Gewoon iemand die het met mij eens is dat het Yordi is en geen Jordyquote:
Hehe, ik verdedig mijn Huppeltje ookquote:
Jongen dan kom ik je hoogstpersoonlijk ophalen!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, dat ik je kom helpen wanneer ik er tijd voor heb, als je om 10 uur gebeld hebt?
True love enzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, ik verdedig mijn Huppeltje ook
Jouw Huppeltje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, ik verdedig mijn Huppeltje ook
Dat weet Raphquote:
maar je wilt dus een baardagaam maar bent bang om m vast te pakken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen dan kom ik je hoogstpersoonlijk ophalen!!
Want dan durf ik toch mn huis niet meer in.
Mijn god waar ga ik aan beginnen
Uhm ik wil geen baardagaamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar je wilt dus een baardagaam maar bent bang om m vast te pakken?
hoe ga je dat met voeden doen of vind je krekeltjes en sprinkhanen enzo minder eng?
ohjeequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik wil geen baardagaam![]()
Mijn zoon daarentegen heeft het liefst zn hele kamer vol met reptielen.
Hij zeurt inmiddels al 7 of 8 jaar om een reptiel en nu eindelijk ben ik op het punt dat ik soort van half ja heb gezegd.
Het is een vraag in een publiek forum aan jou gericht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ga je nou nog steeds stalken vanwege de discussie, ookal zei ik dat ik het daarbij zou houden?
Ja inderdaad oh jeej.quote:
Dat werd mij ook al verteld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef ArTiC het volgende:
Baardagamen zijn de katten onder de reptielen. Ideaal voor kinderen/beginners.
ach ze zijn echt niet eng ofzo ik had echt meer moeite met het voeren van sprinkhanen, de eerste keren had ik zo'n beestje vast en dan flopes weg was ie omdat ik t eng vondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad oh jeej.
Ik ben me dus als een malle aan het voorbereiden en inlezen en ik denk ook dat als ik eenmaal zo'n beestje in huis heb en dus wel moet dat ik dan ook zo over mn angst heen ben.
En ik weet dat mn zoon er goed voor zal zorgen.
Ja insecten vind ik dan weer heel wat minder eng.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ze zijn echt niet eng ofzo ik had echt meer moeite met het voeren van sprinkhanen, de eerste keren had ik zo'n beestje vast en dan flopes weg was ie omdat ik t eng vond
kon ik de hele woonkamer door achter zo'n sprinkhaan aan![]()
maar suc6!
oh dan wordt t een makkie voor jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja insecten vind ik dan weer heel wat minder eng.
Ik heb alleen sinds sinterklaas vorig jaar een bloedhekel aan sprinkhanen
Gewoon je baardagaam loslaten in de huiskamerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ze zijn echt niet eng ofzo ik had echt meer moeite met het voeren van sprinkhanen, de eerste keren had ik zo'n beestje vast en dan flopes weg was ie omdat ik t eng vond
kon ik de hele woonkamer door achter zo'n sprinkhaan aan![]()
maar suc6!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon je baardagaam loslaten in de huiskamer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen dan kom ik je hoogstpersoonlijk ophalen!!
Want dan durf ik toch mn huis niet meer in.
Mijn god waar ga ik aan beginnen
Ja man, we zijn al 3 keer getrouwd!quote:
Dat laatste plaatje, zo'n evil lachjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]ja dat kan ook
wel mooie foto's!
Sorry nog daarvoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds geen huwelijksnacht gehadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stel je aan man, jij durft dat binnen een paar dagen. Een slang vasthouden was het begin!
[..]
Ja man, we zijn al 3 keer getrouwd!
Het ergste was ook dat er op tv een aflevering van frasier was met een krekel erinquote:
En ook al aan kikkers, arme dierenrijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |