Vrij weinigmisschien beetje klussen. Vorig weekend erg druk geweest, dus weinig 'moetjes' dit weekend
Ik heb er 2 op mn telefoon staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
South Park character generator!
Ik heb vandaag de halve dag op de grond liggen kruipen om een vloer te zetten, morgen mag ik het nog afmaken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij nog beetje plannen voor het weekend?
Tofquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Die Henk van The Voice net die woont hier een paar straten verderop. Ik ken hem zelf niet, maar huisgenoot kent hem wel
Is het allemaal beetje gelukt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de halve dag op de grond liggen kruipen om een vloer te zetten, morgen mag ik het nog afmaken.
M'n rugVerder lekker relaxen denk ik, even kijken wat voor weer het wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |