Praten met anderen die in hetzelfde schuitje zitten of met een professional zou je kunnen helpen, Beequeen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit er middenin. Mijn kinderen zijn volwassen maar maken zich inmiddels ook zorgen.
Natuurlijk willen ze hun moeder niet missen maar zien ook dat ze doodongelukkig is. Dagelijkse belletjes en bezoekjes houden mij nog op de been. Maar als ik eerlijk moet zijn.......
Mijn vader was aan het opruimen geslagen en gaf de kinderen hun eigen kinderfotoboeken. De oudste twee kregen ieder twee fotoboeken, nummer drie kreeg één fotoboek en nummer vier kreeg een stapeltje losse foto'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef Leandra het volgende:
en dan hebben we het nog niet over het verschil van omgaan met baby # 1 waarbij alles nieuw, eng en spannend is, en ieder volgend kind....
en de Snieklaasconference van Toon Hermansquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En borstplaatjes, roomborstplaat, de witte
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En borstplaatjes, roomborstplaat, de witte
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Jian het volgende:
en de Snieklaasconference van Toon Hermans
Die is zo leuk, 100 x gehoord en ik ga nog steeds in een deuk bij dat verhaalquote:
Ja... zo'n scene heb ik ooit gezien in een Scandinavische film, en het meisje daarna nog verdrietiger dat ze zelf niet in staat was zelfmoord te plegen.... falen op falen zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef Jian het volgende:
Wat een saai rotweer hier, ik word er helemaal depressief van, ik denk dat ik zo het uit het raam spring![]()
Tis maar goed dat ik op de begane grond zit
Dit is voor mij ook de standaard voor wat betreft quasi-chagrijnigheid. Ik hou er ook wel van om op die manier tijden door te gaan met klagen over niets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is zo leuk, 100 x gehoord en ik ga nog steeds in een deuk bij dat verhaal
quote:
* De_Kardinaal is boos!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdegodverdegodgodgodgloeiendegodverdomme.
Heb je studieschuld of heb je stufi aangevraagd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Het OCWDuo wil geld van mij hebben, maar ze zeggen er niet bij waarom, waarvan en er staan verschillende bedragen in de verschillende brieven die ik van ze kreeg.
Dus heb ik ze per post, per mail en per telefoon meerdere malen lastig lopen vallen en ze bevolen alles te bewijzen en na te trekken gewoon om ze te zieken.
Ik heb zojuist een pakket met ongeveer 11 brieven van ze gekregenTeringlijers
It's on now, motherfuckers!
Ik heb niets aangevraagd, ze waren nog naar me opzoekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je studieschuld of heb je stufi aangevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |