Billy en Benno zien er zo schattig uit! Ik ben een sucker voor rooiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
you need no pussy!
Ik waarschuw uit ervaring, ik heb eigenlijk ook een kat teveel omdat ze zo zielig keek op de foto
Niet dat ik er niet blij mee ben, maar toch
Mja, het is gewoon dat ze iedereen aan het ontslaan zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:52 schreef Cyntiaa het volgende:
* Wacht vol spanning of mijn lakje vandaag wel aankomt... * Ben nog steeds pissed off op de TNT.![]()
Dat heb ik met zwartjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Billy en Benno zien er zo schattig uit! Ik ben een sucker voor rooie
Vind ik persoonlijk nog meevallenquote:
Mijn vriend is al donker en als we ooit kinderen krijgen zal mijn gennetje ook niet overheersen dus ik wil niet de enige roodharige zijn thuis, dus ik heb lekker 2 roodharige kittens genomenquote:
die van mij ook niet totdat hij hem de eerste keer vast hieldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:57 schreef Loqi het volgende:
Ik wil ook een kat als we zo samenwonen (hier thuis altijd katten gehad, mee opgegroeid) maarwil niet
Ja, zou moeten, maar niets loopt zoals het zou moeten bij de TNTquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Met een week? Jeetje... Hmmm, dan hou ik stiekem nog een klein beetje hoop.
De mevrouw die ik gisteravond aan de lijn had zei dat ik hem nu toch al thuis zou moeten hebben.. Dan hoop ik dat ze ongelijk heeft.
Ja maar die is toch niet zwart-zwart? Meer een soort melkchoco?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn vriend is al donker en als we ooit kinderen krijgen zal mijn gennetje ook niet overheersen dus ik wil niet de enige roodharige zijn thuis, dus ik heb lekker 2 roodharige kittens genomen
maar mijn gen is heel zwakquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die is toch niet zwart-zwart? Meer een soort melkchoco?
Mijn overburen zijn ook mixed grill, die hebben echt de mooiste kindertjes evah
Bij ons gaat morgen het grote postkantoor voorgoed sluiten....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, het is gewoon dat ze iedereen aan het ontslaan zijnDus al die post wordt te traag bezorgd.
Binnenlandse post gaat tegenwoordig trager dan buitenlandse post.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk nog meevallenBinnenlandse pakketjes of grotere normale post dingen komen bij mij al sinds een halfjaar pas met een week.
Oh, mijn buitenlandse post is ook nogsteeds traag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij ons gaat morgen het grote postkantoor voorgoed sluiten....
[..]
Binnenlandse post gaat tegenwoordig trager dan buitenlandse post.
Mijn laatste 3 swappakketjes uit de VS waren hier met 4 dagen vanaf verzending, de laatste zelfs met 3 dagen, zaterdag gepost, dinsdag in huis.
die van ons is ook al even dicht. vind de Bruna veel toffer, qua openingstijden en bereikbaarheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij ons gaat morgen het grote postkantoor voorgoed sluiten....
[..]
Binnenlandse post gaat tegenwoordig trager dan buitenlandse post.
Mijn laatste 3 swappakketjes uit de VS waren hier met 4 dagen vanaf verzending, de laatste zelfs met 3 dagen, zaterdag gepost, dinsdag in huis.
Waar ga je heen zaterdag?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil gewoon mijn enveloppen met lakjesWil zaterdag de mooiste nagels hebben van iedereen in die toko
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van ons is ook al even dicht. vind de Bruna veel toffer, qua openingstijden en bereikbaarheid![]()
Ik kijk even op mapsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Da's wel matig. Mijn Bruna zit op 150 meter van mijn werk
De Bruna hier om de hoek heeft niet zo´n postagentschap. Degene die dat wel heeft, is zeer slecht bereikbaar voor mij. Als het goed is komen er wel postagentschappen bij, eentje zelfs nog dichterbij dan het postkantoor. Maar goed, het is gewoon een raar idee, het grote postkantoor waar ik wekelijks kwam, is niet meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van ons is ook al even dicht. vind de Bruna veel toffer, qua openingstijden en bereikbaarheid![]()
Als je wilt dat ze bij de buren afleveren moet je even briefje op de deur hangen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoop dat die eikels vandaag besluiten het TOCH af te geven bij de buren. Maar dat zal wel niet.
Gewoon 1 zelf samenstellen?? Heb ik ook gedaan anderhalf jaar geleden. Gewoon naar zo´n keukenboer gaan, zelf kastdeurtjes en opstelling uitzoeken en precies zeggen hoe je het wilt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zoek een keuken maar ik vind de meeste lelijk
Plak een briefje op "De buren zijn WEL thuis!"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoop dat die eikels vandaag besluiten het TOCH af te geven bij de buren. Maar dat zal wel niet.
Mjah ik ben nu al op het werkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Plak een briefje op "De buren zijn WEL thuis!"
Jammer dat dat ook verleidelijk is voor inbrekers.
Je kunt beter ophangen: Mocht ik er niet zijn, mijn buren zijn er wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nee, gewoon: bij geen gehoor bij de buren afgeven. Dan kan je ook ff weg zijn voor boodschappen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
da's toch standaard procedure als je een keuken koopt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gewoon 1 zelf samenstellen?? Heb ik ook gedaan anderhalf jaar geleden. Gewoon naar zo´n keukenboer gaan, zelf kastdeurtjes en opstelling uitzoeken en precies zeggen hoe je het wilt.
Ik kan beter nooit wat ophangen. Gister waren ze in de straat naast de onze alweer aan het inbrekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je kunt beter ophangen: Mocht ik er niet zijn, mijn buren zijn er wel.
Sorry, maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:33 schreef RenRen- het volgende:
Meiden uit tilburg enzo, vrijdag ben ik bij het Poppodium 013, en in het programmaboekje staat dat er sommige dingen zijn in "Public Area Tilburg".Google kan me weinig vertellen, is het toevallig ook een zaal oid?
Het staat ook niet aangegeven in het programmaboekje.
Ja, dat lijkt mij ook. Maar omdat Sharana zei dat ze er geen 1 mooi vond. Zo´n ding wordt toch altijd precies zoals je het zelf wil. Die zijn er niet alleen in standaard modellen. Maar daar reageerde ik dus even opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch standaard procedure als je een keuken koopt?
is dat niet gewoon in het gebouw? 013?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:33 schreef RenRen- het volgende:
Meiden uit tilburg enzo, vrijdag ben ik bij het Poppodium 013, en in het programmaboekje staat dat er sommige dingen zijn in "Public Area Tilburg".Google kan me weinig vertellen, is het toevallig ook een zaal oid?
Nee, want dan staat er gewoon 013.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is dat niet gewoon in het gebouw? 013?
Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Public Area Tilburg = binnenstad idd
True.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, want dan staat er gewoon 013.
Je spreekt toch wel een beetje Engels?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou wetenIk kom nooit in Brabant.
Anywho. Even zien of ik dat kan vinden en of ik erheen mag..
Ja, maar het kan toch overal in Tilburg zijn dan? Public area is overal waar je mag lopen, lijkt me, want dan ben je in public.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je spreekt toch wel een beetje Engels?
Maar ik heb dat foldertje even bekeken, wat jij bedoelt is een expo die door de binnenstad staat opgesteld zo te zien
Ja ga ik ook nog doen, zat online te kijken alvast voor wat indrukkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, ga voor een keuken niet online zoeken, maar gewoon in de showroom, daar krijg je een veel beter beeld
Ziet er vet uit!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk overigens weer erg uit naar dit:
http://www.gloweindhoven.nl/
Creeepyyy. Ziet er wel grappig uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk overigens weer erg uit naar dit:
http://www.gloweindhoven.nl/
mijn ervaring leert dat dat altijd rondom de plekken is waar de andere activiteiten ook zijn, en anders zetten ze bordjes neer. No sweatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar het kan toch overal in Tilburg zijn dan? Public area is overal waar je mag lopen, lijkt me, want dan ben je in public.
Maar er staat ook bij dat het een expoworkshop is. Hm.I r confused.
Weet je al wat je ongeveer wil?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ga ik ook nog doen, zat online te kijken alvast voor wat indrukken![]()
Ik weet idd dat je het hele zootje samen kan stellen, maar het is soms wel handig om alvast een kleur of iets van een idee in je hoofd te hebben
Ja, ik las het al in de krantquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)den-katten-dood.html
Weer een goede reden om ze binnen te houden...
Oh ja, toen ik online ging kijken, werd ik er ook niet vrolijk van. Overigens kon ik de kleur die ik wilde wel krijgen, alleen dan moest het speciaal voor mij gemaakt worden en werd de keuken meteen 2 keer zo duur, dus heb uiteindelijk maar met een iets andere kleur genoegen genomen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ga ik ook nog doen, zat online te kijken alvast voor wat indrukken![]()
Ik weet idd dat je het hele zootje samen kan stellen, maar het is soms wel handig om alvast een kleur of iets van een idee in je hoofd te hebben
Paars met flakies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, toen ik online ging kijken, werd ik er ook niet vrolijk van. Overigens kon ik de kleur die ik wilde wel krijgen, alleen dan moest het speciaal voor mij gemaakt worden en werd de keuken meteen 2 keer zo duur, dus heb uiteindelijk maar met een iets andere kleur genoegen genomen.
quote:
klein beetje maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je al wat je ongeveer wil?
whutquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)den-katten-dood.html
Weer een goede reden om ze binnen te houden...
gewoon gaan showroomen dus, dan groeit het vanzelf. En laat je niet gek maken door de verkoopterriërsquote:
percentage jagers is in amsterdam gelukkig beneden het landelijk gemiddeldequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whutdie van mij hebben gewoon kattenbandjes om enzo, ik mag toch hopen dat ze niet neergeschoten worden!
"Heb je hulp nodig?"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon gaan showroomen dus, dan groeit het vanzelf. En laat je niet gek maken door de verkoopterriërs
Slechte autobestuurders zijn er meer, helaasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
percentage jagers is in amsterdam gelukkig beneden het landelijk gemiddelde
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je iets koopt bij een keukenboer:
NOOOIT en dan ook NOOIT in gaan op hun zogenaamde aanbod... "moet je nu beslissen" Noooit doen.
echt hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hadden we bij grando ook. Okee, doei. Uiteindelijk bij een familiebedrijfje gekocht die gewoon meteen fatsoenlijk zaken deden.
Bij dat soort toko's wel. Bij onze keukenboer kregen we meteen de prijs die Grando als superkortingstarief aanpreesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt heje betaalt zo gemakkelijk 20% meer dan wat het zou kunnen kosten...
quote:
Die van mij begon met optellen en mijn mond viel open, hahaha. Dat zag hij. "Je krijgt heus wel een beetje korting, komt goed". Uh ja... hoeveel dan? Kwam hij met een bedrag waar ik het nog lang niet mee eens was. Had wel wat research gedaan en wist dus wat ik ongeveer uit wilde geven, natuurlijk niet gezegd hoeveel. Hij naar zijn baas, kwam ie terug: liet ie me een blaadje zien met het bedrag. Was 1000 euro minder dan ik zelf ingecalculeerd had en bijna de helft van het bedrag dat in eerste instanstie onder de streep stond. Tja, dan ga je wel akkoord.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je iets koopt bij een keukenboer:
NOOOIT en dan ook NOOIT in gaan op hun zogenaamde aanbod... "moet je nu beslissen" Noooit doen.
Laat ze maar goed zweten hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef mirannie het volgende:
Die van mij begon met optellen en mijn mond viel open, hahaha. Dat zag hij. "Je krijgt heus wel een beetje korting, komt goed". Uh ja... hoeveel dan? Kwam hij met een bedrag waar ik het nog lang niet mee eens was.
dat zou ik ds al belachelijk vinden, eerst smeren ze je wat duurs aan en daarna kan het opeens voor de helft van de prijs? Ik zou denk ik weglopen, ik koop liever bij iemand die me niet eerst een duur iets probeert aan te naaienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die van mij begon met optellen en mijn mond viel open, hahaha. Dat zag hij. "Je krijgt heus wel een beetje korting, komt goed". Uh ja... hoeveel dan? Kwam hij met een bedrag waar ik het nog lang niet mee eens was. Had wel wat research gedaan en wist dus wat ik ongeveer uit wilde geven, natuurlijk niet gezegd hoeveel. Hij naar zijn baas, kwam ie terug: liet ie me een blaadje zien met het bedrag. Was 1000 euro minder dan ik zelf ingecalculeerd had en bijna de helft van het bedrag dat in eerste instanstie onder de streep stond. Tja, dan ga je wel akkoord.
Wegblijven bij alles wat van Mandemakers is, is dan mijn deviesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zou ik ds al belachelijk vinden, eerst smeren ze je wat duurs aan en daarna kan het opeens voor de helft van de prijs? Ik zou denk ik weglopen, ik koop liever bij iemand die me niet eerst een duur iets probeert aan te naaien
Is heel normaal in die wereldjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zou ik ds al belachelijk vinden, eerst smeren ze je wat duurs aan en daarna kan het opeens voor de helft van de prijs? Ik zou denk ik weglopen, ik koop liever bij iemand die me niet eerst een duur iets probeert aan te naaien
baai baai zwaai zwaai servicequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn huge big ass keuken koop ik niet bij een keukenboer. Hallo leverancierskostprijs en geen tussenhandelaar
Nou ja, ik heb met hem mee gekeken en hij haalde alle prijzen uit een vastgestelde prijzen gids en dat heeft ie dus gewoon allemaal opgeteld. Hij had nergens iets extra´s berekend of zo. Zo duur waren die onderdelen gewoon. Daar kan ik me niet zo druk om maken. Vind het belangrijker dat ze uiteindelijk bereid zijn om te zakken naar iets waar je als klant tevreden mee bent.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor service?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
baai baai zwaai zwaai service
Het scheelt veel geld, maar helaas houdt het daar ook bij op...
Wat is er mis met Mandemakers? Mijn ouders hebben daar hun keuken gekocht en zijn er meer dan tevreden overquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wegblijven bij alles wat van Mandemakers is, is dan mijn devies
Wij hebben perfecte service bij onze keuken. Als er een probleem is komen ze de volgende dag, alle euvels worden kostenloos en probleemloos verholpen. We hebben zelfs door eigen stomme schuld onze koelkastdeur verneukt en zonder morren een nieuwe gekregenquote:
Ren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb met hem mee gekeken en hij haalde alle prijzen uit een vastgestelde prijzen gids en dat heeft ie dus gewoon allemaal opgeteld. Hij had nergens iets extra´s berekend of zo. Zo duur waren die onderdelen gewoon. Daar kan ik me niet zo druk om maken. Vind het belangrijker dat ze uiteindelijk bereid zijn om te zakken naar iets waar je als klant tevreden mee bent.
Laatst toen ik naar de peugeot dealer ging, ben ik uiteindelijk niet akkoord gegaan omdat ik vond dat die man niet echt zijn best deed voor een goede prijs nadat ik wat rond gevraagd had enzo. Hij moet me nu nog terug bellen met een beter voorstel. Dan ben je in mijn ogen trouwens ook een slechte verkoper.
En inderdaad, wat Bubs zegt, zo gaat het gewoon in die business.
Niks mis met de keukens zelf, maar met de manier van zaken doen des te meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat is er mis met Mandemakers? Mijn ouders hebben daar hun keuken gekocht en zijn er meer dan tevreden over
kostda?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij hebben perfecte service bij onze keuken. Als er een probleem is komen ze de volgende dag, alle euvels worden kostenloos en probleemloos verholpen. We hebben zelfs door eigen stomme schuld onze koelkastdeur verneukt en zonder morren een nieuwe gekregen![]()
En over 3 jaar komen ze terug om de hele keuken opnieuw af te stellen
Tsja, veel succes, vrienden van mij hebben dat gedaan en niks dan ellende gehad so farquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet je shit uit duitsland halenveeel goedkoper.
Scheetje. Lees dan wat ik eerder heb gepostquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kostda?
dat krijg je ook niet zomaar ergens nee. Zeker niet bij zo'n grote zaak...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik ben meer dan bereid om iets meer te betalen maar dan wel de zekerheid te hebben dat alles goed is en blijftZeker met iets als een keuken, je geeft niet dagelijks 16K uit
Ja, sorry, dat zeg ik, warrig kippekopje. Ben dat gesnotter overigens ook wel meer dan zat zo langzamerhandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wilde net zeggen ik weet hier niks van en zou daar ook erg slecht in zijn
JA die service zelf! dat staat ook voor een bedrag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheetje. Lees dan wat ik eerder heb gepost
16k, allejezus. Wij waren veel minder kwijt. Hielp ook dat mijn moeder bij een woningbouwcorporatie werkt. Kreeg wel flinke korting.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik ben meer dan bereid om iets meer te betalen maar dan wel de zekerheid te hebben dat alles goed is en blijftZeker met iets als een keuken, je geeft niet dagelijks 16K uit
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat zeg ik, warrig kippekopje. Ben dat gesnotter overigens ook wel meer dan zat zo langzamerhand
Naja, het fornuis alleen al was 3,5 zeg maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat is een grote luxe keuken!! Foto´s!!
De meesten mensen zijn minder kwijt. We hebben een dure smaakquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
16k, allejezus. Wij waren veel minder kwijt. Hielp ook dat mijn moeder bij een woningbouwcorporatie werkt. Kreeg wel flinke korting.
Ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De meesten mensen zijn minder kwijt. We hebben een dure smaak
Mijn vriend had een beetje overwaarde op zijn vorige woning, dus we konden het lijenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik zou settlen voor minder, zeker als ik wist dat het zo duur was. Ik ben niet bereid zo veel te betalen voor een werkblad of frontjes
Vind ik zonde.
Ook danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vriend had een beetje overwaarde op zijn vorige woning, dus we konden het lijen
Tnx!quote:
Ja, het is een persoonlijke keuze, ik kan me goed voorstellen dat de meesten het er niet aan uit willen geven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook danMaar ik ben heel erg georienteerd op de toekomst.
Ja ofcourse, ik ga alleen na wat ik zelf zou doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het is een persoonlijke keuze, ik kan me goed voorstellen dat de meesten het er niet aan uit willen geven.
ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De meesten mensen zijn minder kwijt. We hebben een dure smaak
moet je op eindhoven stemmen in het meeting topicquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik zie echt super veel mooie fotos van jouw woning! wanneer is die meet, ik wil je huis zien
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
en er pas bij terugkeer op je werkplek achter komen dat er nog een blaadje in je big hollywood haar zit
Nu al voor die envelop van vrijdag?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, even een klacht bij TNT achter gelaten.
Hollywood hairquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
en er pas bij terugkeer op je werkplek achter komen dat er nog een blaadje in je big hollywood haar zit
En de manier waarop de dame aan de andere kant van de lijn tegen me deed.. Raar mens!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nu al voor die envelop van vrijdag?
Over het algemeen niet maar tegenwoordig kan het best langer zijn hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En de manier waarop de dame aan de andere kant van de lijn tegen me deed.. Raar mens!
Post doet er over het algemeen toch geen week over?
Door het personeelstekort zeker? Daar zei de dame aan de telefoon namelijk niets over. Ze bleef volhouden dat ik het poststuk al lang in de brievenbus gehad zou moeten hebben. En ik hoop natuurlijk dat het lakje nog komt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Over het algemeen niet maar tegenwoordig kan het best langer zijn hoor
En ik verstuur nogal wat post![]()
Coulda, shoulda, woulda. Helaas werkt het vaak niet zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Door het personeelstekort zeker? Daar zei de dame aan de telefoon namelijk niets over. Ze bleef volhouden dat ik het poststuk al lang in de brievenbus gehad zou moeten hebben. En ik hoop natuurlijk dat het lakje nog komt!
Nee hahaha!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Geen kippies, Delta?
http://www.nu.nl/algemeen/2349705/kippen-zorgen-chaos-a59.html
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Delta, die blushes van jou, den teering zeg
tudududu tudududu tudududuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
3 uur sollicitatiegesprek ... brrr!
successs!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
3 uur sollicitatiegesprek ... brrr!
Ik gebruikte dat eerst ook nooit maar sinds een jaar of 3 welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niet eens blush. Ik heb niet eens ooit blush gebruikt
Ik heb niet eens foundation, concealerstick en bronzing powder. Het enige dat er in mijn make-up tasje zit is een berg oogschaduws een paar potloodjes en mascara. Hier en daar een verdwaalde lipgloss, maar die gebruik ik helemaal niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou zelfs niet eens weten waar ik het op moet smeren
Ik heb 1 potje mousse foundation, 1 concealerstick, 1 potje bronzing powder en een paint pot.
Eyeshadows en potloodjes heb ik wel wat meer tho. Blush, rouge, en alles wat op je lippen gaat, daar kan ik niks mee
ik had het ook nooit, tot ik met de pil stopte. Toen werd mijn gezicht een aardbei. Maar ik gebruik het maar af en toequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens foundation, concealerstick en bronzing powder. Het enige dat er in mijn make-up tasje zit is een berg oogschaduws een paar potloodjes en mascara. Hier en daar een verdwaalde lipgloss, maar die gebruik ik helemaal niet.
Is dat dat zxdings zuidwest ofzoiets gebeuren?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik hou van blush, heb ik tenminste nog een wat gezonder kleurtjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
successs!
[..]
Ik gebruikte dat eerst ook nooit maar sinds een jaar of 3 wel
Hihi, dat heb ik niet nodig. Ben wel vrij bleek hoor, maar van de minste inspanning krijg ik al gauw een rode kopquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou van blush, heb ik tenminste nog een wat gezonder kleurtje.
Zulke postmensjes zijn lievquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Lindytje het volgende:
Mijn postbodemevrouwtje belde weer aan met nagellakjes!
'wat is dat toch, wat nooit door de brievenbus kan?'
- Nagellak!Voor mijn lagellakfetish!
'Oh, ik dacht altijd dat het potjes verf waren ofzo!!'
- Nee joh! Maar wel lief dat u altijd even aanbelt!
'Ja, anders ben ik bang dat ik het kapot maak () Maar vallen die dan niet kapot als ze wel door de bus passen??
'
- Nee hoor, ze zitten goed verpakt
'Oh, nou, gelukkig maar! Nou, fijne dag he, en veel succes met je nagels dan maar straks!'
![]()
![]()
Ik hou van ons postmevrouwtje!!
Mirannie, je lakjes zijn dus binnen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Lindytje het volgende:Mijn postbodemevrouwtje belde weer aan met nagellakjes!
'Ja, anders ben ik bang dat ik het kapot maak () Maar vallen die dan niet kapot als ze wel door de bus passen??
'
'Oh, nou, gelukkig maar! Nou, fijne dag he, en veel succes met je nagels dan maar straks!'
![]()
![]()
* hoopt dat haar lakjes ook binnen zijn! *quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Lindytje het volgende:Mijn postbodemevrouwtje belde weer aan met nagellakjes!
'
![]()
![]()
Hahaha, mijn pakketman staat ook altijd met zo'n scheef oog naar afzenders enzo te kijken. Helemaal toen mijn nagelwielen uit China kwamen, duurde best lang voordat ie snapte wat nagelwielen nou precies zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die postbezorgers ook
De mijne kijkt nergens meer vreemd van op, totdat ik een pakketje van viis.ee kreeg, haha. Hij zo: "Estland? Hoe kom je daar nou weer bij?" Dat is dan ook mijn vaste pakketjesman van de afgelopen 6 jaar. Maar nieuwsgierig is ie wel
En goed dat het er al is, ben blij!! Maak me toch altijd een beetje zorgen met die enveloppen.
Ik hoop voor je mee!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
* hoopt dat haar lakjes ook binnen zijn! *
Wel grappig dat iedereen hier een postbode heeft die erover weet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buurvrouw roddelt met de postbode over mijn nagellakprobleem
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buurvrouw roddelt met de postbode over mijn nagellakprobleem
tsja, ik kan er echt niet meer onheenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel grappig dat iedereen hier een postbode heeft die erover weet.Ik vertel hem dus echt niet wat ik allemaal bestel, heb ook al een paar jaar dezelfde postbode, en het is een toffe knul, maar neuh. Net als dat buren er niets over weten
Ik vertel het gewoon niemandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, ik kan er echt niet meer onheen
Schaam je je ervoor?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vertel het gewoon niemandDe meeste mensen die weten dat ik veel nagellak heb, weten het door mijn moeder. Die heeft de behoefte het aan iedereen te vertellen
luiers huilen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet luiers gaan huilen voor zwangere vriendin want de luiers zijn gratis
quote:
Nee, maar ik vind ook dat het niemand wat aangaat. Ik heb niet veel mensen die dichtbij me staan, dus niet veel mensen weten dingen over mij. Niemand in de klas weet het, bijvoorbeeldquote:
oh, ik dik het zelfs graag nog wat aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik vertel meestal uit mezelf wel over m'n "afwijking", maar hoeveel ik er precies heb krijgen ze meestal niet te horen. Tenzij ik teveel gezopen heb, want dan is het grappig.
Nee, daar gebruik ik een paar andere hobbies voor. Ik heb blijkbaar iets met verf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik dik het zelfs graag nog wat aan
hmz, okay.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ook dat het niemand wat aangaat. Ik heb niet veel mensen die dichtbij me staan, dus niet veel mensen weten dingen over mij. Niemand in de klas weet het, bijvoorbeeld
Ik ben ook wel open, maar ik ga geen dingen verkondigen aan mensen die het toch niet boeit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmz, okay.
Ik kan dat zelf moeilijk begrijpen omdat ik juist heel open ben. Zeker over dingen die niet echt intiem zijn zeg maar.
Kruidvat, met een bonneke enzulks..quote:
Ja, hoe zit dat met die blog! Ik zie je nooit meer posten!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben ook wel open, maar ik ga geen dingen verkondigen aan mensen die het toch niet boeit.In mijn klas zitten alleen gasten, die denken alleen 'Okeuh' als ik maar wat dan ook zeg.
Als ik me ervoor zou schamen, had ik geen blog
TNT vergeet jou ook gewoon?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook al een week geduldig bij de brievenbus aan het wachten, maar ik heb de hoop ook al opgegeven
heb je er veel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, nagellak én dwergjes, dat verwachten ze meestal niet.
[ afbeelding ]
Nee klopt, ga ik weer oppakkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat met die blog! Ik zie je nooit meer posten!
Soms zijn er weken bij dat er zoveel achter elkaar komt dat de postman gewoon "tot morgen" zegt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn pakketbezorgert wordt steeds vriendelijker trouwens, eerst was het echt zo'n stugge boer, maar nu zegt 'ie steeds heel vriendelijk tot ziens![]()
Wel schattigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt, stuk of 30 nu. Plus een kanon.quote:
Lolquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Soms zijn er weken bij dat er zoveel achter elkaar komt dat de postman gewoon "tot morgen" zegt.
Best erg eigenlijk
Waar zijn ze van?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet echt, stuk of 30 nu. Plus een kanon.Die zooi is stiekem vrij prijzig.
[..]
Lol
Oh nee, ik ook niet, maar niemand valt het op. Mijn buurvrouw weet het van mijn moeder en roept alleen uit het raam als ze toevallig kan zien watvoor kleur ik op heb dat het gaaf is, en verder is mijn buurt niet zo sociaal. De slager ziet dat niet, de mensen bij de supermarkt worden zo snel ontslagen dat ik ze vaak niet meer dan 4 weken zie. Mijn familie heeft het zwaar dus ziet het niet. Dusja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef mirannie het volgende:
Ik schaam me er niet voor. Maar heb ook niet de neiging om het allemaal uitgebreid aan iedereen te vertellen. Mensen die mij vaker zien zal het ongetwijfeld opvallen dat het iedere keer een andere kleur is wat ik op mijn nagels heb. Als ze er naar vragen, draai ik er niet omheen, maar de exacte aantallen hou ik mooi voor mezelf
Ik had een lakje van Joysa overgenomen en die heeft iemand bij de TNT opgegeten denk ik.quote:
Ik een van Mirjam en die is dus ook opgegetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had een lakje van Joysa overgenomen en die heeft iemand bij de TNT opgegeten denk ik.
Maar stiekem speel je er meequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
@ Ren - Het zijn Warhammerpoppetjes, metalen of plastic poppetjes van 2-3cm hoog.De bedoeling is dat je ze gaat verven en er daarna mee gaat spelen (getuige de énorme hoeveelheid regelboeken die er zijn
).
Ik hou het overigens alleen bij verven.
Helemaal tegen een enorm stoere vent. Die blikken af en toe.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, van mij mogen ze ook best mijn lakfetish weten hoor! Het is altijd leuk om die koppen te zien als je zegt dat je 250+ lakjes hebt
Daar heb ik m'n pownies voorquote:
Ja!! Echt zo'n hoofd van: uhm.... WTF??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal tegen een enorm stoere vent. Die blikken af en toe.
Dat was ook echt zo mooi vorig weekend. Eerst donderdag uit de doeken doen hoeveel ik er nu eigenlijk heb en dan zaterdag wanneer 'ie zelf over die lak begint over Diederik en z'n vriendjes beginnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!! Echt zo'n hoofd van: uhm.... WTF??
Ja, dat dacht ik al, maar op het plaatje leek hij zo groot! Een vriend van me deed dat veel, warhammerpoppetjes verven. En hij ging naar de Games workshop in z'n vrije tijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
@ Ren - Het zijn Warhammerpoppetjes, metalen of plastic poppetjes van 2-3cm hoog.De bedoeling is dat je ze gaat verven en er daarna mee gaat spelen (getuige de énorme hoeveelheid regelboeken die er zijn
).
Ik hou het overigens alleen bij verven.
Hij is sowieso iets groter, metalen poppetjes FTW! Maar dat witte ding in de bovenhoek is een stopcontact en hij staat op een van m'n kleine boxjes, dus mja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, maar op het plaatje leek hij zo groot! Een vriend van me deed dat veel, warhammerpoppetjes verven. En hij ging naar de Games workshop in z'n vrije tijd.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was ook echt zo mooi vorig weekend. Eerst donderdag uit de doeken doen hoeveel ik er nu eigenlijk heb en dan zaterdag wanneer 'ie zelf over die lak begint over Diederik en z'n vriendjes beginnen.
(Ja, ik geef die dwergen namen. Het is sterker dan mezelf.)
I knooow, ik zie hier in de stad wel meer meisjes tegenwoordig, maar toen ik er 7 jaar geleden kwam met hem waren ze helemaal uit hun spel en gingen me van alles uitleggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is sowieso iets groter, metalen poppetjes FTW! Maar dat witte ding in de bovenhoek is een stopcontact en hij staat op een van m'n kleine boxjes, dus mja.
Die winkel kom ik alleen als ik wat nieuws wil, ik voel me toch altijd een beetje bekeken daar.(Helaas klopt voor een hoop het cliché "vrouwen, wat zijn dat?" nog steeds.
)
Ik ben ook erg blij dat er hier in Alkmaar een tijdschriftenwinkel is die die meuk ook verkoopt. Dan krijg je de blikken pas als je doelgericht op bijv. de verf afstapt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I knooow, ik zie hier in de stad wel meer meisjes tegenwoordig, maar toen ik er 7 jaar geleden kwam met hem waren ze helemaal uit hun spel en gingen me van alles uitleggen
Er komt niks uit mijn handen vandaagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo, na de lunch weer verder met de grote werkkamerschonmaak: ik heb alweer 7 vuilniszakken staanWat kan een mens toch troep verzamelen.... En mijn Helmer staat nu op mn bureau ipv eronder. Zal wel even wennen worden, maar toch wel positief!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
Whiee!!!!!!!!!! Asos-pakketje binnen!!!!![]()
![]()
zomgquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Wanneer heb je die besteld?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Lucky youquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Kon ik vroeger ook nooit op commando plassen. Zelfs niet met een supervolle blaasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Diconnected het volgende:
Waarom krijg ik het toch voor elkaar, dat als ik mijn urine moet inleveren voor het ziekenhuis, ik helemaal niet moet plassenDus straks met een potje plas naar het ziekenhuis
Die van mij ook. Oh ik wil lakjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef Lindytje het volgende:De mijne is besteld op za-middag
Retesnel dus!
Ik vind et gewoon naarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kon ik vroeger ook nooit op commando plassen. Zelfs niet met een supervolle blaas
Jeeej!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef Lindytje het volgende:De mijne is besteld op za-middag
Retesnel dus!
Welke heb je gekregen? Immigran?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej!
Ik kom net bij de dokter vandaan, heel lang gepraat over mijn fijne migraine aanvallen, pillen meegekregen tegen de aanvallen en over 8 weken weer langskomen, ook als het wel goed gaat
Wat fijn dat je pillen hebt gekregen en dat er de tijd voor je is genomen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej!
Ik kom net bij de dokter vandaan, heel lang gepraat over mijn fijne migraine aanvallen, pillen meegekregen tegen de aanvallen en over 8 weken weer langskomen, ook als het wel goed gaat
Wat fijn!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej!
maak je je nu al zorgen over iets wat je zaterdag in engeland hebt besteld?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef Killditzie het volgende:
Nah opzich kan het wel maar als het pakketje er morgen niet is dan ga ik me zorgen maken.
TD ook die is 1 oct verstuurd maar de vorige keer duurde het zeven dagen, dus ik geef ze nog even
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej!
Lijkt een beetje op CG Ingrid of niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier toch eens wat gaan verzamelen, van die men's collections!
errr ik krijg net een sms van hun collega dat ze vet enthousiast zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat! Wat is er gebeurd? waarom ging het slecht?
nieuwe .. ik wil het liefst de baan van as vrijdag solli bij baas van nuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was dat bij nieuwe of oude baas?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier toch eens wat gaan verzamelen, van die men's collections!
Haha dan vonden ze je schijnbaar toch erg relaxt ofzo overkomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
errr ik krijg net een sms van hun collega dat ze vet enthousiast zijn?
nouja ik vnd het slecht gaan ... ik had zoveel pijn om twee uur dat ik meds had ingenomen, maar om 3 uur was ik zo vergeetachtig en duf ervan dat ik vaak niet mijn zin af kon maken omdat ik het niet mer wist en dat ik ook heel vaak hun vraag vergat
Wat lief dat jullie zo mee enthousiast zijnquote:
Hm.,. ibu tegen migraine.. apart, hoop dat het voor je werkt wijffie!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat lief dat jullie zo mee enthousiast zijngeen Immigran maar Metoclopramide en ibu 600, onderaan beginnen maar die metoclopramide helpt tegen het overgeven en mag preventief ingenomen worden dus dat is voor mij al heel wat. Heb een heel zwakke maag dus ben benieuwd wat die zware ibuprofen daarmee doet. Tis uitproberen zei ze, moet het 4 aanvallen aankijken en anders gaan we verder met wat anders.
Sharaan wat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
owja en ...LolzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd, duimen voor vrijdag
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, das wel balen! Maar kennelijk ben je ook heel leuk als je duf bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
errr ik krijg net een sms van hun collega dat ze vet enthousiast zijn?
nouja ik vnd het slecht gaan ... ik had zoveel pijn om twee uur dat ik meds had ingenomen, maar om 3 uur was ik zo vergeetachtig en duf ervan dat ik vaak niet mijn zin af kon maken omdat ik het niet mer wist en dat ik ook heel vaak hun vraag vergat
moet jij zeggen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat met die blog! Ik zie je nooit meer posten!
Oeh, die's nice jaquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet jij zeggen!
@alle dames; heb net terug gelezen, bedankt voor alle lieve succes wensjes!
En SQ ik ging dood om je tlefoon - muurtje - blaadje in je haar verhaal
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die blog was vooral een dronken opwelling
Denk het niet, aangezien ik die roze vriendinnetjes zelf natuurlijk ook al ontdekt had. Maar de dokter zei dat deze combi de eerste stap was, en na het "lekker even gaan slapen joh" wat mijn eigen dokter voorschreef, doe ik wat zij zegt. En anders gewoon over 2 weekjes weer bellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm.,. ibu tegen migraine.. apart, hoop dat het voor je werkt wijffie!
Misschien aan het testen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn auto moest APK gekeurd worden, netjes naar de garage gebracht. Wist dat mijn remschijven ook vervangen moesten worden.. Bel ik net op, vriendlief heeft mijn auto zien rijden, "Als u met een half uurtje terug belt weten we meer mevrouw" WTF?Lekker even in mijn auto aan het scheuren?
Eh, testritje? Om te kijken of alles naar behoren werkt? Is dat vreemd?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn auto moest APK gekeurd worden, netjes naar de garage gebracht. Wist dat mijn remschijven ook vervangen moesten worden.. Bel ik net op, vriendlief heeft mijn auto zien rijden, "Als u met een half uurtje terug belt weten we meer mevrouw" WTF?Lekker even in mijn auto aan het scheuren?
Ik heb naproxen voor m'n mirgainequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm.,. ibu tegen migraine.. apart, hoop dat het voor je werkt wijffie!
Sjit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb naproxen voor m'n mirgaineIn combinatie met Sumatriptan voor de misselijkheid. Hiervoor had ik metoclopramide maar toen ik dat innam was ik volledig van de wereld, net alsof ik straal bezopen was (dat was geen verbetering)
Lichtelijk ja ;P Het was gelijk dezelfde dag geshipped want nog geen paar uur later kreeg ik een email. Dus dan hebben ze vijf werkdagen gehad... het is maar uit de UK hčquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak je je nu al zorgen over iets wat je zaterdag in engeland hebt besteld?
ik tel drie werkdagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Lichtelijk ja ;P Het was gelijk dezelfde dag geshipped want nog geen paar uur later kreeg ik een email. Dus dan hebben ze vijf werkdagen gehad... het is maar uit de UK hč![]()
Maar ik flip hem pas compleet als hij er volgende week maandag niet is...
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar de lakjes, dat zal het zijn
Why? Ik had alle bijwerkingen die beschreven werden in de bijsluiter, mijn huisarts kon zo afstrepen in haar bijwerkingenhandleiding toen ik opnoemde waar ik last van hadquote:
Warhammerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is trouwens niet abnormaal als het lang duurt vanuit de UK. Een week (of 5 werkdagen) is eerder regel dan uitzondering geloof ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Lichtelijk ja ;P Het was gelijk dezelfde dag geshipped want nog geen paar uur later kreeg ik een email. Dus dan hebben ze vijf werkdagen gehad... het is maar uit de UK hč![]()
Maar ik flip hem pas compleet als hij er volgende week maandag niet is...
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar de lakjes, dat zal het zijn
Ja maar, voor 3 pond verzendkosten komt het opzekers met de boot, dat duurt gewoon net iets lamger dan met het tuigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is trouwens niet abnormaal als het lang duurt vanuit de UK. Een week (of 5 werkdagen) is eerder regel dan uitzondering geloof ik.
Ik ook, maar dat is meer wishful thinkingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:56 schreef Killditzie het volgende:
Ik na een uitleg van Ren ook. Goffer. Elke woensdag denk ik weer dat het donderdag is
Heb je ook helemaal gelijk in, ik ga altijd veel af op ervaringen maar met medicijnen is het toch altijd testen. Werkt wat je nu hebt wel goed voor je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Why? Ik had alle bijwerkingen die beschreven werden in de bijsluiter, mijn huisarts kon zo afstrepen in haar bijwerkingenhandleiding toen ik opnoemde waar ik last van hadZe zei dat het heel weinig voorkwam dat mensen zoveel bijwerkingen hadden, dus dat wil natuurlijk niet zeggen dat omdat ik het had, dat jij het ook krijgt
Misschien werkt het bij jou wel supergoed!
Exact dat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar, voor 3 pond verzendkosten komt het opzekers met de boot, dat duurt gewoon net iets lamger dan met het tuig
Haha ja maar ik ga elke donderdagochtend boodschappies doen met schoonmoeders en elke woensdagochtend sms ik "Hoe laat ben je hier?" waarna ik opgebeld word dat het toch echt nog woensdag isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is meer wishful thinking"HET IS DONDERDAG YEAH WEEKEND.. ... Oh nee, het is woensdag
"
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
AUWWWWWWW KUUUUUUUUT
Hardop!
wil een koffieroerstaafje oppakken, schiet het kreng onder mijn nagel. Bloed en alles kont onder m'n nagel uit nu
Communicatiefaal.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef Loqi het volgende:
Ook even mijn keukenverhaal dan![]()
Omdat de vorige bewoner van ons huis het gepresteerd had een gat in het aanrechtblad te veroorzaken (wait wut?) zouden wij een nieuwe krijgen van de woningbouw....zelf uitgezocht, een prachtig gemęleerd donkergrijze. Deze moest besteld worden en zou in de loop van volgende week binnenkomen.
Ook wilden wij graag in dit blad een inbouwkookplaat..dat kon..als we zelf voor de kookplaat zorgden zou de werkman het blad voor 48 euro open zagen en de kookplaat plaatsen.
Verbaasd en blij was ik toen ik vanmorgen al telefoon kreeg dat t blad er was en vandaag gezet zou worden![]()
Een half uur na het telefoontje stond de goede man al aan de deuren begon hij met het oude blad verwijderen. Ik ging intussen aan mijn omgegooide schilderschema (ik wilde eigenlijk in de keuken gaan kleuren, maar dat werd dus de slaapkamer vandaag).
Toen ik boven het slaapkamer raam openmaakte voor een likje verf zag ik op de stoep de werkman staan.
Tot mijn verbazing was hij een gat ter grootte van onze nieuwe kookplaat aan het zagen in een spiksplinter nieuw en godsgruwelijk lelijk bruin geel en wit gevlekt aanrechtblad?!?!
Wut?![]()
Nu blijkt dat de opzichter van de woningbouw (die naar ons toe gekomen was om alle gevonden problemen te bekijken) een order had gemaakt voor een nieuw aanrechtblad. Omdat het echter bouwvakvakantie was is deze order overgenomen door een aannemer (die ook alle andere shit gefixed heeft bij ons). Bij die aannemer heb ik de kleur van het blad zelf uit mogen zoeken en die eerste order had gecanceled moeten worden.. en dat is klaarblijkelijk iemand vergeten![]()
![]()
Dus na veel telefoontjes kon de (nog steeds vrolijke!) werkman mijn zijn ingezaagde, hondslelijke, blad naar huis..en volgende week komt alsnog het mooie grijze blad wat gezet gaat worden door de aannemer![]()
Gelukkig komt het goed, maar wel typisch dat zulke dingen volgens mij bijna standaard fout gaanquote:
Auwwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
AUWWWWWWW KUUUUUUUUT
Hardop!
wil een koffieroerstaafje oppakken, schiet het kreng onder mijn nagel. Bloed en alles komt onder m'n nagel uit nu
jewat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
m'n hypopodingesvelletje is heul boos op me
Mijn collega's bang maken met bloednagel
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Diconnected het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA M'N AMERIKAANSE PASPOORT IS EREN HIJ IS MOOOI
![]()
Bummerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Debsterr het volgende:
NouBurlesque komt dus echt pas morgen
. Hoe groot is de kans dat het nu al bij mijn lieve postkantoortjemensen ligt? Niet hč?
Ooh door mijn afwezigheid in deze topics gemist, wist dat je er toen mee bezig was. Maar je gaat dus wel naar Amerika?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Ik heb het nu een keer geprobeerd, het lijkt te werken. Meestal probeer ik eerst een advil evt in combinatie met naproxen en dan op bed liggen, omdat ik een beetje huiverig ben voor al die troep:@ Als ik aura zie of wat dan ook dan neem ik idd wel gelijk die medicatie in, maar als ik vooral de koppijn voel opkomen en niet de misselijkheid en/of aura dan probeer ik het liever met gewone pijnstillers eerstquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in, ik ga altijd veel af op ervaringen maar met medicijnen is het toch altijd testen. Werkt wat je nu hebt wel goed voor je?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Congratsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Diconnected het volgende:
![]()
nihilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Debsterr het volgende:
NouBurlesque komt dus echt pas morgen
. Hoe groot is de kans dat het nu al bij mijn lieve postkantoortjemensen ligt? Niet hč?
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Post van TNT was een enveloppe over mijn verhuisservice die in gaat vandaag..
Maar die komt dan toch niet in een brief van de TNT?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:42 schreef Cyntiaa het volgende:
LakjesDe enveloppe van Mirjam is al een week onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |