alleen wat iedereen hier online gaat doen krijgt zij waarschijnlijk irl weer voor der kiezen....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Er zijn hulpvaardige fokkers genoeg die het leven van de stalker een stuk onaangenamer kunnen maken hoor.
Had jij een stalkende ex?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
alleen wat iedereen hier online gaat doen krijgt zij waarschijnlijk irl weer voor der kiezen....
been there
oh je vriendin....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze stonden bij mij thuis ja.
Ik vond er ook niet zoveel aan.
Iddquote:
Ik hoop haar nog steeds tegen te komen op mn motorkapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
alsof je Eva zelf niet hebt meegemaakt
Wist je dat jij en haar ex hetzelfde IPadres hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:23 schreef Master-Mind het volgende:
Speel geen spelletjes met niemand
Lul gewoon lekker mee..volgens mij ben je lichtelijk paranoïde
Iets minder als stalker kan ik er toch echt niet van maken schatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik denk bij stalken aan nog net wat erger zij was (is) gewoon schijtirritant
In dat geval:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wist je dat jij en haar ex hetzelfde IPadres hebben
Ja snap ik ook wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Iets minder als stalker kan ik er toch echt niet van maken schat
Ik heb geen zwarte dunne sokjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Bijna weekend![]()
doe ik ook ff een dansje mee
Dat heeft missB je vertelt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef rival het volgende:
Wist je dat jij en haar ex hetzelfde IPadres hebben
dat is gemeenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen zwarte dunne sokjes
Nu zie ik er keitof en schoon uit.. En moet ik gifgroene of witte sokken met regenboogsterretjes aan en je ziet ze in deze schoenen
OMGquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Als je de 2 honden en de 10 ratten en de voedermuizen erbij optelt heb je een totaalbeeld.
onmogelijk.. De fysio zit hier om de hoekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
dat is gemeen![]()
snel sokken kopen dus onderweg
Uhuhquote:
geen sokken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onmogelijk.. De fysio zit hier om de hoek
oh gatverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh.
Het was echt een teringzooi op een gegeven moment, ben heel lang bezig geweest het huis weer bewoonbaar te maken..
juellie gaan niet, zeg het haar ook maar!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn moeder is ook hetzelfde als ik hè. Twijfel, twijfel, twijfel, tot het moment dat je niet meer kunt twijfelen. Ze weet nog niet of ze naar het condoleren wil
geen optie.. Ik moet mn schoenen uit daarquote:
Ik heb gezegd dat ik niet wil, maar dat mijn aanbod als zij wil (met haar meegaan) nog steeds staat als ze toch besluit te gaan. Mijn vader gaat sowieso niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
juellie gaan niet, zeg het haar ook maar!
We hebben gisteren al de discussie gehad over de grenzen van stalkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop haar nog steeds tegen te komen op mn motorkap![]()
Maar ik denk bij stalken aan nog net wat erger zij was (is) gewoon schijtirritant
dan ben ik benieuwd, wanneer is het, morgen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niet wil, maar dat mijn aanbod als zij wil (met haar meegaan) nog steeds staat als ze toch besluit te gaan. Mijn vader gaat sowieso niet.
ah jammer dat ik die gemist heb...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef mahlah het volgende:
[..]
We hebben gisteren al de discussie gehad over de grenzen van stalken
als je niet wil. Moet je het niet doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niet wil, maar dat mijn aanbod als zij wil (met haar meegaan) nog steeds staat als ze toch besluit te gaan. Mijn vader gaat sowieso niet.
Ja toen was ik er nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef mahlah het volgende:
[..]
We hebben gisteren al de discussie gehad over de grenzen van stalken
Ik ook niet.quote:
sneakers onder een jurkje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen optie.. Ik moet mn schoenen uit daar
Ik trek wel mn sneakers eronderaan.. Beuningen weet inmiddels dat ik niet tik en mn borsten vallen toch enorm op met dit jurktruitje, dus ik hoop dat de blikken daarop vallen
was een erg goedequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah jammer dat ik die gemist heb...
Ach ja, je leert van je foutenquote:
Preciesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dan niet meer met grote tassen met wasgoed naar je moeder?
dus geen vriendin met reptielen meer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, je leert van je fouten.
Wat was de conclusie dan?quote:
nee, zit ook nog een rokje onderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sneakers onder een jurkje?
en dat doe je liever dan regenboogsokjes'dan!!?
je ziet t zelf t bestequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, zit ook nog een rokje ondermaar het staat best well
tis best stoer eigenlijk
komt vast nog wel een keerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de hele dag slap geouwehoer en zulks is er eindelijk echt een leuke discussie
ben ik er niet
Oh, dat misschien wel hoor, maar niet meer met zoveel bakken etcquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus geen vriendin met reptielen meer?
mja : stalken komt voort een een vorm van aantrekkingskracht.. Daar waren we het over eens.. En verder blijf ik bij mn Nee is Nee standpuntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |