quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
alsof je Eva zelf niet hebt meegemaakt
Ligt er aan. Een Eva die ik ken is ook niet echt... Eh...quote:
ok danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat misschien wel hoor, maar niet meer met zoveel bakken etc.
als jij niet toegeeft dat 2 appels samen met nog 2 appels 4 appels zijn nee dan komen we er niet uitquote:
Stalken komt voort uit een gebrek aan genoegdoening.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja : stalken komt voort een een vorm van aantrekkingskracht.. Daar waren we het over eens.. En verder blijf ik bij mn Nee is Nee standpunt
daar waren jullie het wel over eens neem ik aan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Stalken komt voort uit een gebrek aan genoegdoening.
Ik vind het allemaal wel leuk hoor, maar ik ben te lui om er voor te zorgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan
nee ik vind dat ook echt niets
maar daarom ben ik ook van de wateragamen, die zijn super om te zien en kunnen in een super mooie bak en nog te handelen ook
jij weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ga jij even lekker menselijk gedrag vergelijken met een simpel rekensommetjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
als jij niet toegeeft dat 2 appels samen met nog 2 appels 4 appels zijn nee dan komen we er niet uit
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg jij... ben al door 2 eva's in de problemen gekomen... en ik ken er 3
daarom heb ik ze ook niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel leuk hoor, maar ik ben te lui om er voor te zorgen.
Een gebrek van reeel inlevingsvermogen en het te erg geloven in jezelf gok ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Heb je veel werk aan een baardagaam?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom heb ik ze ook niet meer
mooie bak maar veel werk, veel meer ook dan baardagamen ofzo
maarwat zijn ze geweldig
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt er aan. Een Eva die ik ken is ook niet echt... Eh...![]()
![]()
Al komt het voort uit een scheet die dwars zit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
ja je kan er wel een heel moeilijk verhaal bij verzinnen, maar ik hou het graag simpel... zo kom je namelijk makkelijk tot een conclusiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ga jij even lekker menselijk gedrag vergelijken met een simpel rekensommetje
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja je kan er wel een heel moeilijk verhaal bij verzinnen, maar ik hou het graag simpel... zo kom je namelijk makkelijk tot een conclusie
en dan begrijpt iedereen elkaar tenminste...
als je alles eenmaal in een orde heb dus een bak waarin je de temperatuur goed geregeld hebt enzo dan valt het best mee, is dus ook enorm saai eigenlijk die beesten liggen maar wat de hele dagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je veel werk aan een baardagaam?
Dat hangt er vanaf of de stalker uiteindelijk succesvol is he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Een gebrek van reeel inlevingsvermogen en het te erg geloven in jezelf gok ik
Kut dat ding moet ook nog handtam natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je alles eenmaal in een orde heb dus een bak waarin je de temperatuur goed geregeld hebt enzo dan valt het best mee, is dus ook enorm saai eigenlijk die beesten liggen maar wat de hele dag
de bak schoonmaken is ook zo gedaan want er mag amper wat in, beetje zand mooie steen en niet teveel poespas.
Je kan wat tijd kwijt zijn aan 'handtam' maken maar ook weer niet TE want het is gewoon niet gezond voor zo'n beestje om m te lang buiten de bak te houden.
maar wat moet je er mee vraag ik me altijd af net als met een slang
Nog niet.quote:
Dat stoot toch alleen maar af zulk gedrag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of de stalker uiteindelijk succesvol is he?
Mag ik je Adam zijn? Dan plukken we samen van de verboden vruchten.quote:
Daar heb je je kind voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut dat ding moet ook nog handtam natuurlijk
Rasmus?quote:
moet niet maar wel handig als je ze afentoe kan pakken voor het ene of anderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut dat ding moet ook nog handtam natuurlijk
Ik zag het voor me. Ez in de kroeg en dan die openingszinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mag ik je Adam zijn? Dan plukken we samen van de verboden vruchten.![]()
![]()
Een stalker kan per definitie niet succesvol zijn behalve dan als het zijn of haar doel is om iemand compleet te irriteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of de stalker uiteindelijk succesvol is he?
IK DURF NIET JONGE!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb je je kind voor
[..]
Rasmus?
Ja iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet niet maar wel handig als je ze afentoe kan pakken voor het ene of ander
Jupquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb je je kind voor
[..]
Rasmus?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Tja, dat kan je voor veel huisdieren afvragen... Ze kosten allemaal geld aan eten en onderhoud.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je alles eenmaal in een orde heb dus een bak waarin je de temperatuur goed geregeld hebt enzo dan valt het best mee, is dus ook enorm saai eigenlijk die beesten liggen maar wat de hele dag
de bak schoonmaken is ook zo gedaan want er mag amper wat in, beetje zand mooie steen en niet teveel poespas.
Je kan wat tijd kwijt zijn aan 'handtam' maken maar ook weer niet TE want het is gewoon niet gezond voor zo'n beestje om m te lang buiten de bak te houden.
maar wat moet je er mee vraag ik me altijd af net als met een slang
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mag ik je Adam zijn? Dan plukken we samen van de verboden vruchten.![]()
![]()
Condoleren is morgen ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef Duimelot het volgende:
dan ben ik benieuwd, wanneer is het, morgen?
Ik heb op zich al besloten niet te gaan en mijn zus ook. Wij hebben alleen beide de optie voor mijn(onze) moeder open gehouden, als zij wil, gaan we (of iig 1) mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als je niet wil. Moet je het niet doen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het voor me. Ez in de kroeg en dan die openingszin
Vergeet: ik heb 2 sterren wil je mn derde zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of natuurlijk "Jij hebt een opening, en ik heb zin!" of "Hier heb je mijn telefoon, kan je je moeder bellen dat je niet thuis slaapt."
In het geval van liefde meestal welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..] Dat stoot toch alleen maar af zulk gedrag.
Roep je Yordi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK DURF NIET JONGE!!!
Wat nou als dat ding ontsnapt enz![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
hmz daar heeft mn moeder helemaal niks mee te makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of natuurlijk "Jij hebt een opening, en ik heb zin!" of "Hier heb je mijn telefoon, kan je je moeder bellen dat je niet thuis slaapt."
Sterretjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet: ik heb 2 sterren wil je mn derde zien
ofzo niet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roep je Yordi.
[..]Zou leuk zijn als jij en riv het over dezelfde hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roep je Yordi.
[..]nijenhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg jij... ben al door 2 eva's in de problemen gekomen... en ik ken er 3
Tof. Mooie ogen heb je trouwens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz daar heeft mn moeder helemaal niks mee te maken
Jij hebt een leuke latexfetisjshsjshist in je foboquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz daar heeft mn moeder helemaal niks mee te maken
Welke ouders noemen hun zoon nou Jordyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |