Weet je hoe eng die dingen zijn !!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook al aan kikkers, arme dierenrijk.
Ik wil geen ruzie met Raph. En ook niet dat jullie ruzie krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds geen huwelijksnacht gehad![]()
quote:[..]
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erin![]()
Wist op een gegeven moment niet of het nou op tv was of in die bak(jes)
Ja, niet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe eng die dingen zijn !!!
leer quotenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erin![]()
Wist op een gegeven moment niet of het nou op tv was of in die bak(jes)
Jaja, fixed enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
leer quoten![]()
En je bent te goed voor deze wereld
HW noemde gisteren ook nog een leuke film met kikkersquote:
Dan slaan we dat gedeelte over, en gaan gelijk verder met de huwelijksnacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HW noemde gisteren ook nog een leuke film met kikkers![]()
En jij vindt alleen een foute duitse film.
Ik kom dus nooit meer film kijken bij je he
Dealquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan slaan we dat gedeelte over, en gaan gelijk verder met de huwelijksnacht.
Ik ben zo trots op je!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef Yuki het volgende:
yayalleen de deurtjes nog stellen, maar de inzetdelen van mijn kast zijn klaar en erin gezet
Mn ex was bouwvakker en ik moest hem leren hoe je laminaat moest leggenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex was bouwvakker en ik moest hem leren hoe je laminaat moest leggen![]()
Klussen is leuk
Dat is dan ook een perfecte omschrijving voor hemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef Yuki het volgende:
[..]Kneus!!
Niet dat ik dat kan ofzo
Maar klussen is idd leukBij mijn andere twee kasten en m'n kapstok ga ik lekker meer zelf doen
Kats?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef Samzz het volgende:
Was ik vandaag in de winkel om de nieuwe smaak van Lays, patatje Joppie, te gaan kopen. Is ie gewoon kats uitverkochtAlweer
Wat een inzichtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan ook een perfecte omschrijving voor hem
Stralende vrouwquote:
ik zeg dat ook wel eens.. Ik ben toch heeul geen twentsequote:
Mijne ook, straks mn zoon maar ff naar de patatzaak sturenquote:
voer van gister opwarmen en als ik gegeten heb muffins makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne ook, straks mn zoon maar ff naar de patatzaak sturen
Maar het is wel een Twents woordquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg dat ook wel eens.. Ik ben toch heeul geen twentse
ik ken ook niemand die daar vandaan komtquote:
Geen voer van gisteren overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voer van gister opwarmen en als ik gegeten heb muffins maken
ik denk dat het onmogelijk is om een halve zak macaroni in 1 keer op te etenquote:
Je zal 't wel ergens opgepikt hebben lijkt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken ook niemand die daar vandaan komt
Met gemakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat het onmogelijk is om een halve zak macaroni in 1 keer op te eten
quote:
He bah.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Nu vooral een rood aanlopende vrouw
Ik zit nogal verstopt
Echt niet. Da's geen probleem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk dat het onmogelijk is om een halve zak macaroni in 1 keer op te eten
in je eentje? Zo'n grote zak? Damnquote:
Pastaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in je eentje? Zo'n grote zak? Damn
voor mij toch echt welquote:
Van bananen raak je verstopt. Dat zegt de huisarts altijd als eerste als je aan de diarree bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He bah.
Appelsap drinken of bananen eten helpt
ja, ik hou ook van pasta, maar nondejuquote:
met gamba'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik hou ook van pasta, maar nondeju
Hmmzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.. Voorlopig hoef ik niet meer naar de fysio, moet dr volgende week bellen over hoe het gaat en dan kijken we verder, maar als ik er dan nog zo'n last van heb mag ik waarschijnlijk een foto maken
uit ervaring: 2 pakken druivensap op 1 dag drinken is teveelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Van bananen raak je verstopt. Dat zegt de huisarts altijd als eerste als je aan de diarree bent
Ik heb net een kop koffie gedronken. Hopelijk helpt dat
Kats van de padquote:
en champignonsquote:
Toen ik zwanger was, was ik ineens verslaafd aan bananen (toen was ik nog niet allergischquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Van bananen raak je verstopt. Dat zegt de huisarts altijd als eerste als je aan de diarree bent
Ik heb net een kop koffie gedronken. Hopelijk helpt dat
Nee is neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is een vraag in een publiek forum aan jou gericht.
Lijkt me niet dat iemand dat kan zien als stalken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en champignonsen pesto
en zongedroogde tomaatjes
en sambal
en pijnboom en zonnebloempitjes
eigenlijk wil ik wel een fotoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
HmmzHopen dat de pijn snel afneemt (foto of niet)
Buikpijn!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was, was ik ineens verslaafd aan bananen (toen was ik nog niet allergisch)
Er ging in een weekend zo een paar kilo doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |