quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
alsof je Eva zelf niet hebt meegemaakt
Ligt er aan. Een Eva die ik ken is ook niet echt... Eh...quote:
ok danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat misschien wel hoor, maar niet meer met zoveel bakken etc.
als jij niet toegeeft dat 2 appels samen met nog 2 appels 4 appels zijn nee dan komen we er niet uitquote:
Stalken komt voort uit een gebrek aan genoegdoening.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja : stalken komt voort een een vorm van aantrekkingskracht.. Daar waren we het over eens.. En verder blijf ik bij mn Nee is Nee standpunt
daar waren jullie het wel over eens neem ik aan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Stalken komt voort uit een gebrek aan genoegdoening.
Ik vind het allemaal wel leuk hoor, maar ik ben te lui om er voor te zorgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan
nee ik vind dat ook echt niets
maar daarom ben ik ook van de wateragamen, die zijn super om te zien en kunnen in een super mooie bak en nog te handelen ook
jij weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ga jij even lekker menselijk gedrag vergelijken met een simpel rekensommetjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
als jij niet toegeeft dat 2 appels samen met nog 2 appels 4 appels zijn nee dan komen we er niet uit
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg jij... ben al door 2 eva's in de problemen gekomen... en ik ken er 3
daarom heb ik ze ook niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel leuk hoor, maar ik ben te lui om er voor te zorgen.
Een gebrek van reeel inlevingsvermogen en het te erg geloven in jezelf gok ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Heb je veel werk aan een baardagaam?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom heb ik ze ook niet meer
mooie bak maar veel werk, veel meer ook dan baardagamen ofzo
maarwat zijn ze geweldig
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt er aan. Een Eva die ik ken is ook niet echt... Eh...![]()
![]()
Al komt het voort uit een scheet die dwars zit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
ja je kan er wel een heel moeilijk verhaal bij verzinnen, maar ik hou het graag simpel... zo kom je namelijk makkelijk tot een conclusiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ga jij even lekker menselijk gedrag vergelijken met een simpel rekensommetje
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja je kan er wel een heel moeilijk verhaal bij verzinnen, maar ik hou het graag simpel... zo kom je namelijk makkelijk tot een conclusie
en dan begrijpt iedereen elkaar tenminste...
als je alles eenmaal in een orde heb dus een bak waarin je de temperatuur goed geregeld hebt enzo dan valt het best mee, is dus ook enorm saai eigenlijk die beesten liggen maar wat de hele dagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je veel werk aan een baardagaam?
Dat hangt er vanaf of de stalker uiteindelijk succesvol is he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Een gebrek van reeel inlevingsvermogen en het te erg geloven in jezelf gok ik
Kut dat ding moet ook nog handtam natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je alles eenmaal in een orde heb dus een bak waarin je de temperatuur goed geregeld hebt enzo dan valt het best mee, is dus ook enorm saai eigenlijk die beesten liggen maar wat de hele dag
de bak schoonmaken is ook zo gedaan want er mag amper wat in, beetje zand mooie steen en niet teveel poespas.
Je kan wat tijd kwijt zijn aan 'handtam' maken maar ook weer niet TE want het is gewoon niet gezond voor zo'n beestje om m te lang buiten de bak te houden.
maar wat moet je er mee vraag ik me altijd af net als met een slang
Nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |