Je meent hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Anders ga je even om met foute Eva's
quote:
Nee, Yordiquote:
Nee, Lina. Maar ze woont niet bij ons in de stad hoor.quote:
Ik heb helemaal geen ogenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof. Mooie ogen heb je trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Uhuh 10 uur sochtends op een doordeweekse dag kan ik jou heus wel bellen dat dat ding is ontsnapt en dan kom je me ook heus wel helpen jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, YordiEn andes Ez uiteraard.
[..]
Nee, Lina. Maar ze woont niet bij ons in de stad hoor.
dus omdat die blonde (en toen waarschijnlijk erg bezopen) doos een fout maakte bij het inschrijven moeten wij het allemaal verkeerd schrijven?quote:
Latexallergie zal je bedoelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt een leuke latexfetisjshsjshist in je fobo
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ogen
iets met fobo ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je anders te veel aangesproken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef mahlah het volgende:
Blergh... of iemand een stalker is, is afhankelijk van de persoon die het observeert en daar hou ik het bij.
Dat heeft mn ex gedaan schat. Ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
dus omdat die blonde (en toen waarschijnlijk erg bezopen) doos een fout maakte bij het inschrijven moeten wij het allemaal verkeerd schrijven?
oh, dit is 1 van die dingen wat je ex je vroeger heeft aangedaan waar je nu nog mee zit.... ik snap hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft mn ex gedaan schat. Ik niet
Ga je nou nog steeds stalken vanwege de discussie, ookal zei ik dat ik het daarbij zou houden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Voel je je anders te veel aangesproken?
Nee hij wilde maar wat graag foto's zien van mij en annet in latex, wilde volgens mij ook al gaan shoppen met onsquote:
Verdomme ik wist het al toen ik op invoeren kliktequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh, dit is 1 van die dingen wat je ex je vroeger heeft aangedaan waar je nu nog mee zit.... ik snap het
YORDI, zegt genoeg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens rival: hoezo zou ik dat dronken gedaan hebben?
Te makkelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ik wist het al toen ik op invoeren klikte
Natuurlijk doe ik dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh 10 uur sochtends op een doordeweekse dag kan ik jou heus wel bellen dat dat ding is ontsnapt en dan kom je me ook heus wel helpen ja
Is jouw moeder blond?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
dus omdat die blonde (en toen waarschijnlijk erg bezopen) doos een fout maakte bij het inschrijven moeten wij het allemaal verkeerd schrijven?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ogen
Oh, die dingen daar schuin boven je neus dan in ieder geval danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Lieverd die discussie hebben we uhm jaar of 5 lang gevoerd.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat.
[..]
Is jouw moeder blond?
[..]
Oh, die dingen daar schuin boven je neus dan in ieder geval danDie quote ik even voor bewijs!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat, dat ik je kom helpen wanneer ik er tijd voor heb, als je om 10 uur gebeld hebt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die quote ik even voor bewijs!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |