Oeh, daar kan Ian vast wel een mooie avatar van maken danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter Fokt ook weleens en van de week zei ik nog tegen haar ter dat we onze zwarte kat eigenljik Tong80 hadden moeten noemen, want hij zit constant met zijn tongetje uit zijn mond![]()
Even kijken of ik Tong80-foto's van Tom heb in mijn Photobucket.
Ik zat net te vertellen dat ik van 1 kant van verarmde duitse adel benquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
Het is adel niet vreemd in een bouwval te wonen toch??
Liever een bouwval dan een habsburgse lip!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
Het is adel niet vreemd in een bouwval te wonen toch??
Ik dacht dat Ian's inspiratie tot het vervaardigen van ava's het nulpunt had bereikt. maar als hij zich bedenkt heb ik thuis wel een foto van Tom80quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, daar kan Ian vast wel een mooie avatar van maken dan
Wat kan jou het schelen, als je bloed maar blauw isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zat net te vertellen dat ik van 1 kant van verarmde duitse adel ben![]()
Ik maak me dr ook niet druk overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen, als je bloed maar blauw is
O gos, 5 outfitjes voor 1 bruiloft.........arme Maryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ach gossie, Mary is er ook bij betrokken![]()
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_drama__.html?p=3,1
En morgen en overmorgen kun je weer uitslapen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef remlof het volgende:
Nog steeds weekend
Zo, wat heb ik lekker uitgeslapen
Als ik naar die foto kijk denk ik dat ze echt haar uiterste best doet er jonger uit te zien dan haar zoon.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ach gossie, Mary is er ook bij betrokken![]()
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_drama__.html?p=3,1
Yaaayquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
En morgen en overmorgen kun je weer uitslapen!
Ik morgen pas weer.... de hele week al debiel vroeg verplicht opstaan omdat de badkamer en toilet verbouwd worden. En dus ook niet onder de douche wakker kunnen wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef remlof het volgende:
Nog steeds weekend
Zo, wat heb ik lekker uitgeslapen
Nou he, wat ziet het eruitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik naar die foto kijk denk ik dat ze echt haar uiterste best doet er jonger uit te zien dan haar zoon.
Veul plezier alvast. Niet kunnen douchen is echt ergquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik morgen pas weer.... de hele week al debiel vroeg verplicht opstaan omdat de badkamer en toilet verbouwd worden. En dus ook niet onder de douche wakker kunnen worden![]()
Maar morgen wel... uitslapen en douchen, dat laatste vanavond al, heel lang
Lekker, je douche is vanavond dus klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik morgen pas weer.... de hele week al debiel vroeg verplicht opstaan omdat de badkamer en toilet verbouwd worden. En dus ook niet onder de douche wakker kunnen worden![]()
Dus iedereen blijft nu een paar meter uit je buurt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zag gisteren ook nog iemand op t.v. Gezicht flink opgepimpt alleen hield ze op een zeker moment haar hand bij haar gezicht. En dan zie je gewoon een oude hand bij een te strakke kop.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou he, wat ziet het eruit![]()
Vrouwen worden echt niet mooier van al die verbouwingen en injecties, al denken ze zelf van wel
Hangt een wolk vliegjes om haar heen nuquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus iedereen blijft nu een paar meter uit je buurt?
Een prieeljurk? Is dat een jurk die je aantrekt als je op je bruiloft nog even in de tuin wil gaan werken? En een jurk voor in het zwembad? Is dat inclusief zwemvliezen en duikbril?quote:In totaal heb ik vijf japonnen geleverd: een officiële trouwjapon, een prieeljurk, een zwembadensemble, een dansjurk en een Moulin Rouge-japon.”
Van Linda de Mol klopt ook steeds minderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zag gisteren ook nog iemand op t.v. Gezicht flink opgepimpt alleen hield ze op een zeker moment haar hand bij haar gezicht. En dan zie je gewoon een oude hand bij een te strakke kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |