Weet je hoe eng die dingen zijn !!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook al aan kikkers, arme dierenrijk.
Ik wil geen ruzie met Raph. En ook niet dat jullie ruzie krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds geen huwelijksnacht gehad![]()
quote:[..]
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erin![]()
Wist op een gegeven moment niet of het nou op tv was of in die bak(jes)
Ja, niet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe eng die dingen zijn !!!
leer quotenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erin![]()
Wist op een gegeven moment niet of het nou op tv was of in die bak(jes)
Jaja, fixed enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
leer quoten![]()
En je bent te goed voor deze wereld
HW noemde gisteren ook nog een leuke film met kikkersquote:
Dan slaan we dat gedeelte over, en gaan gelijk verder met de huwelijksnacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HW noemde gisteren ook nog een leuke film met kikkers![]()
En jij vindt alleen een foute duitse film.
Ik kom dus nooit meer film kijken bij je he
Dealquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan slaan we dat gedeelte over, en gaan gelijk verder met de huwelijksnacht.
Ik ben zo trots op je!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef Yuki het volgende:
yayalleen de deurtjes nog stellen, maar de inzetdelen van mijn kast zijn klaar en erin gezet
Mn ex was bouwvakker en ik moest hem leren hoe je laminaat moest leggenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex was bouwvakker en ik moest hem leren hoe je laminaat moest leggen![]()
Klussen is leuk
Dat is dan ook een perfecte omschrijving voor hemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef Yuki het volgende:
[..]Kneus!!
Niet dat ik dat kan ofzo
Maar klussen is idd leukBij mijn andere twee kasten en m'n kapstok ga ik lekker meer zelf doen
Kats?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef Samzz het volgende:
Was ik vandaag in de winkel om de nieuwe smaak van Lays, patatje Joppie, te gaan kopen. Is ie gewoon kats uitverkochtAlweer
Wat een inzichtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan ook een perfecte omschrijving voor hem
Stralende vrouwquote:
ik zeg dat ook wel eens.. Ik ben toch heeul geen twentsequote:
Mijne ook, straks mn zoon maar ff naar de patatzaak sturenquote:
voer van gister opwarmen en als ik gegeten heb muffins makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne ook, straks mn zoon maar ff naar de patatzaak sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |