Dat zeg je zeker vaker tegen de mannen?quote:
kroegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is van Persie trouwens? Geblesseerd of gepasseerd?
Vice-wereldkampioen, winnaar van de Champions League, Middenvelder van het jaar, grote kanshebber op speler van jaar te worden. Vreemd inderdaad wat mensen in hem zien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Sneijder
Weer een verneukt 1-2tje, en net liet hij de bal al wegketsen bij aanname...
Wat zien mensen toch in dat figuur
Nee, maar ik gebruik hem wel soms in een andere zin, als in ''Deze SC is vol, DK.''quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker vaker tegen de mannen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker vaker tegen de mannen?
quote:
wat reageer jij ineens beleefdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik hem wel soms in een andere zin, als in ''Deze SC is vol, DK.''
Het is niet beleefd bedoelt.quote:
ZEKER OMDAT IK ZWART BEN! BRABANTSE BOERIN!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik hem wel soms in een andere zin, als in ''Deze SC is vol, DK.''
Dat werd hij ook allemaal in zn eentje ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vice-wereldkampioen, winnaar van de Champions League, Middenvelder van het jaar, grote kanshebber op speler van jaar te worden. Vreemd inderdaad wat mensen in hem zien.
Nee, meer omdat je een kutuser bent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ZEKER OMDAT IK ZWART BEN! BRABANTSE BOERIN!
quote:
Oja, ik zal de regels nog maar eens nalezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Bella, lief spelen. Iedereen is welkom en anders negeer je maar enzulks
Wat correct, je zou mod moeten worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
kijk zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, meer omdat je een kutuser bent.
BOKS!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oke jij hebt gedronken of net een beurt gehad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ben ik ook. stiekem. underkoffer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat correct, je zou mod moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |