Scheetje. Lees dan wat ik eerder heb gepostquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kostda?
dat krijg je ook niet zomaar ergens nee. Zeker niet bij zo'n grote zaak...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik ben meer dan bereid om iets meer te betalen maar dan wel de zekerheid te hebben dat alles goed is en blijftZeker met iets als een keuken, je geeft niet dagelijks 16K uit
Ja, sorry, dat zeg ik, warrig kippekopje. Ben dat gesnotter overigens ook wel meer dan zat zo langzamerhandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wilde net zeggen ik weet hier niks van en zou daar ook erg slecht in zijn
JA die service zelf! dat staat ook voor een bedrag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheetje. Lees dan wat ik eerder heb gepost
16k, allejezus. Wij waren veel minder kwijt. Hielp ook dat mijn moeder bij een woningbouwcorporatie werkt. Kreeg wel flinke korting.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik ben meer dan bereid om iets meer te betalen maar dan wel de zekerheid te hebben dat alles goed is en blijftZeker met iets als een keuken, je geeft niet dagelijks 16K uit
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat zeg ik, warrig kippekopje. Ben dat gesnotter overigens ook wel meer dan zat zo langzamerhand
Naja, het fornuis alleen al was 3,5 zeg maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat is een grote luxe keuken!! Foto´s!!
De meesten mensen zijn minder kwijt. We hebben een dure smaakquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
16k, allejezus. Wij waren veel minder kwijt. Hielp ook dat mijn moeder bij een woningbouwcorporatie werkt. Kreeg wel flinke korting.
Ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De meesten mensen zijn minder kwijt. We hebben een dure smaak
Mijn vriend had een beetje overwaarde op zijn vorige woning, dus we konden het lijenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik zou settlen voor minder, zeker als ik wist dat het zo duur was. Ik ben niet bereid zo veel te betalen voor een werkblad of frontjes
Vind ik zonde.
Ook danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vriend had een beetje overwaarde op zijn vorige woning, dus we konden het lijen
Tnx!quote:
Ja, het is een persoonlijke keuze, ik kan me goed voorstellen dat de meesten het er niet aan uit willen geven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook danMaar ik ben heel erg georienteerd op de toekomst.
Ja ofcourse, ik ga alleen na wat ik zelf zou doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het is een persoonlijke keuze, ik kan me goed voorstellen dat de meesten het er niet aan uit willen geven.
ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De meesten mensen zijn minder kwijt. We hebben een dure smaak
moet je op eindhoven stemmen in het meeting topicquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik zie echt super veel mooie fotos van jouw woning! wanneer is die meet, ik wil je huis zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |