Oeh, daar kan Ian vast wel een mooie avatar van maken danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter Fokt ook weleens en van de week zei ik nog tegen haar ter dat we onze zwarte kat eigenljik Tong80 hadden moeten noemen, want hij zit constant met zijn tongetje uit zijn mond![]()
Even kijken of ik Tong80-foto's van Tom heb in mijn Photobucket.
Ik zat net te vertellen dat ik van 1 kant van verarmde duitse adel benquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
Het is adel niet vreemd in een bouwval te wonen toch??
Liever een bouwval dan een habsburgse lip!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
Het is adel niet vreemd in een bouwval te wonen toch??
Ik dacht dat Ian's inspiratie tot het vervaardigen van ava's het nulpunt had bereikt. maar als hij zich bedenkt heb ik thuis wel een foto van Tom80quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, daar kan Ian vast wel een mooie avatar van maken dan
Wat kan jou het schelen, als je bloed maar blauw isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zat net te vertellen dat ik van 1 kant van verarmde duitse adel ben![]()
Ik maak me dr ook niet druk overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen, als je bloed maar blauw is
O gos, 5 outfitjes voor 1 bruiloft.........arme Maryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ach gossie, Mary is er ook bij betrokken![]()
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_drama__.html?p=3,1
En morgen en overmorgen kun je weer uitslapen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef remlof het volgende:
Nog steeds weekend
Zo, wat heb ik lekker uitgeslapen
Als ik naar die foto kijk denk ik dat ze echt haar uiterste best doet er jonger uit te zien dan haar zoon.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Yaaayquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
En morgen en overmorgen kun je weer uitslapen!
Ik morgen pas weer.... de hele week al debiel vroeg verplicht opstaan omdat de badkamer en toilet verbouwd worden. En dus ook niet onder de douche wakker kunnen wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef remlof het volgende:
Nog steeds weekend
Zo, wat heb ik lekker uitgeslapen
Nou he, wat ziet het eruitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik naar die foto kijk denk ik dat ze echt haar uiterste best doet er jonger uit te zien dan haar zoon.
Veul plezier alvast. Niet kunnen douchen is echt ergquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik morgen pas weer.... de hele week al debiel vroeg verplicht opstaan omdat de badkamer en toilet verbouwd worden. En dus ook niet onder de douche wakker kunnen worden![]()
Maar morgen wel... uitslapen en douchen, dat laatste vanavond al, heel lang
Lekker, je douche is vanavond dus klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik morgen pas weer.... de hele week al debiel vroeg verplicht opstaan omdat de badkamer en toilet verbouwd worden. En dus ook niet onder de douche wakker kunnen worden![]()
Dus iedereen blijft nu een paar meter uit je buurt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zag gisteren ook nog iemand op t.v. Gezicht flink opgepimpt alleen hield ze op een zeker moment haar hand bij haar gezicht. En dan zie je gewoon een oude hand bij een te strakke kop.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou he, wat ziet het eruit![]()
Vrouwen worden echt niet mooier van al die verbouwingen en injecties, al denken ze zelf van wel
Hangt een wolk vliegjes om haar heen nuquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus iedereen blijft nu een paar meter uit je buurt?
Een prieeljurk? Is dat een jurk die je aantrekt als je op je bruiloft nog even in de tuin wil gaan werken? En een jurk voor in het zwembad? Is dat inclusief zwemvliezen en duikbril?quote:In totaal heb ik vijf japonnen geleverd: een officiële trouwjapon, een prieeljurk, een zwembadensemble, een dansjurk en een Moulin Rouge-japon.”
Van Linda de Mol klopt ook steeds minderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zag gisteren ook nog iemand op t.v. Gezicht flink opgepimpt alleen hield ze op een zeker moment haar hand bij haar gezicht. En dan zie je gewoon een oude hand bij een te strakke kop.
Wat een soap, ze gaat de helft van de jurken betalen, die kleine muppet van d'r verdient meer als 2 ton per week.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog niet, bedoel ik natuurlijk.quote:
Linda begrijpt het principe niet zo. Die gaat steeds meer op Monique van de Ven lijken, maar dan wel op een oude Monique.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van Linda de Mol klopt ook steeds minder
Ja, daar denk je niet zo over na als het wel kan, maar als je al dagen met van die wegwerpwashandjes en het aanrecht in de keuken als enige plek in huis met warm water loopt te klieren dan begint het best irritant te worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Veul plezier alvast. Niet kunnen douchen is echt erg
Wat een zakenvrouw, die Maryquote:Het WK voetbal heb ik er bijvoorbeeld deze zomer door gemist.
En een zwaar ankerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een prieeljurk? Is dat een jurk die je aantrekt als je op je bruiloft nog even in de tuin wil gaan werken? En een jurk voor in het zwembad? Is dat inclusief zwemvliezen en duikbril?
Moet je eens op Char het medium gaan letten, die is helemaal strak getrokken en dan die lippen echt eng.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou he, wat ziet het eruit![]()
Vrouwen worden echt niet mooier van al die verbouwingen en injecties, al denken ze zelf van wel
Nee, de badkamer is niet klaar, dat is volgend weekend pas, ik ga Jr. lastigvallen met mijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, je douche is vanavond dus klaar![]()
Bleken de klachten van Jr. werkelijk bij een ontsteking vandaan te komen?
gelukkigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de badkamer is niet klaar, dat is volgend weekend pas, ik ga Jr. lastigvallen met mijn aanwezigheid
En ja, het is een ontsteking, en dus niet de Bof of iets anders besmettelijks.
Wat zal jij geschrokken zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar denk je niet zo over na als het wel kan, maar als je al dagen met van die wegwerpwashandjes en het aanrecht in de keuken als enige plek in huis met warm water loopt te klieren dan begint het best irritant te worden eigenlijk.
Maar goed, ik vind het ook gezellig even in S'veen te zijn, even bijkletsen met Jr.... en morgen naar het politiebureau, omdat we 1½ jaar geleden getuige waren van een aanrijding en ze een verklaring nodig hebben
Dat is ook echt niet lekker.... zit je in de auto, gaat je mobieltje, verwacht je dat het de bouwvakkers zijn die per direct antwoord op een vraag moeten hebben, is het: "Met die en die van de politie daar en daar, niet schrikken..."
Ja, en je bent moeder, dus je schrikt toch![]()
Jr. later: Dacht je dat ik wat uitgevreten had?
Ik: Nee, want als je wat uitgevreten hebt dan bellen ze me niet meer, je bent immers meerderjarig, maar als je wat overkomen is.... dan bellen ze mij wel.
Nah.... het is niet dat we helemaal geen water hebben.... alleen geen water in de badkamer, we doen wel dagelijks onszelf wassen enzo, heel oldskool, met een washandjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus iedereen blijft nu een paar meter uit je buurt?
Ik hoorde Wesley gister op tv zeggen dat hij een zware wedstrijd verwacht omdat de tegenstander zich verheugt om tegen het Grote Oranje te spelenquote:
Voor hem is Moldavië ook reusachtigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde Wesley gister op tv zeggen dat hij een zware wedstrijd verwacht omdat de tegenstander zich verheugd om tegen het Grote Oranje te spelen
Niet leuk voor Jr., maar nu kan jij tenminste wel douchenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de badkamer is niet klaar, dat is volgend weekend pas, ik ga Jr. lastigvallen met mijn aanwezigheid
En ja, het is een ontsteking, en dus niet de Bof of iets anders besmettelijks.
Voor Wesley is alles reusachtigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor hem is Moldavië ook reusachtig
Mooi tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zag gisteren ook nog iemand op t.v. Gezicht flink opgepimpt alleen hield ze op een zeker moment haar hand bij haar gezicht. En dan zie je gewoon een oude hand bij een te strakke kop.
Ik kon toevallig nog bijna de datum noemen, want we waren getuige omdat we net op dat moment naar buiten liepen om mijn auto weg te brengen voor de APK-keuring, en we gingen de volgende dag op vakantie (had de meneer die m'n auto onderhoudt een week de tijd om die auto te doen wanneer hij dat wilde)... als het op zomaar een willekeurig ander moment was geweest had ik het waarschijnlijk ook zo niet terug kunnen halen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zal jij geschrokken zijn![]()
Nu nog een verklaring afleggen voor een ongeluk waat je anderhalf jaar geleden getuige van was? Poeh hee, succes, ik kan me van vorige week al bjina niets meer herinneren
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Marijke Helwegen zo'n lief, aandoenlijk mensquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij hoopt dat er bij de volksliederen niet al te grote kinderen voor hem staan.
Ja, het is een beetje het onnozele aan haar dat maakt dat je haar dat eeuwige straktrekken van het volgende rimpeltje niet kwalijk kunt nemen.... ze weet niet beter zonder vervelend en plat te worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Marijke Helwegen zo'n lief, aandoenlijk mens
Zo te horen was het best een heftige aanrijding, ja dan weet je dat ook wel beter te herinnerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon toevallig nog bijna de datum noemen, want we waren getuige omdat we net op dat moment naar buiten liepen om mijn auto weg te brengen voor de APK-keuring, en we gingen de volgende dag op vakantie (had de meneer die m'n auto onderhoudt een week de tijd om die auto te doen wanneer hij dat wilde)... als het op zomaar een willekeurig ander moment was geweest had ik het waarschijnlijk ook zo niet terug kunnen halen.
En de vader van een van de meisjes is een hele tijd geleden nog langsgeweest om een verklaring voor de verzekering te krijgen.... plus dat ik degene was die de ouders gebeld had, en N. de hulpdiensten, simpelweg omdat wij precies naar buiten liepen toen het gebeurde, en we allebei na de klap direct een sprint trokken (was op z'n 30 tot 50 meter van m'n huis) en er dus als eersten bijwaren.
Er zit bij mij vaak een duif op het dak te roekoe'en, en dan denk ik altijd: ah daar is Marijke weer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Marijke Helwegen zo'n lief, aandoenlijk mens
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zit bij mij vaak een duif op het dak te roekoe'en, en dan denk ik altijd: ah daar is Marijke weer.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Borstjes vooruit en lipjes getuit! -roekoe- -roekoe- -miauw-
Hoe kun je daar nou niet om lachen iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb haar vorig jaar eens gezien, en ze is eigenlijk heel timide en lief.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Toverheks het volgende:
ik vind marijke top vrouw, gewoon eerlijk, recht door zee, nee hoor, al is ze strakgetrokken vind haar leuk, en vind haar altijd optimistich tegenover iedereen die haar gewoon in haar waarde laat.
Twee meiden op een illegaal brommertje, die een bocht namen, en aan de andere kant van die bocht kwam een auto aan, en toen hing het brommertje dus in de grill van de auto.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo te horen was het best een heftige aanrijding, ja dan weet je dat ook wel beter te herinneren
Ik vind dr wel sympathiek! -roekoe- -prrrr!-quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou niet om lachen idd
Ja, het is nog ff te vroeg voor bierquote:
Klote brommertjes ook, ik ben blij dat mijn dochter nooit een brommer of scooter heeft gewild.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee meiden op een illegaal brommertje, die een bocht namen, en aan de andere kant van die bocht kwam een auto aan, en toen hing het brommertje dus in de grill van de auto.
Altijd lastig, want die auto anticipeerde al op het feit dat hij na de bocht niet meer op zijn weghelft kon rijden....
Twee dwarse pubers maken een ongeluk en dan ligt het aan de brommer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klote brommertjes ook, ik ben blij dat mijn dochter nooit een brommer of scooter heeft gewild.
Waren ze erg gewond?
Ja echt he, ik zag haar een tijd geleden in dat programma waarin BN-ers voor 24 uur werden opgesloten in een huis. Marijke deed daar ook aan mee en toen was het heel goed te zien dat ze ziek is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb haar vorig jaar eens gezien, en ze is eigenlijk heel timide en lief.![]()
Maar ze heeft echt héél erg Parkinson. Je moet bijna rondjes rennen om haar aan te kunnen kijken, zeg maar.
was het prog. 24 uur met de jong ( waardeberg en de jong en hollands sport)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, ik zag haar een tijd geleden in dat programma waarin BN-ers voor 24 uur werden opgesloten in een huis. Marijke deed daar ook aan mee en toen was het heel goed te zien dat ze ziek is.
Na anderhalf jaar nog??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar denk je niet zo over na als het wel kan, maar als je al dagen met van die wegwerpwashandjes en het aanrecht in de keuken als enige plek in huis met warm water loopt te klieren dan begint het best irritant te worden eigenlijk.
Maar goed, ik vind het ook gezellig even in S'veen te zijn, even bijkletsen met Jr.... en morgen naar het politiebureau, omdat we 1½ jaar geleden getuige waren van een aanrijding en ze een verklaring nodig hebben
Dat is ook echt niet lekker.... zit je in de auto, gaat je mobieltje, verwacht je dat het de bouwvakkers zijn die per direct antwoord op een vraag moeten hebben, is het: "Met die en die van de politie daar en daar, niet schrikken..."
Ja, en je bent moeder, dus je schrikt toch![]()
Jr. later: Dacht je dat ik wat uitgevreten had?
Ik: Nee, want als je wat uitgevreten hebt dan bellen ze me niet meer, je bent immers meerderjarig, maar als je wat overkomen is.... dan bellen ze mij wel.
Zo'n brommer kan er natuurlijk niets aan doen als er onvoorzichtig op gereden wordt en ze maken een schuiver, maar er gebeuren zoveel ongelukken mee dat ik er wel blij mee ben dat mijn dochter er nooit 1 wilde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Twee dwarse pubers maken een ongeluk en dan ligt het aan de brommer?
Heleen van Rooyen maakte daarin ook zo'n lekker stabiele indrukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, ik zag haar een tijd geleden in dat programma waarin BN-ers voor 24 uur werden opgesloten in een huis. Marijke deed daar ook aan mee en toen was het heel goed te zien dat ze ziek is.
Ja klopt, Heks, inderdaad met Wilfred de Jongquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het prog. 24 uur met de jong ( waardeberg en de jong en hollands sport)
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heleen van Rooyen maakte daarin ook zo'n lekker stabiele indruk
Met auto's gebeuren minimaal zo veel ongelukken denk ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n brommer kan er natuurlijk niets aan doen als er onvoorzichtig op gereden wordt en ze maken een schuiver, maar er gebeuren zoveel ongelukken mee dat ik er wel blij mee ben dat mijn dochter er nooit 1 wilde.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat dachten deze ouders dus ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klote brommertjes ook, ik ben blij dat mijn dochter nooit een brommer of scooter heeft gewild.
Waren ze erg gewond?
Donner liever niet, eigenlijk de enige tegenvaller in de reeks namen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm Opstelten op Veiligheid, dat kon erger.
Gezien de leeftijd van de gemiddelde brommerbestuurder, en de leeftijd van de gemiddelde automobilist, en het gevoel van onsterfelijkheid wat bij een hoop jeugdigen hoort, zou ik niet durven beweren dat er met net zoveel auto's als brommers ook net zoveel ongelukken gebeuren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met auto's gebeuren minimaal zo veel ongelukken denk ik?![]()
Ik vind het wél een verbetering dat je in ieder geval tegenwoordig ook praktijk examen moet doen voor de brommert.
Zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met auto's gebeuren minimaal zo veel ongelukken denk ik?![]()
Ik vind het wél een verbetering dat je in ieder geval tegenwoordig ook praktijk examen moet doen voor de brommert.
Donner geven ze dit keer ook een ministerie waar hij niet echt veel kwaad kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm Opstelten op Veiligheid, dat kon erger.
Mjah, okee, da's kut inderdaad en een verklaring voor je reactie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het klote-brommertjes, maar dat zal ook te maken hebben met mijn nichtje die op 16-jarige leeftijd op haar brommertje werd doodgereden.
Opdonneren, zeg maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Donner geven ze dit keer ook een ministerie waar hij niet echt veel kwaad kan
Die mag wel met pensioen trouwens..... dat zou nog beter zijn.
quote:
Je moet ook gewoon les nemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je gewoon normaal op een brommert gaat zitten rijden gaat er ook niets mis
Weet ik veel, als ik te lang naar die man luister begin ik zwarte gal op te hoesten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zei laatst bij Pauw & Witteman toch nog dat ie geen minister meer wou worden?
Ja, absoluut wellicht wel, maar in verhouding vermoed ik dat de cijfers anders liggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er meer auto-ongelukken dan brommer-ongelukken plaatsvinden, maar dat zal aan mijn dolle kijk op het leven liggen.
En nu heb ik er spijt van dat ik dit gemeld hebt, want ook al was dat ongeluk met mijn nichtje niet gebeurd dan nog had ik het klote-brommertjes gevonden, omdat er door jongeren vaak onvoorzichtig op gereden wordt en ze heel kwetsbaar zijn als ze op zo'n ding rijden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, okee, da's kut inderdaad en een verklaring voor je reactie.
Moet je op een brommert een helm op?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, absoluut wellicht wel, maar in verhouding vermoed ik dat de cijfers anders liggen.
Plus dat het letsel vaak ernstiger is bij een brommer-ongeluk.
Ik ruik dan altijd spontaan een spruitjesluchtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik veel, als ik te lang naar die man luister begin ik zwarte gal op te hoesten.
quote:
Dan nog ligt het aan de persoon die er op zit, als je het mij vraagt. Als het tenminste gaat om een ongeval waarbij de oorzaak ligt bij roekeloos gedrag van de berijder. Als je geschept wordt door een mongeaul in zijn aso-Saab kan jij er niets aan doen natuurlijk, hoe netjes je ook aan het rijden bent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu heb ik er spijt van dat ik dit gemeld hebt, want ook al was dat ongeluk met mijn nichtje niet gebeurd dan nog had ik het klote-brommertjes gevonden, omdat er door jongeren vaak onvoorzichtig op gereden wordt en ze heel kwetsbaar zijn als ze op zo'n ding rijden.
Jij moet gewoon wat vaker douchen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ruik dan altijd spontaan een spruitjeslucht
En al helemaal niet als het een Saab Cabrio isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan nog ligt het aan de persoon die er op zit, als je het mij vraagt. Als het tenminste gaat om een ongeval waarbij de oorzaak ligt bij roekeloos gedrag van de berijder. Als je geschept wordt door een mongeaul in zijn aso-Saab kan jij er niets aan doen natuurlijk, hoe netjes je ook aan het rijden bent.
Ze kunnen je op je fiets net zo hard scheppen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:29 schreef Deisyy het volgende:
Maar als er geen klote-brommertjes zouden zijn zouden er ook geen klote-brommerongelukken gebeuren
Maar brommers rijden niet op snelwegen en hebben dikwijls een eigen wegdeel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van de gemiddelde brommerbestuurder, en de leeftijd van de gemiddelde automobilist, en het gevoel van onsterfelijkheid wat bij een hoop jeugdigen hoort, zou ik niet durven beweren dat er met net zoveel auto's als brommers ook net zoveel ongelukken gebeuren.
Jonge automobilisten zijn natuurlijk niet voor niets een groter risico voor verzekeringsmaatschappijen, dus nog jongere brommerbestuurders zullen ook een flink risico zijn.
Yep...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je op een brommert een helm op?
Brommers mogen niet meer op het fietspad in de bebouwde kom en rijden daar dus ook weer op dezelfde weg als auto's.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar brommers rijden niet op snelwegen en hebben dikwijls een eigen wegdeel.
Ik denk dat autorijden wel degelijk gevaarlijker is.
Goed, maar binnen de bebouwde kom rijden de auto's (als het goed is) ook gewoon langzaam.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brommers mogen niet meer op het fietspad in de bebouwde kom en rijden daar dus ook weer op dezelfde weg als auto's.
Lijkt me een vrij simpele procentuele berekening?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Leandra het volgende:
Met bijna een tienvoud aan auto's is het niet heel vreemd als er in absolute cijfers meer ongelukken met auto's gebeuren, maar relatief zal het zeker niet zo zijn.
Klopt, maar met een fiets rij je lang zo snel niet als met een brommer en roekeloos rijden is met een fiets ook een stuk minder als met een brommer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kunnen je op je fiets net zo hard scheppen.
Onzin, het gaat om de bestuurder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar met een fiets rij je lang zo snel niets als met een brommer en roekeloos rijden is met een fiets ook een stuk minder als met een brommer.
Nou, om het helemaal eerlijk te maken zul je het gezamenlijk aantal gereden kilometers moeten delen door het aantal ongelukken per categorie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij simpele procentuele berekening?
Scherp.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, om het helemaal eerlijk te maken zul je het gezamenlijk aantal gereden kilometers moeten delen door het aantal ongelukken per categorie.
Natuurlijk gaat het om de bestuurder, die brommer kan me niet zoveel schelenquote:
Ik ben even druk, maar anders had ik het zéker even gedaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, om het helemaal eerlijk te maken zul je het gezamenlijk aantal gereden kilometers moeten delen door het aantal ongelukken per categorie.
Dat is waarschijnlijk omdat er in Klundert meer fietsers dan brommeraars zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Een fietser is natuurlijk niet per definitie minder roekeloos dan een brommerrijdert
Ik zie persoonlijk meer mongeaulen te fiets dan te brommert, de laatste tijd.
Technisch ben je in een volledige bergbeklimoutfit dus ook veiliger dan wanneer je in het bos aan het Nordic walken bent?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus technisch gezien ben je veiliger op een brommert dan op een fiets?
Daar zou je je nog wel in kunnen vergissenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat er in Klundert meer fietsers dan brommeraars zijn
Ja, want in het eerste geval ben je veel beter voorbereid op mogelijke ongelukken dan in het tweede geval. Ha.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Technisch ben je in een volledige bergbeklimoutfit dus ook veiliger dan wanneer je in het bos aan het Nordic walken bent?
Ja, en je bent nog zo naïef dat je denkt dat de meeste pubers "normale verantwoordelijke kinderen" zijn??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoel maar te zeggen dat als je een normaal, verantwoordelijk kind rond hebt springen/schreeuwen/janken/vingeren, dat het dan in principe volgens mij niet uit maakt of het zich op een brommert of een fiets voortbeweegt.
Argh, ik ben aan het multitasken en ik ben overduidelijk géén vrouw_!
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en je bent nog zo naïef dat je denkt dat de meeste pubers "normale verantwoordelijke kinderen" zijn??
En daar zit het hem nou juistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoel maar te zeggen dat als je een normaal, verantwoordelijk kind rond hebt springen/schreeuwen/janken/vingeren, dat het dan in principe volgens mij niet uit maakt of het zich op een brommert of een fiets voortbeweegt.
Argh, ik ben aan het multitasken en ik ben overduidelijk géén vrouw_!
Ja, maar de kans dat je 30 meter naar beneden flikkert is ook stukken groter.... en dan helpt dat helmpje niet, en dan mag je hopen dat het touw wel helpt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want in het eerste geval ben je veel beter voorbereid op mogelijke ongelukken dan in het tweede geval. Ha.
Ik zeg toch niet dat de gevaren hetzelfde zijn? In het eerste geval ben je nogsteeds beter voorbereid op ongevallen dan in het tweede gevalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de kans dat je 30 meter naar beneden flikkert is ook stukken groter.... en dan helpt dat helmpje niet, en dan mag je hopen dat het touw wel helpt.
Maar al Nordic-walkend moet ik toch flink m'n best doen om in het bos een plek tegen te komen waar ik ongegeneerd en ongehinderd 30 meter naar beneden kan flikkeren..... de kans is groter dat ik dan gewoon van een helling af moet rollen.
Ja maar die punten zijn een stuk minder scherp dan die van een doorsnee pikhouweel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Met Nordic Walking doen de meeste mensen niet een protective glasses op, terwijl je de ander zo een oog uitprikt met die randmongoolstokjes
Nou, ja.... eigenlijk is een puber vooral normaal als hij niet al teveel verantwoordelijkheidsgevoel heeftquote:
Zonder wegen was de wereld een veilige plek!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:29 schreef Deisyy het volgende:
Maar als er geen klote-brommertjes zouden zijn zouden er ook geen klote-brommerongelukken gebeuren
Zonder mensen was de wereld nog beter!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zonder wegen was de wereld een veilige plek!
Uhuh, maar ook:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar die punten zijn een stuk minder scherp dan die van een doorsnee pikhouweel.
Hi hi, ik zei "pik"![]()
![]()
![]()
quote:
For you and for me and the entire human racequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zonder wegen was de wereld een veilige plek!
Ze zouden hem godverdomme op moeten hangen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
In een notendop:
1. Overdreven aandacht voor die lafhartige en egoïstische zelfmoordenaar die willens en wetens kinderen aan hun lot overlaat en hen voor de rest van hun leven opscheept met een traumatische ervaring.
Het liefst met een select groepjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zouden hem godverdomme op moeten hangen!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Zie ik daar een lama schijten?
O nee, het is Teun's gezicht
Ja! Noek en Cc! Dood aan Noek en Cc!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het liefst met een select groepje![]()
Ik geloof dat ik wel zo'n groepje ken![]()
Ik weet niet of je Teun bedoelde maar die doet het puur om de reacties en heeft eigenlijk 450 dagen achter zijn pc zitten janken, dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
vind het schandalig hoe sommige over iemand die zich van het leven heeft beroofd posten![]()
echt, denk echt dat sommige niet beseffen hoe je andere kwetst met zulke opmerkingen.
dat wilde ik ff kwijt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
vind het schandalig hoe sommige over iemand die zich van het leven heeft beroofd posten![]()
echt, denk echt dat sommige niet beseffen hoe je andere kwetst met zulke opmerkingen.
dat wilde ik ff kwijt.
Jep, denk aub ook even aan die kinderen . Wat hij die aandoet door lafjes het toneel te verlaten. Misselijkmakend vind ik dat, gast zonder ruggengraat en verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
dat wilde ik ff kwijt.
Het zijn kortzichtige, emotioneel arme mensen Heksje, die er zo over oordelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
dat wilde ik ff kwijt.
En jij kan deze conclusie trekken omdat je volledig op de hoogte was van zijn persoonlijke omstandigheden en daarom in staat bent een oordeel te vellen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, denk aub ook even aan die kinderen . Wat hij die aandoet door lafjes het toneel te verlaten. Misselijkmakend vind ik dat, gast zonder ruggengraat en verantwoordelijkheidsgevoel.
Het kunnen ook mensen zijn die zelf vragend achter zijn gebleven. Of die dat van dichtbij hebben meegemaakt en gezien hebben wat een hel iemands leven kan worden die zo achtergelaten wordt. Heksje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn kortzichtige, emotioneel arme mensen Heksje, die er zo over oordelen
Wel fijn dat je aan diezelfde kinderen denkt en hun vader laf noemt.... dat geeft ze vast een enorm gevoel van steunquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, denk aub ook even aan die kinderen . Wat hij die aandoet door lafjes het toneel te verlaten. Misselijkmakend vind ik dat, gast zonder ruggengraat en verantwoordelijkheidsgevoel.
Teun je weet niet waar je over praat of oordeelt, als je zo ver bent dat jezelf geen uitweg meer ziet en de knoop doorhakt om zelf een eind aan je leven maakt, dan sta je niet stil bij je kinderen,vrouw.man of Familie, geloof me als je depriesief bent doe je rare dingen soms, en sommige mensen kiezen dan om uit het leven te stappen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meerdere verschillende, begreep ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
en ik denk dat Antonie ook aan de medicijnen zat,
Kan je ook tegen je "vriendin"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je ook tegen je "vriendin"zeggen
Hoppa en nog 1quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun je weet niet waar je over praat of oordeelt, als je zo ver bent dat jezelf geen uitweg meer ziet en de knoop doorhakt om zelf een eind aan je leven maakt, dan sta je niet stil bij je kinderen,vrouw.man of Familie, geloof me als je depriesief bent doe je rare dingen soms, en sommige mensen kiezen dan om uit het leven te stappen.
Mijn tante heeft zich opgehangen en mijn neefje heeft haar toen gevonden, ja en als kind vond ik dat erg egoistich, maar naarmate ik ouder werd en van mijn moeder ( het was haar zusje) en mijn oma hoorde hoe mijn tante geleden heeft in haar hoofd, ja dan zie je maar 1 uitweg.
en ik denk dat Antonie ook aan de medicijnen zat, ( want las hij had hulp) maar sommige medicijnen helpen nergens tegen ook niet als je in een zwart gat zit.
Dat dus vooral.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
In plaats van te oordelen over een situatie die je absoluut niet kan inschatten zou je het ook bij condoleances kunnen houden, qua steunbetuiging.
het is diep triest, en denk dat hij vaker een poging heeft gedaan, en ik denk dat hij ook wel aan zijn kinderen en vrouw dacht maar toch geen uitweg meer zag om er uit te stappen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meerdere verschillende, begreep ik.
Nope.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet elke discussie meteen naar de tering helpen, ken je die tactiek?
Ik ben d'r niet zo van om iedere discussie meteen maar om zeep te helpen, maar Pietje heeft wel een beetje gelijk. Teun komt weer op een kinderachtige en misselijke manier om aandacht vragen en wij geven hem diequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet elke discussie meteen naar de tering helpen, ken je die tactiek?
Nou Pietje, ik hoef toch niet alles maar te lezen en me nergens wat van aantrekken, sorry hoor, ik vind teun lief maar hij slaat de laatste tijd wel erg door, denk dat ie het zelf nog niet in de gaten heeft maar ook ik keer me van Teun een beetje af ( sorry teun je bent een fijne vent maar ditquote:
Net alsof er een gigantische flamewar is losgebarsten door die 3 laffe onelinerts van 'mquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben d'r niet zo van om iedere discussie meteen maar om zeep te helpen, maar Pietje heeft wel een beetje gelijk. Teun komt weer om een kinderachtige en misselijke manier om aandacht vragen en wij geven hem die![]()
Het maakt Teun nl. niet uit of hij positieve of negatieve aandacht krijgt, aandachtshoer die hij er is.
Volgens mij wil Pietje gewoon een rel, en omdat het met jou leuker rellen is dan met Teun (voor Pietje dan) was het natuurlijk ook veel makkelijker om jou uit te dagen met een opmerking over negeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net alsof er een gigantische flamewar is losgebarsten door die 3 laffe onelinerts van 'mWie geeft 'm nou teveel aandacht? Degene die zijn bullshit met simpele reacties van tafel vegen en gewoon verder gaan of degene die meteen gaat gillen dat we hem maar moeten negeren?
ik negeer Teun niet, maar vind niet alles kan maar klakkeloos geroepen worden hier, echt ik weet heus wel, FOK is soms grof maar dit, wie oordeelt over wie, wie zegt dat een mens maar moet doen om andere te plezieren, wie zegt iets over zijn kids, ja zielig en diep triest maar ook die kinderen zullen later begrijpen waarom hij uit het leven is gestapt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net alsof er een gigantische flamewar is losgebarsten door die 3 laffe onelinerts van 'mWie geeft 'm nou teveel aandacht? Degene die zijn bullshit met simpele reacties van tafel vegen en gewoon verder gaan of degene die meteen gaat gillen dat we hem maar moeten negeren?
Teun lief en een fijne vent ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Pietje, ik hoef toch niet alles maar te lezen en me nergens wat van aantrekken, sorry hoor, ik vind teun lief maar hij slaat de laatste tijd wel erg door, denk dat ie het zelf nog niet in de gaten heeft maar ook ik keer me van Teun een beetje af ( sorry teun je bent een fijne vent maar ditkots ik op).
Laat eens iemand in zijn/haar waarde want je haalt je teveel naar beneden met zulke grove uitspraken.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
In plaats van te oordelen over een situatie die je absoluut niet kan inschatten zou je het ook bij condoleances kunnen houden, qua steunbetuiging.
In real life? Who knows? Hij kwam op mij over als een toffe dude om een terrasje mee te pakken.quote:
Ik ken hem alleen maar van Fok! dus ik beoordeel hem ook zoals ik hem van Fok! ken en hier is Teun de laatste tijd een irritante aandachtshoer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In real life? Who knows? Hij kwam op mij over als een toffe dude om een terrasje mee te pakken.
Op het forum is hij tegenwoordig een irritante en vooral sléchte troll die daardoor niet meer serieus kan worden genomen, waar hij het ook over heeft.
Misschien is hij erg onzeker en zoekt hij bevestiging bij ons.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen maar van Fok! dus ik beoordeel hem ook zoals ik hem van Fok! ken en hier is Teun de laatste tijd een irritante aandachtshoer.
Natuurlijk, dat is het!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien is hij erg onzeker en zoekt hij bevestiging bij ons.
Ik ben Zwitserland.... al een jaar of 4 inmiddelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er iemand die voor een relatieve buitenstaander in deze SC, zoals ik, een soort van organogram kan maken van mensen die elkaar niet kunnen uitstaan en zo?
Grouphuggen, zeggen dat we begrijpen dat hij bang is maar dat we er voor hem zullen zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is het!
De volgende keer dat hij hier komt schijten moeten we hem omringen met onze warmte
ik niet, heb aan niemand hier een hekel of wat dan ook, dus kan je niet helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er iemand die voor een relatieve buitenstaander in deze SC, zoals ik, een soort van organogram kan maken van mensen die elkaar niet kunnen uitstaan en zo?
In het echt is Teun echt een goeie gozer waarmee het leuk ouwehoeren en barbecueën isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In real life? Who knows? Hij kwam op mij over als een toffe dude om een terrasje mee te pakken.
Op het forum is hij tegenwoordig een irritante en vooral sléchte troll die daardoor niet meer serieus kan worden genomen, waar hij het ook over heeft.
En ik heb meer het Zwitserleven gevoel, dus ...so what.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben Zwitserland.... al een jaar of 4 inmiddels
Het enige land ter wereld waar je legaal om hulp bij zelfdoding kan vragen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben Zwitserland.... al een jaar of 4 inmiddels
Daar zeg ik dan ook van alles tegen, af en toe lusten de honden er geen brood van. Resultaat: afgelopen maandag bezoek huisarts, binnenkort richting psychiater.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je ook tegen je "vriendin"zeggen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
En ik heb meer het Zwitserleven gevoel, dus ...so what.
Ik begin me zorgen te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het enige land ter wereld waar je legaal om hulp bij zelfdoding kan vragen?_!_!_!_!
Dat is best heel heftig voor je broer en voor jou en je familiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef Toverheks het volgende:
en dan nog wat, ik heb een broertje die schizofreen is, krijgt nu 4 keer per dag medicijnen omdat zijn stemmen in zijn hoofd tot bedaren te brengen, om hem rustiger te houden, en ja hij heeft zijn hele leven al met zelfmoord gedreigt, en ook heb ik de laatste keer geroepen, nou verderop staan hoge flats zoek maar een mooie uit, en waarom, heel egoistich, omdat ik aan mezelf dacht dat ik het heen er weer van kreeg en snachts niet sliep omdat ik gewoon bang er voor ben dat het ooit gebeurd.
en wij als familie houden daar ook rekening mee, net zoals ik ( wat ik begreep ) ook de fam. van Antonie erop was voorbereid.
een mens maakt zich zelf niet, je mag maar hopen dat het nooit jou kind of familielid over komt en het besluit te doen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef hondjes het volgende:
Alles ligt al in je DNA, in de baarmoeder wordt je karakter al gevormd.
Lullig, maar niets aan te doen.
Daarom, mensen kan je niet veranderen, hooguit een beetje bijsturen..
Ook het krijgen van een depressie is erfelijk bepaald. doe je dus geen flikker aan.
Je mist waarschijnlijk een stofje, die soms aangevuld kan worden met medicijnen, vaak ook niet..
Vaak gaan mensen die een depressie door een hel, en ik hoorde van de week, dat er zo een 1500 mensen zelfmoord plegen.
het was heftig Deissyy, ik heb even geen contakt met mijn broer, maar dat komt wel weer, en besluit hij het ooit te doen ( terwijl iedereen roept mensen die het schreeuwen doen het niet nou echt wel hoor) vind ik dat heel erg triest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best heel heftig voor je broer en voor jou en je familie![]()
Ik zei gisteren tegen mijn zus dat ik denk en hoop dat de vrouw van Antonie Kamerling wel kan begrijpen waarom hij deze stap heeft gezet, hoe verdrietig het ook is, zij kende hem immers als geen ander.
Per dag? Per week? Per maand? Per jaar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef hondjes het volgende:
en ik hoorde van de week, dat er zo een 1500 mensen zelfmoord plegen.
Ik wou het net vragen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Per dag? Per week? Per maand? Per jaar?
Van de 5000 mensen , die aan een depressie lijden, plegen er 1500 zelfmoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Per dag? Per week? Per maand? Per jaar?
nee hoor, niet meer, ben er klaar mee, gebeurt het gebeurt het heb geen contakt meer met hem, maar wel met zijn nieuwe vriendin af en toe, en het gaat goed met hem en zijn medicijnen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou het net vragen.
Ow en Heksie, wat kut met die broer van je, zoiets moet echt een zwaar beslag op z'n omgeving leggen
Het schijnt bullshit te zijn dat depressie erfelijk is bepaald. Een depressie heeft te maken met diverse factoren, zoals je opvoeding, sociale en psychologische factoren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef hondjes het volgende:
Ook het krijgen van een depressie is erfelijk bepaald. doe je dus geen flikker aan.
Je mist waarschijnlijk een stofje, die soms aangevuld kan worden met medicijnen, vaak ook niet..
Vaak gaan mensen die een depressie door een hel, en ik hoorde van de week, dat er zo een 1500 mensen zelfmoord plegen.
Die Kamerling heeft dit niet plots gekregen. Reeds lange tijd heeft hij er last van. Ik begrijp best dat iemand moeilijker dan moeilijk kan zitten, maar door "uit te stappen" zadel je de last van jezelf op andermans schouders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef hondjes het volgende:
Natuurlijk vind je dat erg, ook al heb je nu, waarschijnlijk uit zelfbescherming, afstand van je broer genomen, hij blijft je broer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het was heftig Deissyy, ik heb even geen contakt met mijn broer, maar dat komt wel weer, en besluit hij het ooit te doen ( terwijl iedereen roept mensen die het schreeuwen doen het niet nou echt wel hoor) vind ik dat heel erg triest.
Eens. Al zou ik het niet vreemd vinden als je vatbaarheid ervoor wel erfelijk is bepaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt bullshit te zijn dat depressie erfelijk is bepaald. Een depressie heeft te maken met diverse factoren, zoals je opvoeding, sociale en psychologische factoren.
Een depressie kan iedereen overkomen.
Er is in ieder geval bijna altijd sprake van een situatie die een depressie triggert. Aanleg voor depressies zou volgens mij best genetisch bepaald kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt bullshit te zijn dat depressie erfelijk is bepaald. Een depressie heeft te maken met diverse factoren, zoals je opvoeding, sociale en psychologische factoren.
Dat kan, maar dat kan ook komen doordat een kind met een depressief persoon in de nabije omgeving is opgegroeid, waardoor hij of zij dat gedrag gaat kopieëren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens. Al zou ik het niet vreemd vinden als je vatbaarheid ervoor wel erfelijk is bepaald.
Hef fun Heksiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
ik wens jullie nog een plezierige middag ik ben er ff vandoor tot vanavond.
Dat ook nog.... nog beterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het enige land ter wereld waar je legaal om hulp bij zelfdoding kan vragen?_!_!_!_!
Tata, ik ben er ook vandoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
Daarbij geloof ik ook niet dat je karakter al in de baarmoeder gevormd wordt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de week een professor gezien bijP&W die het mooi verwoordde , hoe het in mekaar zit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot laters heksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
Je DNA bepaalt met wel meer kwesties of je er gevoelig voor bent, maar of die gevoeligheid zich uit kan wel zeker afhankelijk zijn van een flink aantal externe factoren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Van de week een professor gezien bijP&W die het mooi verwoordde , hoe het in mekaar zit.
Opvoeding, sociale en psychische factoren zijn nihil, je DNA bepaald, of je er gevoelig voor bent.
Net zoals je blij bent, ondanks tegenslagen, of dat je van de kleur bruin houdt.
Dat je het ene eten niet lust of afkeer hebt voor blauwe luchten
Dan ben je waarschijnlijk vrij depressief ja.quote:
Watskeburt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
@MeraViglioSa Ik heb het weekend zojuist een stuk aangenamer gemaakt voor ons beide.
Dat denk ik dus ook. Ik heb geen hard bewijs, maar de eerste man van mijn omie was ook depressief en heeft zichzelf verhangen. De 3 kinderen die uit dat huwelijk zijn voortgekomen waren ook behoorlijk labiel en depressief. De kinderen die uit die huwelijken zijn voortgekomen ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is in ieder geval bijna altijd sprake van een situatie die een depressie triggert. Aanleg voor depressies zou volgens mij best genetisch bepaald kunnen zijn.
Het verschil tussen karakter en gedrag. Karakter zou volgens Dick Swaab een nagenoeg vast gegeven zijn maar gedragingen zijn sterk beïnvloedbaar en kunnen daardoor zelfs met elkaar in conflict gebracht worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je DNA bepaalt met wel meer kwesties of je er gevoelig voor bent, maar of die gevoeligheid zich uit kan wel zeker afhankelijk zijn van een flink aantal externe factoren.
Ik ben nog steeds trots op mezelf dat ik het de wereld niet aandoe om een halve kopie van mij op de wereld te zetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ik heb geen hard bewijs, maar de eerste man van mijn omie was ook depressief en heeft zichzelf verhangen. De 3 kinderen die uit dat huwelijk zijn voortgekomen waren ook behoorlijk labiel en depressief. De kinderen die uit die huwelijken zijn voortgekomen ook.
Zo triest om dat mee te maken. Een nichtje heeft vorig jaar zichzelf verhangen. Een doodongelukkig mens, niemand kon haar helpen. En ja, zij had ook kinderen.
Oooh oke. Yeey!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent te snel, ik was nog aan het editten
Leuk dat je hierom kunt lachen. Het is ook echt een successtory.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben nog steeds trots op mezelf dat ik het de wereld niet aandoe om een halve kopie van mij op de wereld te zetten.![]()
Ik ben ook depressief geweest en met name het idee dat je beter niet geboren had kunnen worden voert de boventoon, dat staat los van alles en iedereen om je heen. Antonie zal ook gedacht hebben dat het beter voor zijn kinderen geweest zou zijn als hij er niet meer zou zijn. Volslagen irrationeel maar dat is dan ook een kenmerk van depressieve gedachten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ik heb geen hard bewijs, maar de eerste man van mijn omie was ook depressief en heeft zichzelf verhangen. De 3 kinderen die uit dat huwelijk zijn voortgekomen waren ook behoorlijk labiel en depressief. De kinderen die uit die huwelijken zijn voortgekomen ook.
Zo triest om dat mee te maken. Een nichtje heeft vorig jaar zichzelf verhangen. Een doodongelukkig mens, niemand kon haar helpen. En ja, zij had ook kinderen.
Dick Swaab over zijn boek "Wij zijn ons brein" bij Pauw en Witteman gisteren:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verschil tussen karakter en gedrag. Karakter zou volgens Dick Swaab een nagenoeg vast gegeven zijn maar gedragingen zijn sterk beïnvloedbaar en kunnen daardoor zelfs met elkaar in conflict gebracht worden.
Eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Het verschil tussen karakter en gedrag. Karakter zou volgens Dick Swaab een nagenoeg vast gegeven zijn maar gedragingen zijn sterk beïnvloedbaar en kunnen daardoor zelfs met elkaar in conflict gebracht worden.
Het zou me niet eens verbazen als hij wel was blijven leven als zijn kinderen al geen moeder meer hadden gehad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook depressief geweest en met name het idee dat je beter niet geboren had kunnen worden voert de boventoon, dat staat los van alles en iedereen om je heen. Antonie zal ook gedacht hebben dat het beter voor zijn kinderen geweest zou zijn als hij er niet meer zou zijn. Volslagen irrationeel maar dat is dan ook een kenmerk van depressieve gedachten.
Dit wetend, zou je dan kinderen op de wereld zitten? Of ben je inmiddels zo ver dat je ook weet hoe je het, mocht het weer voorkomen, kunt tackelen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook depressief geweest en met name het idee dat je beter niet geboren had kunnen worden voert de boventoon, dat staat los van alles en iedereen om je heen. Antonie zal ook gedacht hebben dat het beter voor zijn kinderen geweest zou zijn als hij er niet meer zou zijn. Volslagen irrationeel maar dat is dan ook een kenmerk van depressieve gedachten.
Lijkt me een interessant boekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dick Swaab over zijn boek "Wij zijn ons brein" bij Pauw en Witteman gisteren:
http://pauwenwitteman.var(...)470ef75c0f55509a7987
Sterker nog, ik zit er middenin. Mijn kinderen zijn volwassen maar maken zich inmiddels ook zorgen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is ook een stuk makkelijker als er nog wel iets of iemand is waarvoor je door moetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit er middenin. Mijn kinderen zijn volwassen maar maken zich inmiddels ook zorgen.
Natuurlijk willen ze hun moeder niet missen maar zien ook dat ze doodongelukkig is. Dagelijkse belletjes en bezoekjes houden mij nog op de been. Maar als ik eerlijk moet zijn.......
Er zijn wat dat betreft andere factoren die me daar van weerhouden. Mijn aanleg voor depressies zou me er niet van weerhouden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit wetend, zou je dan kinderen op de wereld zitten?
Bij mij was er sprake van een wel heel duidelijke trigger van buitenaf en ik zou dat bij mij kind(eren) wel herkennen, net zoals ik dat bij anderen soms ook herken.quote:Of ben je inmiddels zo ver dat je ook weet hoe je het, mocht het weer voorkomen, kunt tackelen?
Overigens geloof ik nooit dat je al je kinderen exact hetzelfde opvoedt, je reageert als moeder ook vanaf het begin op het kind zelf, en dat zal je manier van opvoeden ook vanaf dag 1 beïnvloeden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef hondjes het volgende:
Als je vijf kinderen hebt, zullen ze alle vijf verschillend zijn.
Dezelfde opvoeding, dezelfde moeder.
Praten met anderen die in hetzelfde schuitje zitten of met een professional zou je kunnen helpen, Beequeen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit er middenin. Mijn kinderen zijn volwassen maar maken zich inmiddels ook zorgen.
Natuurlijk willen ze hun moeder niet missen maar zien ook dat ze doodongelukkig is. Dagelijkse belletjes en bezoekjes houden mij nog op de been. Maar als ik eerlijk moet zijn.......
Mijn vader was aan het opruimen geslagen en gaf de kinderen hun eigen kinderfotoboeken. De oudste twee kregen ieder twee fotoboeken, nummer drie kreeg één fotoboek en nummer vier kreeg een stapeltje losse foto'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef Leandra het volgende:
en dan hebben we het nog niet over het verschil van omgaan met baby # 1 waarbij alles nieuw, eng en spannend is, en ieder volgend kind....
en de Snieklaasconference van Toon Hermansquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En borstplaatjes, roomborstplaat, de witte
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En borstplaatjes, roomborstplaat, de witte
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Jian het volgende:
en de Snieklaasconference van Toon Hermans
Die is zo leuk, 100 x gehoord en ik ga nog steeds in een deuk bij dat verhaalquote:
Ja... zo'n scene heb ik ooit gezien in een Scandinavische film, en het meisje daarna nog verdrietiger dat ze zelf niet in staat was zelfmoord te plegen.... falen op falen zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef Jian het volgende:
Wat een saai rotweer hier, ik word er helemaal depressief van, ik denk dat ik zo het uit het raam spring![]()
Tis maar goed dat ik op de begane grond zit
Dit is voor mij ook de standaard voor wat betreft quasi-chagrijnigheid. Ik hou er ook wel van om op die manier tijden door te gaan met klagen over niets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is zo leuk, 100 x gehoord en ik ga nog steeds in een deuk bij dat verhaal
quote:
* De_Kardinaal is boos!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdegodverdegodgodgodgloeiendegodverdomme.
Heb je studieschuld of heb je stufi aangevraagd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Het OCWDuo wil geld van mij hebben, maar ze zeggen er niet bij waarom, waarvan en er staan verschillende bedragen in de verschillende brieven die ik van ze kreeg.
Dus heb ik ze per post, per mail en per telefoon meerdere malen lastig lopen vallen en ze bevolen alles te bewijzen en na te trekken gewoon om ze te zieken.
Ik heb zojuist een pakket met ongeveer 11 brieven van ze gekregenTeringlijers
It's on now, motherfuckers!
Ik heb niets aangevraagd, ze waren nog naar me opzoekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je studieschuld of heb je stufi aangevraagd?
Oeh, spannend.... helemaal als je nog nooit wat van hen ontvangen hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Het OCWDuo wil geld van mij hebben, maar ze zeggen er niet bij waarom, waarvan en er staan verschillende bedragen in de verschillende brieven die ik van ze kreeg.
Dus heb ik ze per post, per mail en per telefoon meerdere malen lastig lopen vallen en ze bevolen alles te bewijzen en na te trekken gewoon om ze te zieken.
Ik heb zojuist een pakket met ongeveer 11 brieven van ze gekregenTeringlijers
It's on now, motherfuckers!
Oh, nee, het klopt wel. Maar dan hoef ik het ze nog niet makkelijk te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, spannend.... helemaal als je nog nooit wat van hen ontvangen hebt
Dat heb je al gedaan door opnieuw info cq stufi aan te vragenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, nee, het klopt wel. Maar dan hoef ik het ze nog niet makkelijk te maken.
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb je al gedaan door opnieuw info cq stufi aan te vragen
quote:
Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat hij nu fatsoenlijk geregistreerd is overal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb je al gedaan door opnieuw info cq stufi aan te vragen
Ik heb geloof ik 4 verschillende betalingsregelingen gekregenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat hij nu fatsoenlijk geregistreerd is overal.
We kunnen je ook nog wel bij wat andere overheidsinstanties inschrijven, misschien krijgen we dan geld toe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 4 verschillende betalingsregelingen gekregen![]()
![]()
![]()
Die zijn trouwens een stuk gunstiger dan ik had willen vragen![]()
![]()
Ik vind sowieso dat jij recht hebt op vergoedingen nu ik jou 24/7 op je keks ga, zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We kunnen je ook nog wel bij wat andere overheidsinstanties inschrijven, misschien krijgen we dan geld toe.
probeer de gemeente eens...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We kunnen je ook nog wel bij wat andere overheidsinstanties inschrijven, misschien krijgen we dan geld toe.
Heb je een brandblusserquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef hondjes het volgende:
Vaatwasser gemaakt ..180 euro![]()
En nu zei mijn computer PANG en weg was alles.
Denk dat hij te heet was...
Nou ja, hij beter dan ik![]()
Maar wat moet ik nu doen, als die weer heet wordt..
Meten wat de temperatuur is van dat ding met een programma, en een keertje opmaken en wat perslucht er over heen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef hondjes het volgende:
Vaatwasser gemaakt ..180 euro![]()
En nu zei mijn computer PANG en weg was alles.
Denk dat hij te heet was...
Nou ja, hij beter dan ik![]()
Maar wat moet ik nu doen, als die weer heet wordt..
Nou ja, voor de kijkers van GTST misschien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:36 schreef Jian het volgende:
De dood van Antonie Kamerling is voor Weekblad Privé aanleiding eerder te verschijnen met een eerbetoon aan de acteur, met wie hele generaties opgroeiden.
Ja, sorry hoor, niet om het één of ander, maar zo bekend was ie nou ook weer niet, toch![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)Antonie__.html?p=3,1
Je bent kalende?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:49 schreef remlof het volgende:
Zo, fiets gefixt en mezelf een socialistische coupe Diederik Samsom aangemeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |