Dat zeg je zeker vaker tegen de mannen?quote:
kroegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is van Persie trouwens? Geblesseerd of gepasseerd?
Vice-wereldkampioen, winnaar van de Champions League, Middenvelder van het jaar, grote kanshebber op speler van jaar te worden. Vreemd inderdaad wat mensen in hem zien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Sneijder
Weer een verneukt 1-2tje, en net liet hij de bal al wegketsen bij aanname...
Wat zien mensen toch in dat figuur
Nee, maar ik gebruik hem wel soms in een andere zin, als in ''Deze SC is vol, DK.''quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker vaker tegen de mannen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker vaker tegen de mannen?
quote:
wat reageer jij ineens beleefdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik hem wel soms in een andere zin, als in ''Deze SC is vol, DK.''
Het is niet beleefd bedoelt.quote:
ZEKER OMDAT IK ZWART BEN! BRABANTSE BOERIN!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik hem wel soms in een andere zin, als in ''Deze SC is vol, DK.''
Dat werd hij ook allemaal in zn eentje ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vice-wereldkampioen, winnaar van de Champions League, Middenvelder van het jaar, grote kanshebber op speler van jaar te worden. Vreemd inderdaad wat mensen in hem zien.
Nee, meer omdat je een kutuser bent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ZEKER OMDAT IK ZWART BEN! BRABANTSE BOERIN!
quote:
Oja, ik zal de regels nog maar eens nalezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Bella, lief spelen. Iedereen is welkom en anders negeer je maar enzulks
Wat correct, je zou mod moeten worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
kijk zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, meer omdat je een kutuser bent.
BOKS!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oke jij hebt gedronken of net een beurt gehad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ben ik ook. stiekem. underkoffer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat correct, je zou mod moeten worden.
Zoete woordjes fluisteren hč!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, meer omdat je een kutuser bent.
sinds wanneer vind jij .... nee laat maar ;Xquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Twee van de vier wel ja, bij Inter en Oranje had hij een groot aandeel. Als het echt stinkmazzel was, scoort hij die goals zo niet al sinds zijn debuut bij Ajax. Kijk voor de gein eens de wedstrijd tegen Twente terug, hoevaak precies verloor Sneijder de bal? Ik denk dat die op een hand te tellen zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat werd hij ook allemaal in zn eentje ja.
En kom op zeg, hoeveel van die goals van hem van het WK waren niet ķf stinkmazzel ķf werden van richting verandert?
Tis heus geen prutser, maar hij heeft megaveel balbezit en het gros verprutst hij gewoon.
99% van de afstandsschoten of vrije trappen op het WK kei- en keihard overgepeerd
ben jij danny undercuvverquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben ik ook. stiekem. underkoffer.
Hihi, tegen kleine kindertjes he.quote:
of een beurt nodigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke jij hebt gedronken of net een beurt gehad.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vice-wereldkampioen, winnaar van de Champions League, Middenvelder van het jaar, grote kanshebber op speler van jaar te worden. Vreemd inderdaad wat mensen in hem zien.
hij kan toch hierheen komenquote:
Ja dat had ik al gezegd maar denk meld het hier ook maarquote:
Ik zie het er serieus niet in, bij Oranje dan. Teamvoetbal boeit me niet. Dus ik heb er ook 0 verstand van. Maar op zo'n wedstrijd als nu of bv. het WK vind ik hem soms flink aanprutsen. Gewoon, m'n persoonlijke nietszeggende amateuristische meningquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twee van de vier wel ja, bij Inter en Oranje had hij een groot aandeel. Als het echt stinkmazzel was, scoort hij die goals zo niet al sinds zijn debuut bij Ajax. Kijk voor de gein eens de wedstrijd tegen Twente terug, hoevaak precies verloor Sneijder de bal? Ik denk dat die op een hand te tellen zijn.
Ik hoop ik.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gezegd maar denk meld het hier ook maar
Moldavie gescoord ?quote:
eigen doelpuntquote:
wat een sukkelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij schoot hem er zelf in ja. Met wat hulp van de paal
huh ich guck Deutschland gegen die Türkei von Koes Hiedienkquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof jij nooit met wat hulp van je paal scoort
ik scoor altijd met mijn paal maar wel in de juiste "goal"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof jij nooit met wat hulp van je paal scoort
Ik ben het wel met je eens dat hij veel te vaak van afstand schiet, maar in teamverband en vooral bij Inter is hij echt van onschatbare waarde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het er serieus niet in, bij Oranje dan. Teamvoetbal boeit me niet. Dus ik heb er ook 0 verstand van. Maar op zo'n wedstrijd als nu of bv. het WK vind ik hem soms flink aanprutsen. Gewoon, m'n persoonlijke nietszeggende amateuristische mening
Ligt er net aan waar je van houdt, oraal, anaal, vaginaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik scoor altijd met mijn paal maar wel in de juiste "goal"
KJH ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
overlopertquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh ich guck Deutschland gegen die Türkei von Koes Hiedienk
Klaas Jan dus ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KJH ook
En hij zelfs zonder blauwe pilletjes![]()
maar het is toch Nederland - Moldavie ?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
maar het is toch Nederland - Moldavie ?
ik bedoelde de "goal" van mijn vrouw en welke "goal" laat ik ff in het middenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt er net aan waar je van houdt, oraal, anaal, vaginaal.
owquote:
Net of er ook maar één zender MOL- NED uitzentquote:
Ja daar doelde (hihi) ik ook op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
ik bedoelde de "goal" van mijn vrouw en welke "goal" laat ik ff in het midden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja daar doelde (hihi) ik ook op.
ja je kan der ook in der kont pompen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry ik ben nu eenmaal een trouwe hondquote:
Doe mij maar een nummertje 1 & 3, zonder sambal en kroepoek. Hier opetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt er net aan waar je van houdt, oraal, anaal, vaginaal.
jij leest selectief of begrijp jij sommige woorden nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je kan der ook in der kont pompen natuurlijk
Joh als je zolang droog staat dan zou je zelfs nog een appeltaart volpompenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
jij leest selectief of begrijp jij sommige woorden nog niet
Nee hij maakt gewoon een grapje. Geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
Oh mis ik wat? kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh als je zolang droog staat dan zou je zelfs nog een appeltaart volpompen
Net als mario! Die gaat ook gewoon in rioolbuizen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je kan der ook in der kont pompen natuurlijk
180CC?quote:
Met dat hoogst erotisch deuntje als achtergrond muziek! En als je dan komt dat geluidje als hij zo'n buis in gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net als mario! Die gaat ook gewoon in rioolbuizen!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met dat hoogst erotisch deuntje als achtergrond muziek! En als je dan komt dat geluidje als hij zo'n buis in gaat
ik ruzie helemaal nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mis ik wat? kanLaat mar dan
Geen zin in ruzie over niks
op het veld ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dui - Tur is wel tofEr zitten meer Turken dan Duitsers in het Olympiastadion in Berlin
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)n%20enkel%20probleem.
Over mario gesproken! PATJE mijn favorietje schatje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hey Hoi, lekkere poesjes!
MIAUW! VAN HARTE GEFELICITEERDDD! HOE JONG BEN JE GEWORDEN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hey Hoi, lekkere poesjes!
MIAUW! VAN HARTE GEFELICITEERDDD! HOE JONG BEN JE GEWORDEN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whatever, as ik maar dronken wordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |