alleen wat iedereen hier online gaat doen krijgt zij waarschijnlijk irl weer voor der kiezen....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Er zijn hulpvaardige fokkers genoeg die het leven van de stalker een stuk onaangenamer kunnen maken hoor.
Had jij een stalkende ex?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
alleen wat iedereen hier online gaat doen krijgt zij waarschijnlijk irl weer voor der kiezen....
been there
oh je vriendin....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze stonden bij mij thuis ja.
Ik vond er ook niet zoveel aan.
Iddquote:
Ik hoop haar nog steeds tegen te komen op mn motorkapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
alsof je Eva zelf niet hebt meegemaakt
Wist je dat jij en haar ex hetzelfde IPadres hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:23 schreef Master-Mind het volgende:
Speel geen spelletjes met niemand
Lul gewoon lekker mee..volgens mij ben je lichtelijk paranoïde
Iets minder als stalker kan ik er toch echt niet van maken schatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik denk bij stalken aan nog net wat erger zij was (is) gewoon schijtirritant
In dat geval:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wist je dat jij en haar ex hetzelfde IPadres hebben
Ja snap ik ook wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Iets minder als stalker kan ik er toch echt niet van maken schat
Ik heb geen zwarte dunne sokjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Bijna weekend![]()
doe ik ook ff een dansje mee
Dat heeft missB je vertelt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef rival het volgende:
Wist je dat jij en haar ex hetzelfde IPadres hebben
dat is gemeenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen zwarte dunne sokjes
Nu zie ik er keitof en schoon uit.. En moet ik gifgroene of witte sokken met regenboogsterretjes aan en je ziet ze in deze schoenen
OMGquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Als je de 2 honden en de 10 ratten en de voedermuizen erbij optelt heb je een totaalbeeld.
onmogelijk.. De fysio zit hier om de hoekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
dat is gemeen![]()
snel sokken kopen dus onderweg
Uhuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |