De ex van mijn vriendje heet Wanda en in deze context vind ik dat ineens onwijs grappigquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zal de keuze wat uitbreiden:
Vanille
Lavendel
Winterwereld
Peperkoekgeur
Sinaasappel![]()
Appel-kaneel
Dennen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef Metalfrost het volgende:
diarreeluchten.. echt een GvsE topic
Omdat .... ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zegt hij die een snipperdag neemt omdat...
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De ex van mijn vriendje heet Wanda en in deze context vind ik dat ineens onwijs grappig
Ik denk dat jij maar gewoon je mond tegen me moet houden...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:36 schreef Master-Mind het volgende:
[quote]Op donderdag 7 oktober 2010 14:30 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ik ben een slimme oude doos al zeg ik het zelf.![]()
Move over Sherlock Holmes![]()
M-M van slimme vrouwen houd...
Ja Sherlock step a-side and give B some room ..
van hinken is nog nooit iemand dood gegaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef mahlah het volgende:
[..]
Omdat .... ?
.... ik mn knie niet kan bewegen ja!
Dan blijf ik bij vanille, óf appel/kaneel.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja![]()
Wanda![]()
[ afbeelding ]
Die appel-kaneel ruikt ook heel lekker hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan blijf ik bij vanille, óf appel/kaneel.
Sinds wanneer ben jij zo braaf enz?quote:
Al een tijdjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo braaf enz?
Ahwwwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanda![]()
[ afbeelding ]
Wennen hoorquote:
Ze is heel erg gegroeid maar oh zo lief.quote:
Het ging om Wandaquote:
????????quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar gewoon je mond tegen me moet houden...
Liar liar pants on fire....
Ja heel kleinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het misschien een hele kleine rat?
Groetjes,
Krea.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van hinken is nog nooit iemand dood gegaan
Mijn beurt om te zwijgen nuquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij mijn nieuwe vriendelijke imago
Nopesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Groetjes,
Krea.
Dude wat doe je nuquote:
Ik denk het niet .. kijk maar eens naar de grootte van die hand erachterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Groetjes,
Krea.
Igor en Lurch kon ik ook overal mee naartoe nemen, maar Igor is dood en Lurch een beetje verlamd aan de achterkant; dus die kan zichzelf niet meer vasthoudenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wennen hoor![]()
[..]
Ze is heel erg gegroeid maar oh zo lief.
Ze is nu ook eindelijk rustig als ik haar oppak dus kan dr overal mee naartoe gaan nemen
Ik lust geen koekjesquote:
Geen zin in hele discussies over of ze groot of klein zijn. Mijn sapphs zijn maatje 85F.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk het niet .. kijk maar eens naar de grootte van die hand erachter
omdat ik ook knieklachten hebquote:
Ja doe maar dom... Ik heb jou zo door en je beseft het zelf niet.quote:
Die namen ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Igor en Lurch kon ik ook overal mee naartoe nemen, maar Igor is dood en Lurch een beetje verlamd aan de achterkant; dus die kan zichzelf niet meer vasthouden
zo'n reisding kost maar een tientje ofzo.. En ze zijn het waard.. Daarin gingen ze altijd naar de dierenartsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die namen ook![]()
Ik wil wel even een reishokje kopen want wil dr niet los in de auto mee. Maar ze was eerst heel druk als ik haar uit dr hok haalde. Rende van hot naar her en bleef vooral niet braaf zitten in mn nek ofzo.
Dan is het niet prettig op stap gaan met je rat hoor
Dan niet neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan is het niet prettig op stap gaan met je rat hoor
Mn vorige rat nam ik gewoon in mn jaszak mee naar de dierenarts. Leuke reacties van de mensen om me heen als die dan opeens eruit kroopquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo'n reisding kost maar een tientje ofzo.. En ze zijn het waard.. Daarin gingen ze altijd naar de dierenarts
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja doe maar dom... Ik heb jou zo door en je beseft het zelf niet.
Nah ik zou het wel zeggen tegen mensen dat ik mn rat meeneem of bij heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dan niet nee
als er ineens iemand naast me staat met een rat, kans dat ik uit reactie dat beest een tik geef
Waarom zou je je rat mee willen nemen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik zou het wel zeggen tegen mensen dat ik mn rat meeneem of bij heb.
Juist omdat er wel meer zijn die zo reageren
nja, vanuit de narcose konden ze prima in dat ding slapen en het was hun 2e huisje zeg maar.. Altijd voer en drinken aanwezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vorige rat nam ik gewoon in mn jaszak mee naar de dierenarts. Leuke reacties van de mensen om me heen als die dan opeens eruit kroop
Waarom niet, Zo'n beestje vind het ook leuk hoor om af en toe even buiten te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zou je je rat mee willen nemen?
Die foto kon je alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
Ik vernam dat Huppelmuts hier pics post van lichaamsdelen, dus ik kom me ook even melden.
ik zie alleen maar een verschrikkelijk foute bhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanda![]()
[ afbeelding ]
Henk vind het heerlijk om buiten te zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom niet, Zo'n beestje vind het ook leuk hoor om af en toe even buiten te zijn.
Sowieso wandelen met je huisdier is leuk of het nu een hond, kat, rat of Henk (leguaan) is
Smaken verschillenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een verschrikkelijk foute bh
Sssssssssssssssst.quote:
ik denk niet dat veel mensen op een rat zitten te wachten, en uiteraard vind dat beestje het leuk om af en toe buiten te zijn.... wilde ratten leven toch ook niet ergens in een kooitjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom niet, Zo'n beestje vind het ook leuk hoor om af en toe even buiten te zijn.
Sowieso wandelen met je huisdier is leuk of het nu een hond, kat, rat of Henk (leguaan) is
Nu is een opmerking als 'pics van jouw BH' eigenlijk TE erg te verwachten hé?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een verschrikkelijk foute bh
Die blikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Henk vind het heerlijk om buiten te zijn
[ afbeelding ]
Het is niet zo dat ik overal waar ik heen ga mn rat mee zal nemen hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk niet dat veel mensen op een rat zitten te wachten, en uiteraard vind dat beestje het leuk om af en toe buiten te zijn.... wilde ratten leven toch ook niet ergens in een kooitje
Ooh ik denk dat ik wel weet. Als dat zo is, ga maar weer weg dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Master-Mind het volgende:
Wat bedoel je?
Dat ik gecharmeerd van je ben ....dat ben ik...
Maar tegen je liegen....
Weet niet waar je het over hebt verklaar je nader..??
dat vind Henk niet maar ok dat is geen singles discussie....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Henk vind het heerlijk om buiten te zijn
[ afbeelding ]
Van Henk, of mijn persoon?quote:
Maandag komt Flippings al.. Komt dinsdag je uit?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik overal waar ik heen ga mn rat mee zal nemen hoor.
Maar ik weet dat als ik ooit naar Ezechielk ga dat ik Wanda dan makkelijk mee kan nemen, kom ik naar jou dan dus niet
en wat als het niet zo is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ik denk dat ik wel weet. Als dat zo is, ga maar weer weg dan.
George rijdt niet op waterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van Henk, of mijn persoon?
[..]
Maandag komt Flippings al.. Komt dinsdag je uit?
nee bart ik ga hier geen foto's van mijn bh's postenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu is een opmerking als 'pics van jouw BH' eigenlijk TE erg te verwachten hé?
Dan vind ik het wel heel toevallig allemaal.quote:
Dan ben ik toch benieuwd waar je dat op baseert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat vind Henk niet maar ok dat is geen singles discussie....
Het IS zo.quote:
Dus ik zit hier weer voor niks de hele dag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee bart ik ga hier geen foto's van mijn bh's posten
op heel wat ervaring met reptielenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd waar je dat op baseert.
Hoef me niet nader te verklaren, want ik doe niet mee met jouw spelletjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dat ik gecharmeerd van je ben ....dat ben ik...
Maar tegen je liegen....
Weet niet waar je het over hebt verklaar je nader..??
Gokje: is te koud want dan mist hij de warme van zn hok.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd waar je dat op baseert.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dus ik zit hier weer voor niks de hele dag?
wat is toevallig?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel heel toevallig allemaal.
Maar het zou best lullig zijn als het niet zo is....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel heel toevallig allemaal.
ja mevrouwquote:
Dat vraag ik ook niet, ik vraag alleen of die vraag niet erg voor de hand ligtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee bart ik ga hier geen foto's van mijn bh's posten
Schattig hè.quote:
WAAAAAAAAHAAAAAAAAT??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Maar het zou best lullig zijn als het niet zo is....
[..]
ja mevrouw
ik was je gewoon even voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook niet, ik vraag alleen of die vraag niet erg voor de hand ligtEn trouwens, met wie heb ik het genoegen?
Hehehe, wat voor heb je allemaal (gehad)?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op heel wat ervaring met reptielen
mijn liede gaat uit naar wateragamenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe, wat voor heb je allemaal (gehad)?
niet eens een klein beetje hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WAAAAAAAAHAAAAAAAAT??
niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo verder
Vrees niet, zo ben ik niet. Daar hebben we hier Rival voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was je gewoon even voor
met Duim
Heujquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrees niet, zo ben ik niet. Daar hebben we hier Rival voor.
En hoe heet Duim in het dagelijks leven, als ze niet verscholen zit achter de anonimiteit van internet?
Rival heeft mij dat nog nooit gevraagdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En hoe heet Duim in het dagelijks leven, als ze niet verscholen zit achter de anonimiteit van internet?
Al je exen zijn slangen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook heel veel ervaring met reptielen, een beetje teveel.
Jij??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook heel veel ervaring met reptielen, een beetje teveel.
Beetje jammer ditquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eensquote:
Nee, echte reptielen, ik heb bijna alleen maar leuke exenquote:
Zelfs niet via pm?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Rival heeft mij dat nog nooit gevraagd
Hai.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Rival heeft mij dat nog nooit gevraagd
en ik blijf graag geheel anoniem hier ja dankje
Verder is PM ook goed hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dus ik zit hier weer voor niks de hele dag?
welke reptielen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, echte reptielen, ik heb bijna alleen maar leuke exen.
Ghehehe. Grapje manquote:
1 koningpythonquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef Duimelot het volgende:
WAAAAAAAAHAAAAAAAAT??
niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo verder
Stalker-ex, might I add.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef Feitosa het volgende:
D'r ex die hier ff komt kijken of wat?
Zou er niet aan moeten denkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Stalker-exen op FOK! zijn altijd "leuk".
zelf gehad?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 koningpython
10 halsbandleguanen
1 baardagaam.
Niet? Er zijn hulpvaardige fokkers genoeg die het leven van de stalker een stuk onaangenamer kunnen maken hoorquote:
Voor wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Stalker-exen op FOK! zijn altijd "leuk".
Ze stonden bij mij thuis jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelf gehad?
wel grappige beestjes maar net niet mijn ding vind ze ietwat saai toch
True, true.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Er zijn hulpvaardige fokkers genoeg die het leven van de stalker een stuk onaangenamer kunnen maken hoor.
alleen wat iedereen hier online gaat doen krijgt zij waarschijnlijk irl weer voor der kiezen....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Er zijn hulpvaardige fokkers genoeg die het leven van de stalker een stuk onaangenamer kunnen maken hoor.
Had jij een stalkende ex?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
alleen wat iedereen hier online gaat doen krijgt zij waarschijnlijk irl weer voor der kiezen....
been there
oh je vriendin....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze stonden bij mij thuis ja.
Ik vond er ook niet zoveel aan.
Iddquote:
Ik hoop haar nog steeds tegen te komen op mn motorkapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
alsof je Eva zelf niet hebt meegemaakt
Wist je dat jij en haar ex hetzelfde IPadres hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:23 schreef Master-Mind het volgende:
Speel geen spelletjes met niemand
Lul gewoon lekker mee..volgens mij ben je lichtelijk paranoïde
Iets minder als stalker kan ik er toch echt niet van maken schatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik denk bij stalken aan nog net wat erger zij was (is) gewoon schijtirritant
In dat geval:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wist je dat jij en haar ex hetzelfde IPadres hebben
Ja snap ik ook wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Iets minder als stalker kan ik er toch echt niet van maken schat
Ik heb geen zwarte dunne sokjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Bijna weekend![]()
doe ik ook ff een dansje mee
Dat heeft missB je vertelt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef rival het volgende:
Wist je dat jij en haar ex hetzelfde IPadres hebben
dat is gemeenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen zwarte dunne sokjes
Nu zie ik er keitof en schoon uit.. En moet ik gifgroene of witte sokken met regenboogsterretjes aan en je ziet ze in deze schoenen
OMGquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Als je de 2 honden en de 10 ratten en de voedermuizen erbij optelt heb je een totaalbeeld.
onmogelijk.. De fysio zit hier om de hoekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
dat is gemeen![]()
snel sokken kopen dus onderweg
Uhuhquote:
geen sokken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onmogelijk.. De fysio zit hier om de hoek
oh gatverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh.
Het was echt een teringzooi op een gegeven moment, ben heel lang bezig geweest het huis weer bewoonbaar te maken..
juellie gaan niet, zeg het haar ook maar!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn moeder is ook hetzelfde als ik hè. Twijfel, twijfel, twijfel, tot het moment dat je niet meer kunt twijfelen. Ze weet nog niet of ze naar het condoleren wil
geen optie.. Ik moet mn schoenen uit daarquote:
Ik heb gezegd dat ik niet wil, maar dat mijn aanbod als zij wil (met haar meegaan) nog steeds staat als ze toch besluit te gaan. Mijn vader gaat sowieso niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
juellie gaan niet, zeg het haar ook maar!
We hebben gisteren al de discussie gehad over de grenzen van stalkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop haar nog steeds tegen te komen op mn motorkap![]()
Maar ik denk bij stalken aan nog net wat erger zij was (is) gewoon schijtirritant
dan ben ik benieuwd, wanneer is het, morgen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niet wil, maar dat mijn aanbod als zij wil (met haar meegaan) nog steeds staat als ze toch besluit te gaan. Mijn vader gaat sowieso niet.
ah jammer dat ik die gemist heb...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef mahlah het volgende:
[..]
We hebben gisteren al de discussie gehad over de grenzen van stalken
als je niet wil. Moet je het niet doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niet wil, maar dat mijn aanbod als zij wil (met haar meegaan) nog steeds staat als ze toch besluit te gaan. Mijn vader gaat sowieso niet.
Ja toen was ik er nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef mahlah het volgende:
[..]
We hebben gisteren al de discussie gehad over de grenzen van stalken
Ik ook niet.quote:
sneakers onder een jurkje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen optie.. Ik moet mn schoenen uit daar
Ik trek wel mn sneakers eronderaan.. Beuningen weet inmiddels dat ik niet tik en mn borsten vallen toch enorm op met dit jurktruitje, dus ik hoop dat de blikken daarop vallen
was een erg goedequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah jammer dat ik die gemist heb...
Ach ja, je leert van je foutenquote:
Preciesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dan niet meer met grote tassen met wasgoed naar je moeder?
dus geen vriendin met reptielen meer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, je leert van je fouten.
Wat was de conclusie dan?quote:
nee, zit ook nog een rokje onderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sneakers onder een jurkje?
en dat doe je liever dan regenboogsokjes'dan!!?
je ziet t zelf t bestequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, zit ook nog een rokje ondermaar het staat best well
tis best stoer eigenlijk
komt vast nog wel een keerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de hele dag slap geouwehoer en zulks is er eindelijk echt een leuke discussie
ben ik er niet
Oh, dat misschien wel hoor, maar niet meer met zoveel bakken etcquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus geen vriendin met reptielen meer?
mja : stalken komt voort een een vorm van aantrekkingskracht.. Daar waren we het over eens.. En verder blijf ik bij mn Nee is Nee standpuntquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
alsof je Eva zelf niet hebt meegemaakt
Ligt er aan. Een Eva die ik ken is ook niet echt... Eh...quote:
ok danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat misschien wel hoor, maar niet meer met zoveel bakken etc.
als jij niet toegeeft dat 2 appels samen met nog 2 appels 4 appels zijn nee dan komen we er niet uitquote:
Stalken komt voort uit een gebrek aan genoegdoening.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja : stalken komt voort een een vorm van aantrekkingskracht.. Daar waren we het over eens.. En verder blijf ik bij mn Nee is Nee standpunt
daar waren jullie het wel over eens neem ik aan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Stalken komt voort uit een gebrek aan genoegdoening.
Ik vind het allemaal wel leuk hoor, maar ik ben te lui om er voor te zorgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan
nee ik vind dat ook echt niets
maar daarom ben ik ook van de wateragamen, die zijn super om te zien en kunnen in een super mooie bak en nog te handelen ook
jij weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ga jij even lekker menselijk gedrag vergelijken met een simpel rekensommetjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
als jij niet toegeeft dat 2 appels samen met nog 2 appels 4 appels zijn nee dan komen we er niet uit
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg jij... ben al door 2 eva's in de problemen gekomen... en ik ken er 3
daarom heb ik ze ook niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel leuk hoor, maar ik ben te lui om er voor te zorgen.
Een gebrek van reeel inlevingsvermogen en het te erg geloven in jezelf gok ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Heb je veel werk aan een baardagaam?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom heb ik ze ook niet meer
mooie bak maar veel werk, veel meer ook dan baardagamen ofzo
maarwat zijn ze geweldig
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt er aan. Een Eva die ik ken is ook niet echt... Eh...![]()
![]()
Al komt het voort uit een scheet die dwars zit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
ja je kan er wel een heel moeilijk verhaal bij verzinnen, maar ik hou het graag simpel... zo kom je namelijk makkelijk tot een conclusiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ga jij even lekker menselijk gedrag vergelijken met een simpel rekensommetje
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja je kan er wel een heel moeilijk verhaal bij verzinnen, maar ik hou het graag simpel... zo kom je namelijk makkelijk tot een conclusie
en dan begrijpt iedereen elkaar tenminste...
als je alles eenmaal in een orde heb dus een bak waarin je de temperatuur goed geregeld hebt enzo dan valt het best mee, is dus ook enorm saai eigenlijk die beesten liggen maar wat de hele dagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je veel werk aan een baardagaam?
Dat hangt er vanaf of de stalker uiteindelijk succesvol is he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Een gebrek van reeel inlevingsvermogen en het te erg geloven in jezelf gok ik
Kut dat ding moet ook nog handtam natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je alles eenmaal in een orde heb dus een bak waarin je de temperatuur goed geregeld hebt enzo dan valt het best mee, is dus ook enorm saai eigenlijk die beesten liggen maar wat de hele dag
de bak schoonmaken is ook zo gedaan want er mag amper wat in, beetje zand mooie steen en niet teveel poespas.
Je kan wat tijd kwijt zijn aan 'handtam' maken maar ook weer niet TE want het is gewoon niet gezond voor zo'n beestje om m te lang buiten de bak te houden.
maar wat moet je er mee vraag ik me altijd af net als met een slang
Nog niet.quote:
Dat stoot toch alleen maar af zulk gedrag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of de stalker uiteindelijk succesvol is he?
Mag ik je Adam zijn? Dan plukken we samen van de verboden vruchten.quote:
Daar heb je je kind voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut dat ding moet ook nog handtam natuurlijk
Rasmus?quote:
moet niet maar wel handig als je ze afentoe kan pakken voor het ene of anderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut dat ding moet ook nog handtam natuurlijk
Ik zag het voor me. Ez in de kroeg en dan die openingszinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mag ik je Adam zijn? Dan plukken we samen van de verboden vruchten.![]()
![]()
Een stalker kan per definitie niet succesvol zijn behalve dan als het zijn of haar doel is om iemand compleet te irriteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of de stalker uiteindelijk succesvol is he?
IK DURF NIET JONGE!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb je je kind voor
[..]
Rasmus?
Ja iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet niet maar wel handig als je ze afentoe kan pakken voor het ene of ander
Jupquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb je je kind voor
[..]
Rasmus?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Tja, dat kan je voor veel huisdieren afvragen... Ze kosten allemaal geld aan eten en onderhoud.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je alles eenmaal in een orde heb dus een bak waarin je de temperatuur goed geregeld hebt enzo dan valt het best mee, is dus ook enorm saai eigenlijk die beesten liggen maar wat de hele dag
de bak schoonmaken is ook zo gedaan want er mag amper wat in, beetje zand mooie steen en niet teveel poespas.
Je kan wat tijd kwijt zijn aan 'handtam' maken maar ook weer niet TE want het is gewoon niet gezond voor zo'n beestje om m te lang buiten de bak te houden.
maar wat moet je er mee vraag ik me altijd af net als met een slang
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mag ik je Adam zijn? Dan plukken we samen van de verboden vruchten.![]()
![]()
Condoleren is morgen ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef Duimelot het volgende:
dan ben ik benieuwd, wanneer is het, morgen?
Ik heb op zich al besloten niet te gaan en mijn zus ook. Wij hebben alleen beide de optie voor mijn(onze) moeder open gehouden, als zij wil, gaan we (of iig 1) mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als je niet wil. Moet je het niet doen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het voor me. Ez in de kroeg en dan die openingszin
Vergeet: ik heb 2 sterren wil je mn derde zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of natuurlijk "Jij hebt een opening, en ik heb zin!" of "Hier heb je mijn telefoon, kan je je moeder bellen dat je niet thuis slaapt."
In het geval van liefde meestal welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..] Dat stoot toch alleen maar af zulk gedrag.
Roep je Yordi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK DURF NIET JONGE!!!
Wat nou als dat ding ontsnapt enz![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
hmz daar heeft mn moeder helemaal niks mee te makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of natuurlijk "Jij hebt een opening, en ik heb zin!" of "Hier heb je mijn telefoon, kan je je moeder bellen dat je niet thuis slaapt."
Sterretjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet: ik heb 2 sterren wil je mn derde zien
ofzo niet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roep je Yordi.
[..]Zou leuk zijn als jij en riv het over dezelfde hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roep je Yordi.
[..]nijenhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg jij... ben al door 2 eva's in de problemen gekomen... en ik ken er 3
Tof. Mooie ogen heb je trouwens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz daar heeft mn moeder helemaal niks mee te maken
Jij hebt een leuke latexfetisjshsjshist in je foboquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz daar heeft mn moeder helemaal niks mee te maken
Welke ouders noemen hun zoon nou Jordyquote:
Je meent hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Anders ga je even om met foute Eva's
quote:
Nee, Yordiquote:
Nee, Lina. Maar ze woont niet bij ons in de stad hoor.quote:
Ik heb helemaal geen ogenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof. Mooie ogen heb je trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Uhuh 10 uur sochtends op een doordeweekse dag kan ik jou heus wel bellen dat dat ding is ontsnapt en dan kom je me ook heus wel helpen jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, YordiEn andes Ez uiteraard.
[..]
Nee, Lina. Maar ze woont niet bij ons in de stad hoor.
dus omdat die blonde (en toen waarschijnlijk erg bezopen) doos een fout maakte bij het inschrijven moeten wij het allemaal verkeerd schrijven?quote:
Latexallergie zal je bedoelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt een leuke latexfetisjshsjshist in je fobo
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ogen
iets met fobo ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je anders te veel aangesproken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef mahlah het volgende:
Blergh... of iemand een stalker is, is afhankelijk van de persoon die het observeert en daar hou ik het bij.
Dat heeft mn ex gedaan schat. Ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
dus omdat die blonde (en toen waarschijnlijk erg bezopen) doos een fout maakte bij het inschrijven moeten wij het allemaal verkeerd schrijven?
oh, dit is 1 van die dingen wat je ex je vroeger heeft aangedaan waar je nu nog mee zit.... ik snap hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft mn ex gedaan schat. Ik niet
Ga je nou nog steeds stalken vanwege de discussie, ookal zei ik dat ik het daarbij zou houden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Voel je je anders te veel aangesproken?
Nee hij wilde maar wat graag foto's zien van mij en annet in latex, wilde volgens mij ook al gaan shoppen met onsquote:
Verdomme ik wist het al toen ik op invoeren kliktequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh, dit is 1 van die dingen wat je ex je vroeger heeft aangedaan waar je nu nog mee zit.... ik snap het
YORDI, zegt genoeg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens rival: hoezo zou ik dat dronken gedaan hebben?
Te makkelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ik wist het al toen ik op invoeren klikte
Natuurlijk doe ik dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh 10 uur sochtends op een doordeweekse dag kan ik jou heus wel bellen dat dat ding is ontsnapt en dan kom je me ook heus wel helpen ja
Is jouw moeder blond?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
dus omdat die blonde (en toen waarschijnlijk erg bezopen) doos een fout maakte bij het inschrijven moeten wij het allemaal verkeerd schrijven?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ogen
Oh, die dingen daar schuin boven je neus dan in ieder geval danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Lieverd die discussie hebben we uhm jaar of 5 lang gevoerd.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat.
[..]
Is jouw moeder blond?
[..]
Oh, die dingen daar schuin boven je neus dan in ieder geval danDie quote ik even voor bewijs!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat, dat ik je kom helpen wanneer ik er tijd voor heb, als je om 10 uur gebeld hebt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die quote ik even voor bewijs!!
Gewoon iemand die het met mij eens is dat het Yordi is en geen Jordyquote:
Hehe, ik verdedig mijn Huppeltje ookquote:
Jongen dan kom ik je hoogstpersoonlijk ophalen!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, dat ik je kom helpen wanneer ik er tijd voor heb, als je om 10 uur gebeld hebt?
True love enzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, ik verdedig mijn Huppeltje ook
Jouw Huppeltje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, ik verdedig mijn Huppeltje ook
Dat weet Raphquote:
maar je wilt dus een baardagaam maar bent bang om m vast te pakken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen dan kom ik je hoogstpersoonlijk ophalen!!
Want dan durf ik toch mn huis niet meer in.
Mijn god waar ga ik aan beginnen
Uhm ik wil geen baardagaamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar je wilt dus een baardagaam maar bent bang om m vast te pakken?
hoe ga je dat met voeden doen of vind je krekeltjes en sprinkhanen enzo minder eng?
ohjeequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik wil geen baardagaam![]()
Mijn zoon daarentegen heeft het liefst zn hele kamer vol met reptielen.
Hij zeurt inmiddels al 7 of 8 jaar om een reptiel en nu eindelijk ben ik op het punt dat ik soort van half ja heb gezegd.
Het is een vraag in een publiek forum aan jou gericht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ga je nou nog steeds stalken vanwege de discussie, ookal zei ik dat ik het daarbij zou houden?
Ja inderdaad oh jeej.quote:
Dat werd mij ook al verteld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef ArTiC het volgende:
Baardagamen zijn de katten onder de reptielen. Ideaal voor kinderen/beginners.
ach ze zijn echt niet eng ofzo ik had echt meer moeite met het voeren van sprinkhanen, de eerste keren had ik zo'n beestje vast en dan flopes weg was ie omdat ik t eng vondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad oh jeej.
Ik ben me dus als een malle aan het voorbereiden en inlezen en ik denk ook dat als ik eenmaal zo'n beestje in huis heb en dus wel moet dat ik dan ook zo over mn angst heen ben.
En ik weet dat mn zoon er goed voor zal zorgen.
Ja insecten vind ik dan weer heel wat minder eng.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ze zijn echt niet eng ofzo ik had echt meer moeite met het voeren van sprinkhanen, de eerste keren had ik zo'n beestje vast en dan flopes weg was ie omdat ik t eng vond
kon ik de hele woonkamer door achter zo'n sprinkhaan aan![]()
maar suc6!
oh dan wordt t een makkie voor jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja insecten vind ik dan weer heel wat minder eng.
Ik heb alleen sinds sinterklaas vorig jaar een bloedhekel aan sprinkhanen
Gewoon je baardagaam loslaten in de huiskamerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ze zijn echt niet eng ofzo ik had echt meer moeite met het voeren van sprinkhanen, de eerste keren had ik zo'n beestje vast en dan flopes weg was ie omdat ik t eng vond
kon ik de hele woonkamer door achter zo'n sprinkhaan aan![]()
maar suc6!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon je baardagaam loslaten in de huiskamer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen dan kom ik je hoogstpersoonlijk ophalen!!
Want dan durf ik toch mn huis niet meer in.
Mijn god waar ga ik aan beginnen
Ja man, we zijn al 3 keer getrouwd!quote:
Dat laatste plaatje, zo'n evil lachjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]ja dat kan ook
wel mooie foto's!
Sorry nog daarvoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds geen huwelijksnacht gehadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stel je aan man, jij durft dat binnen een paar dagen. Een slang vasthouden was het begin!
[..]
Ja man, we zijn al 3 keer getrouwd!
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erinquote:
En ook al aan kikkers, arme dierenrijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe eng die dingen zijn !!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook al aan kikkers, arme dierenrijk.
Ik wil geen ruzie met Raph. En ook niet dat jullie ruzie krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds geen huwelijksnacht gehad![]()
quote:[..]
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erin![]()
Wist op een gegeven moment niet of het nou op tv was of in die bak(jes)
Ja, niet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe eng die dingen zijn !!!
leer quotenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erin![]()
Wist op een gegeven moment niet of het nou op tv was of in die bak(jes)
Jaja, fixed enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
leer quoten![]()
En je bent te goed voor deze wereld
HW noemde gisteren ook nog een leuke film met kikkersquote:
Dan slaan we dat gedeelte over, en gaan gelijk verder met de huwelijksnacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HW noemde gisteren ook nog een leuke film met kikkers![]()
En jij vindt alleen een foute duitse film.
Ik kom dus nooit meer film kijken bij je he
Dealquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan slaan we dat gedeelte over, en gaan gelijk verder met de huwelijksnacht.
Ik ben zo trots op je!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef Yuki het volgende:
yayalleen de deurtjes nog stellen, maar de inzetdelen van mijn kast zijn klaar en erin gezet
Mn ex was bouwvakker en ik moest hem leren hoe je laminaat moest leggenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex was bouwvakker en ik moest hem leren hoe je laminaat moest leggen![]()
Klussen is leuk
Dat is dan ook een perfecte omschrijving voor hemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef Yuki het volgende:
[..]Kneus!!
Niet dat ik dat kan ofzo
Maar klussen is idd leukBij mijn andere twee kasten en m'n kapstok ga ik lekker meer zelf doen
Kats?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef Samzz het volgende:
Was ik vandaag in de winkel om de nieuwe smaak van Lays, patatje Joppie, te gaan kopen. Is ie gewoon kats uitverkochtAlweer
Wat een inzichtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan ook een perfecte omschrijving voor hem
Stralende vrouwquote:
ik zeg dat ook wel eens.. Ik ben toch heeul geen twentsequote:
Mijne ook, straks mn zoon maar ff naar de patatzaak sturenquote:
voer van gister opwarmen en als ik gegeten heb muffins makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne ook, straks mn zoon maar ff naar de patatzaak sturen
Maar het is wel een Twents woordquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg dat ook wel eens.. Ik ben toch heeul geen twentse
ik ken ook niemand die daar vandaan komtquote:
Geen voer van gisteren overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voer van gister opwarmen en als ik gegeten heb muffins maken
ik denk dat het onmogelijk is om een halve zak macaroni in 1 keer op te etenquote:
Je zal 't wel ergens opgepikt hebben lijkt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken ook niemand die daar vandaan komt
Met gemakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat het onmogelijk is om een halve zak macaroni in 1 keer op te eten
quote:
He bah.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Nu vooral een rood aanlopende vrouw
Ik zit nogal verstopt
Echt niet. Da's geen probleem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk dat het onmogelijk is om een halve zak macaroni in 1 keer op te eten
in je eentje? Zo'n grote zak? Damnquote:
Pastaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in je eentje? Zo'n grote zak? Damn
voor mij toch echt welquote:
Van bananen raak je verstopt. Dat zegt de huisarts altijd als eerste als je aan de diarree bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He bah.
Appelsap drinken of bananen eten helpt
ja, ik hou ook van pasta, maar nondejuquote:
met gamba'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik hou ook van pasta, maar nondeju
Hmmzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.. Voorlopig hoef ik niet meer naar de fysio, moet dr volgende week bellen over hoe het gaat en dan kijken we verder, maar als ik er dan nog zo'n last van heb mag ik waarschijnlijk een foto maken
uit ervaring: 2 pakken druivensap op 1 dag drinken is teveelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Van bananen raak je verstopt. Dat zegt de huisarts altijd als eerste als je aan de diarree bent
Ik heb net een kop koffie gedronken. Hopelijk helpt dat
Kats van de padquote:
en champignonsquote:
Toen ik zwanger was, was ik ineens verslaafd aan bananen (toen was ik nog niet allergischquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Van bananen raak je verstopt. Dat zegt de huisarts altijd als eerste als je aan de diarree bent
Ik heb net een kop koffie gedronken. Hopelijk helpt dat
Nee is neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is een vraag in een publiek forum aan jou gericht.
Lijkt me niet dat iemand dat kan zien als stalken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en champignonsen pesto
en zongedroogde tomaatjes
en sambal
en pijnboom en zonnebloempitjes
eigenlijk wil ik wel een fotoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
HmmzHopen dat de pijn snel afneemt (foto of niet)
Buikpijn!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was, was ik ineens verslaafd aan bananen (toen was ik nog niet allergisch)
Er ging in een weekend zo een paar kilo doorheen.
Dan hopen we op een foto!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik wel een fotoik wil weten wat het nu precies is en bevestiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |