Ik hou van blush, heb ik tenminste nog een wat gezonder kleurtjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
successs!
[..]
Ik gebruikte dat eerst ook nooit maar sinds een jaar of 3 wel
Hihi, dat heb ik niet nodig. Ben wel vrij bleek hoor, maar van de minste inspanning krijg ik al gauw een rode kopquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou van blush, heb ik tenminste nog een wat gezonder kleurtje.
Zulke postmensjes zijn lievquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Lindytje het volgende:
Mijn postbodemevrouwtje belde weer aan met nagellakjes!
'wat is dat toch, wat nooit door de brievenbus kan?'
- Nagellak!Voor mijn lagellakfetish!
'Oh, ik dacht altijd dat het potjes verf waren ofzo!!'
- Nee joh! Maar wel lief dat u altijd even aanbelt!
'Ja, anders ben ik bang dat ik het kapot maak () Maar vallen die dan niet kapot als ze wel door de bus passen??
'
- Nee hoor, ze zitten goed verpakt
'Oh, nou, gelukkig maar! Nou, fijne dag he, en veel succes met je nagels dan maar straks!'
![]()
![]()
Ik hou van ons postmevrouwtje!!
Mirannie, je lakjes zijn dus binnen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Lindytje het volgende:Mijn postbodemevrouwtje belde weer aan met nagellakjes!
'Ja, anders ben ik bang dat ik het kapot maak () Maar vallen die dan niet kapot als ze wel door de bus passen??
'
'Oh, nou, gelukkig maar! Nou, fijne dag he, en veel succes met je nagels dan maar straks!'
![]()
![]()
* hoopt dat haar lakjes ook binnen zijn! *quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Lindytje het volgende:Mijn postbodemevrouwtje belde weer aan met nagellakjes!
'
![]()
![]()
Hahaha, mijn pakketman staat ook altijd met zo'n scheef oog naar afzenders enzo te kijken. Helemaal toen mijn nagelwielen uit China kwamen, duurde best lang voordat ie snapte wat nagelwielen nou precies zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die postbezorgers ook
De mijne kijkt nergens meer vreemd van op, totdat ik een pakketje van viis.ee kreeg, haha. Hij zo: "Estland? Hoe kom je daar nou weer bij?" Dat is dan ook mijn vaste pakketjesman van de afgelopen 6 jaar. Maar nieuwsgierig is ie wel
En goed dat het er al is, ben blij!! Maak me toch altijd een beetje zorgen met die enveloppen.
Ik hoop voor je mee!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
* hoopt dat haar lakjes ook binnen zijn! *
Wel grappig dat iedereen hier een postbode heeft die erover weet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buurvrouw roddelt met de postbode over mijn nagellakprobleem
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buurvrouw roddelt met de postbode over mijn nagellakprobleem
tsja, ik kan er echt niet meer onheenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel grappig dat iedereen hier een postbode heeft die erover weet.Ik vertel hem dus echt niet wat ik allemaal bestel, heb ook al een paar jaar dezelfde postbode, en het is een toffe knul, maar neuh. Net als dat buren er niets over weten
Ik vertel het gewoon niemandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, ik kan er echt niet meer onheen
Schaam je je ervoor?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vertel het gewoon niemandDe meeste mensen die weten dat ik veel nagellak heb, weten het door mijn moeder. Die heeft de behoefte het aan iedereen te vertellen
luiers huilen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet luiers gaan huilen voor zwangere vriendin want de luiers zijn gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |