Wat een soap, ze gaat de helft van de jurken betalen, die kleine muppet van d'r verdient meer als 2 ton per week.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ach gossie, Mary is er ook bij betrokken![]()
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_drama__.html?p=3,1
Nu nog niet, bedoel ik natuurlijk.quote:
Linda begrijpt het principe niet zo. Die gaat steeds meer op Monique van de Ven lijken, maar dan wel op een oude Monique.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van Linda de Mol klopt ook steeds minder
Ja, daar denk je niet zo over na als het wel kan, maar als je al dagen met van die wegwerpwashandjes en het aanrecht in de keuken als enige plek in huis met warm water loopt te klieren dan begint het best irritant te worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Veul plezier alvast. Niet kunnen douchen is echt erg
Wat een zakenvrouw, die Maryquote:Het WK voetbal heb ik er bijvoorbeeld deze zomer door gemist.
En een zwaar ankerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een prieeljurk? Is dat een jurk die je aantrekt als je op je bruiloft nog even in de tuin wil gaan werken? En een jurk voor in het zwembad? Is dat inclusief zwemvliezen en duikbril?
Moet je eens op Char het medium gaan letten, die is helemaal strak getrokken en dan die lippen echt eng.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou he, wat ziet het eruit![]()
Vrouwen worden echt niet mooier van al die verbouwingen en injecties, al denken ze zelf van wel
Nee, de badkamer is niet klaar, dat is volgend weekend pas, ik ga Jr. lastigvallen met mijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, je douche is vanavond dus klaar![]()
Bleken de klachten van Jr. werkelijk bij een ontsteking vandaan te komen?
gelukkigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de badkamer is niet klaar, dat is volgend weekend pas, ik ga Jr. lastigvallen met mijn aanwezigheid
En ja, het is een ontsteking, en dus niet de Bof of iets anders besmettelijks.
Wat zal jij geschrokken zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar denk je niet zo over na als het wel kan, maar als je al dagen met van die wegwerpwashandjes en het aanrecht in de keuken als enige plek in huis met warm water loopt te klieren dan begint het best irritant te worden eigenlijk.
Maar goed, ik vind het ook gezellig even in S'veen te zijn, even bijkletsen met Jr.... en morgen naar het politiebureau, omdat we 1½ jaar geleden getuige waren van een aanrijding en ze een verklaring nodig hebben
Dat is ook echt niet lekker.... zit je in de auto, gaat je mobieltje, verwacht je dat het de bouwvakkers zijn die per direct antwoord op een vraag moeten hebben, is het: "Met die en die van de politie daar en daar, niet schrikken..."
Ja, en je bent moeder, dus je schrikt toch![]()
Jr. later: Dacht je dat ik wat uitgevreten had?
Ik: Nee, want als je wat uitgevreten hebt dan bellen ze me niet meer, je bent immers meerderjarig, maar als je wat overkomen is.... dan bellen ze mij wel.
Nah.... het is niet dat we helemaal geen water hebben.... alleen geen water in de badkamer, we doen wel dagelijks onszelf wassen enzo, heel oldskool, met een washandjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus iedereen blijft nu een paar meter uit je buurt?
Ik hoorde Wesley gister op tv zeggen dat hij een zware wedstrijd verwacht omdat de tegenstander zich verheugt om tegen het Grote Oranje te spelenquote:
Voor hem is Moldavië ook reusachtigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde Wesley gister op tv zeggen dat hij een zware wedstrijd verwacht omdat de tegenstander zich verheugd om tegen het Grote Oranje te spelen
Niet leuk voor Jr., maar nu kan jij tenminste wel douchenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de badkamer is niet klaar, dat is volgend weekend pas, ik ga Jr. lastigvallen met mijn aanwezigheid
En ja, het is een ontsteking, en dus niet de Bof of iets anders besmettelijks.
Voor Wesley is alles reusachtigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor hem is Moldavië ook reusachtig
Mooi tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zag gisteren ook nog iemand op t.v. Gezicht flink opgepimpt alleen hield ze op een zeker moment haar hand bij haar gezicht. En dan zie je gewoon een oude hand bij een te strakke kop.
Ik kon toevallig nog bijna de datum noemen, want we waren getuige omdat we net op dat moment naar buiten liepen om mijn auto weg te brengen voor de APK-keuring, en we gingen de volgende dag op vakantie (had de meneer die m'n auto onderhoudt een week de tijd om die auto te doen wanneer hij dat wilde)... als het op zomaar een willekeurig ander moment was geweest had ik het waarschijnlijk ook zo niet terug kunnen halen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zal jij geschrokken zijn![]()
Nu nog een verklaring afleggen voor een ongeluk waat je anderhalf jaar geleden getuige van was? Poeh hee, succes, ik kan me van vorige week al bjina niets meer herinneren
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Marijke Helwegen zo'n lief, aandoenlijk mensquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij hoopt dat er bij de volksliederen niet al te grote kinderen voor hem staan.
Ja, het is een beetje het onnozele aan haar dat maakt dat je haar dat eeuwige straktrekken van het volgende rimpeltje niet kwalijk kunt nemen.... ze weet niet beter zonder vervelend en plat te worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Marijke Helwegen zo'n lief, aandoenlijk mens
Zo te horen was het best een heftige aanrijding, ja dan weet je dat ook wel beter te herinnerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon toevallig nog bijna de datum noemen, want we waren getuige omdat we net op dat moment naar buiten liepen om mijn auto weg te brengen voor de APK-keuring, en we gingen de volgende dag op vakantie (had de meneer die m'n auto onderhoudt een week de tijd om die auto te doen wanneer hij dat wilde)... als het op zomaar een willekeurig ander moment was geweest had ik het waarschijnlijk ook zo niet terug kunnen halen.
En de vader van een van de meisjes is een hele tijd geleden nog langsgeweest om een verklaring voor de verzekering te krijgen.... plus dat ik degene was die de ouders gebeld had, en N. de hulpdiensten, simpelweg omdat wij precies naar buiten liepen toen het gebeurde, en we allebei na de klap direct een sprint trokken (was op z'n 30 tot 50 meter van m'n huis) en er dus als eersten bijwaren.
Er zit bij mij vaak een duif op het dak te roekoe'en, en dan denk ik altijd: ah daar is Marijke weer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Marijke Helwegen zo'n lief, aandoenlijk mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |