mijn liede gaat uit naar wateragamenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe, wat voor heb je allemaal (gehad)?
niet eens een klein beetje hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WAAAAAAAAHAAAAAAAAT??
niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo verder
Vrees niet, zo ben ik niet. Daar hebben we hier Rival voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was je gewoon even voor
met Duim
Heujquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrees niet, zo ben ik niet. Daar hebben we hier Rival voor.
En hoe heet Duim in het dagelijks leven, als ze niet verscholen zit achter de anonimiteit van internet?
Rival heeft mij dat nog nooit gevraagdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En hoe heet Duim in het dagelijks leven, als ze niet verscholen zit achter de anonimiteit van internet?
Al je exen zijn slangen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook heel veel ervaring met reptielen, een beetje teveel.
Jij??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook heel veel ervaring met reptielen, een beetje teveel.
Beetje jammer ditquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eensquote:
Nee, echte reptielen, ik heb bijna alleen maar leuke exenquote:
Zelfs niet via pm?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Rival heeft mij dat nog nooit gevraagd
Hai.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Rival heeft mij dat nog nooit gevraagd
en ik blijf graag geheel anoniem hier ja dankje
Verder is PM ook goed hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dus ik zit hier weer voor niks de hele dag?
welke reptielen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, echte reptielen, ik heb bijna alleen maar leuke exen.
Ghehehe. Grapje manquote:
1 koningpythonquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef Duimelot het volgende:
WAAAAAAAAHAAAAAAAAT??
niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo verder
Stalker-ex, might I add.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef Feitosa het volgende:
D'r ex die hier ff komt kijken of wat?
Zou er niet aan moeten denkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Stalker-exen op FOK! zijn altijd "leuk".
zelf gehad?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 koningpython
10 halsbandleguanen
1 baardagaam.
Niet? Er zijn hulpvaardige fokkers genoeg die het leven van de stalker een stuk onaangenamer kunnen maken hoorquote:
Voor wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Stalker-exen op FOK! zijn altijd "leuk".
Ze stonden bij mij thuis jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelf gehad?
wel grappige beestjes maar net niet mijn ding vind ze ietwat saai toch
True, true.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Er zijn hulpvaardige fokkers genoeg die het leven van de stalker een stuk onaangenamer kunnen maken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |