Je meent hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Anders ga je even om met foute Eva's
quote:
Nee, Yordiquote:
Nee, Lina. Maar ze woont niet bij ons in de stad hoor.quote:
Ik heb helemaal geen ogenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof. Mooie ogen heb je trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Uhuh 10 uur sochtends op een doordeweekse dag kan ik jou heus wel bellen dat dat ding is ontsnapt en dan kom je me ook heus wel helpen jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, YordiEn andes Ez uiteraard.
[..]
Nee, Lina. Maar ze woont niet bij ons in de stad hoor.
dus omdat die blonde (en toen waarschijnlijk erg bezopen) doos een fout maakte bij het inschrijven moeten wij het allemaal verkeerd schrijven?quote:
Latexallergie zal je bedoelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt een leuke latexfetisjshsjshist in je fobo
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ogen
iets met fobo ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je anders te veel aangesproken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef mahlah het volgende:
Blergh... of iemand een stalker is, is afhankelijk van de persoon die het observeert en daar hou ik het bij.
Dat heeft mn ex gedaan schat. Ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
dus omdat die blonde (en toen waarschijnlijk erg bezopen) doos een fout maakte bij het inschrijven moeten wij het allemaal verkeerd schrijven?
oh, dit is 1 van die dingen wat je ex je vroeger heeft aangedaan waar je nu nog mee zit.... ik snap hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft mn ex gedaan schat. Ik niet
Ga je nou nog steeds stalken vanwege de discussie, ookal zei ik dat ik het daarbij zou houden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Voel je je anders te veel aangesproken?
Nee hij wilde maar wat graag foto's zien van mij en annet in latex, wilde volgens mij ook al gaan shoppen met onsquote:
Verdomme ik wist het al toen ik op invoeren kliktequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh, dit is 1 van die dingen wat je ex je vroeger heeft aangedaan waar je nu nog mee zit.... ik snap het
YORDI, zegt genoeg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens rival: hoezo zou ik dat dronken gedaan hebben?
Te makkelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ik wist het al toen ik op invoeren klikte
Natuurlijk doe ik dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh 10 uur sochtends op een doordeweekse dag kan ik jou heus wel bellen dat dat ding is ontsnapt en dan kom je me ook heus wel helpen ja
Is jouw moeder blond?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
dus omdat die blonde (en toen waarschijnlijk erg bezopen) doos een fout maakte bij het inschrijven moeten wij het allemaal verkeerd schrijven?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ogen
Oh, die dingen daar schuin boven je neus dan in ieder geval danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Lieverd die discussie hebben we uhm jaar of 5 lang gevoerd.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat.
[..]
Is jouw moeder blond?
[..]
Oh, die dingen daar schuin boven je neus dan in ieder geval danDie quote ik even voor bewijs!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat, dat ik je kom helpen wanneer ik er tijd voor heb, als je om 10 uur gebeld hebt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die quote ik even voor bewijs!!
Gewoon iemand die het met mij eens is dat het Yordi is en geen Jordyquote:
Hehe, ik verdedig mijn Huppeltje ookquote:
Jongen dan kom ik je hoogstpersoonlijk ophalen!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, dat ik je kom helpen wanneer ik er tijd voor heb, als je om 10 uur gebeld hebt?
True love enzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, ik verdedig mijn Huppeltje ook
Jouw Huppeltje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, ik verdedig mijn Huppeltje ook
Dat weet Raphquote:
maar je wilt dus een baardagaam maar bent bang om m vast te pakken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen dan kom ik je hoogstpersoonlijk ophalen!!
Want dan durf ik toch mn huis niet meer in.
Mijn god waar ga ik aan beginnen
Uhm ik wil geen baardagaamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar je wilt dus een baardagaam maar bent bang om m vast te pakken?
hoe ga je dat met voeden doen of vind je krekeltjes en sprinkhanen enzo minder eng?
ohjeequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik wil geen baardagaam![]()
Mijn zoon daarentegen heeft het liefst zn hele kamer vol met reptielen.
Hij zeurt inmiddels al 7 of 8 jaar om een reptiel en nu eindelijk ben ik op het punt dat ik soort van half ja heb gezegd.
Het is een vraag in een publiek forum aan jou gericht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ga je nou nog steeds stalken vanwege de discussie, ookal zei ik dat ik het daarbij zou houden?
Ja inderdaad oh jeej.quote:
Dat werd mij ook al verteld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef ArTiC het volgende:
Baardagamen zijn de katten onder de reptielen. Ideaal voor kinderen/beginners.
ach ze zijn echt niet eng ofzo ik had echt meer moeite met het voeren van sprinkhanen, de eerste keren had ik zo'n beestje vast en dan flopes weg was ie omdat ik t eng vondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad oh jeej.
Ik ben me dus als een malle aan het voorbereiden en inlezen en ik denk ook dat als ik eenmaal zo'n beestje in huis heb en dus wel moet dat ik dan ook zo over mn angst heen ben.
En ik weet dat mn zoon er goed voor zal zorgen.
Ja insecten vind ik dan weer heel wat minder eng.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ze zijn echt niet eng ofzo ik had echt meer moeite met het voeren van sprinkhanen, de eerste keren had ik zo'n beestje vast en dan flopes weg was ie omdat ik t eng vond
kon ik de hele woonkamer door achter zo'n sprinkhaan aan![]()
maar suc6!
oh dan wordt t een makkie voor jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja insecten vind ik dan weer heel wat minder eng.
Ik heb alleen sinds sinterklaas vorig jaar een bloedhekel aan sprinkhanen
Gewoon je baardagaam loslaten in de huiskamerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ze zijn echt niet eng ofzo ik had echt meer moeite met het voeren van sprinkhanen, de eerste keren had ik zo'n beestje vast en dan flopes weg was ie omdat ik t eng vond
kon ik de hele woonkamer door achter zo'n sprinkhaan aan![]()
maar suc6!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon je baardagaam loslaten in de huiskamer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen dan kom ik je hoogstpersoonlijk ophalen!!
Want dan durf ik toch mn huis niet meer in.
Mijn god waar ga ik aan beginnen
Ja man, we zijn al 3 keer getrouwd!quote:
Dat laatste plaatje, zo'n evil lachjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]ja dat kan ook
wel mooie foto's!
Sorry nog daarvoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds geen huwelijksnacht gehadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stel je aan man, jij durft dat binnen een paar dagen. Een slang vasthouden was het begin!
[..]
Ja man, we zijn al 3 keer getrouwd!
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erinquote:
En ook al aan kikkers, arme dierenrijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe eng die dingen zijn !!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook al aan kikkers, arme dierenrijk.
Ik wil geen ruzie met Raph. En ook niet dat jullie ruzie krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds geen huwelijksnacht gehad![]()
quote:[..]
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erin![]()
Wist op een gegeven moment niet of het nou op tv was of in die bak(jes)
Ja, niet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe eng die dingen zijn !!!
leer quotenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erin![]()
Wist op een gegeven moment niet of het nou op tv was of in die bak(jes)
Jaja, fixed enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
leer quoten![]()
En je bent te goed voor deze wereld
HW noemde gisteren ook nog een leuke film met kikkersquote:
Dan slaan we dat gedeelte over, en gaan gelijk verder met de huwelijksnacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HW noemde gisteren ook nog een leuke film met kikkers![]()
En jij vindt alleen een foute duitse film.
Ik kom dus nooit meer film kijken bij je he
Dealquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan slaan we dat gedeelte over, en gaan gelijk verder met de huwelijksnacht.
Ik ben zo trots op je!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef Yuki het volgende:
yayalleen de deurtjes nog stellen, maar de inzetdelen van mijn kast zijn klaar en erin gezet
Mn ex was bouwvakker en ik moest hem leren hoe je laminaat moest leggenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex was bouwvakker en ik moest hem leren hoe je laminaat moest leggen![]()
Klussen is leuk
Dat is dan ook een perfecte omschrijving voor hemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef Yuki het volgende:
[..]Kneus!!
Niet dat ik dat kan ofzo
Maar klussen is idd leukBij mijn andere twee kasten en m'n kapstok ga ik lekker meer zelf doen
Kats?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef Samzz het volgende:
Was ik vandaag in de winkel om de nieuwe smaak van Lays, patatje Joppie, te gaan kopen. Is ie gewoon kats uitverkochtAlweer
Wat een inzichtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan ook een perfecte omschrijving voor hem
Stralende vrouwquote:
ik zeg dat ook wel eens.. Ik ben toch heeul geen twentsequote:
Mijne ook, straks mn zoon maar ff naar de patatzaak sturenquote:
voer van gister opwarmen en als ik gegeten heb muffins makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne ook, straks mn zoon maar ff naar de patatzaak sturen
Maar het is wel een Twents woordquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg dat ook wel eens.. Ik ben toch heeul geen twentse
ik ken ook niemand die daar vandaan komtquote:
Geen voer van gisteren overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voer van gister opwarmen en als ik gegeten heb muffins maken
ik denk dat het onmogelijk is om een halve zak macaroni in 1 keer op te etenquote:
Je zal 't wel ergens opgepikt hebben lijkt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken ook niemand die daar vandaan komt
Met gemakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat het onmogelijk is om een halve zak macaroni in 1 keer op te eten
quote:
He bah.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Nu vooral een rood aanlopende vrouw
Ik zit nogal verstopt
Echt niet. Da's geen probleem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk dat het onmogelijk is om een halve zak macaroni in 1 keer op te eten
in je eentje? Zo'n grote zak? Damnquote:
Pastaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in je eentje? Zo'n grote zak? Damn
voor mij toch echt welquote:
Van bananen raak je verstopt. Dat zegt de huisarts altijd als eerste als je aan de diarree bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He bah.
Appelsap drinken of bananen eten helpt
ja, ik hou ook van pasta, maar nondejuquote:
met gamba'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik hou ook van pasta, maar nondeju
Hmmzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.. Voorlopig hoef ik niet meer naar de fysio, moet dr volgende week bellen over hoe het gaat en dan kijken we verder, maar als ik er dan nog zo'n last van heb mag ik waarschijnlijk een foto maken
uit ervaring: 2 pakken druivensap op 1 dag drinken is teveelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Van bananen raak je verstopt. Dat zegt de huisarts altijd als eerste als je aan de diarree bent
Ik heb net een kop koffie gedronken. Hopelijk helpt dat
Kats van de padquote:
en champignonsquote:
Toen ik zwanger was, was ik ineens verslaafd aan bananen (toen was ik nog niet allergischquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Van bananen raak je verstopt. Dat zegt de huisarts altijd als eerste als je aan de diarree bent
Ik heb net een kop koffie gedronken. Hopelijk helpt dat
Nee is neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is een vraag in een publiek forum aan jou gericht.
Lijkt me niet dat iemand dat kan zien als stalken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en champignonsen pesto
en zongedroogde tomaatjes
en sambal
en pijnboom en zonnebloempitjes
eigenlijk wil ik wel een fotoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
HmmzHopen dat de pijn snel afneemt (foto of niet)
Buikpijn!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was, was ik ineens verslaafd aan bananen (toen was ik nog niet allergisch)
Er ging in een weekend zo een paar kilo doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |