quote:
Nee, maar ik vind ook dat het niemand wat aangaat. Ik heb niet veel mensen die dichtbij me staan, dus niet veel mensen weten dingen over mij. Niemand in de klas weet het, bijvoorbeeldquote:
oh, ik dik het zelfs graag nog wat aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik vertel meestal uit mezelf wel over m'n "afwijking", maar hoeveel ik er precies heb krijgen ze meestal niet te horen. Tenzij ik teveel gezopen heb, want dan is het grappig.
Nee, daar gebruik ik een paar andere hobbies voor. Ik heb blijkbaar iets met verf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik dik het zelfs graag nog wat aan
hmz, okay.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ook dat het niemand wat aangaat. Ik heb niet veel mensen die dichtbij me staan, dus niet veel mensen weten dingen over mij. Niemand in de klas weet het, bijvoorbeeld
Ik ben ook wel open, maar ik ga geen dingen verkondigen aan mensen die het toch niet boeit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmz, okay.
Ik kan dat zelf moeilijk begrijpen omdat ik juist heel open ben. Zeker over dingen die niet echt intiem zijn zeg maar.
Kruidvat, met een bonneke enzulks..quote:
Ja, hoe zit dat met die blog! Ik zie je nooit meer posten!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben ook wel open, maar ik ga geen dingen verkondigen aan mensen die het toch niet boeit.In mijn klas zitten alleen gasten, die denken alleen 'Okeuh' als ik maar wat dan ook zeg.
Als ik me ervoor zou schamen, had ik geen blog
TNT vergeet jou ook gewoon?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook al een week geduldig bij de brievenbus aan het wachten, maar ik heb de hoop ook al opgegeven
heb je er veel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, nagellak én dwergjes, dat verwachten ze meestal niet.
[ afbeelding ]
Nee klopt, ga ik weer oppakkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat met die blog! Ik zie je nooit meer posten!
Soms zijn er weken bij dat er zoveel achter elkaar komt dat de postman gewoon "tot morgen" zegt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn pakketbezorgert wordt steeds vriendelijker trouwens, eerst was het echt zo'n stugge boer, maar nu zegt 'ie steeds heel vriendelijk tot ziens![]()
Wel schattigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, nagellak én dwergjes, dat verwachten ze meestal niet.
[ afbeelding ]
Niet echt, stuk of 30 nu. Plus een kanon.quote:
Lolquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Soms zijn er weken bij dat er zoveel achter elkaar komt dat de postman gewoon "tot morgen" zegt.
Best erg eigenlijk
Waar zijn ze van?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet echt, stuk of 30 nu. Plus een kanon.Die zooi is stiekem vrij prijzig.
[..]
Lol
Oh nee, ik ook niet, maar niemand valt het op. Mijn buurvrouw weet het van mijn moeder en roept alleen uit het raam als ze toevallig kan zien watvoor kleur ik op heb dat het gaaf is, en verder is mijn buurt niet zo sociaal. De slager ziet dat niet, de mensen bij de supermarkt worden zo snel ontslagen dat ik ze vaak niet meer dan 4 weken zie. Mijn familie heeft het zwaar dus ziet het niet. Dusja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef mirannie het volgende:
Ik schaam me er niet voor. Maar heb ook niet de neiging om het allemaal uitgebreid aan iedereen te vertellen. Mensen die mij vaker zien zal het ongetwijfeld opvallen dat het iedere keer een andere kleur is wat ik op mijn nagels heb. Als ze er naar vragen, draai ik er niet omheen, maar de exacte aantallen hou ik mooi voor mezelf
Ik had een lakje van Joysa overgenomen en die heeft iemand bij de TNT opgegeten denk ik.quote:
Ik een van Mirjam en die is dus ook opgegetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had een lakje van Joysa overgenomen en die heeft iemand bij de TNT opgegeten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |