Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Public Area Tilburg = binnenstad idd
True.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, want dan staat er gewoon 013.
Je spreekt toch wel een beetje Engels?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou wetenIk kom nooit in Brabant.
Anywho. Even zien of ik dat kan vinden en of ik erheen mag..
Ja, maar het kan toch overal in Tilburg zijn dan? Public area is overal waar je mag lopen, lijkt me, want dan ben je in public.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je spreekt toch wel een beetje Engels?
Maar ik heb dat foldertje even bekeken, wat jij bedoelt is een expo die door de binnenstad staat opgesteld zo te zien
Ja ga ik ook nog doen, zat online te kijken alvast voor wat indrukkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, ga voor een keuken niet online zoeken, maar gewoon in de showroom, daar krijg je een veel beter beeld
Ziet er vet uit!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk overigens weer erg uit naar dit:
http://www.gloweindhoven.nl/
Creeepyyy. Ziet er wel grappig uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk overigens weer erg uit naar dit:
http://www.gloweindhoven.nl/
mijn ervaring leert dat dat altijd rondom de plekken is waar de andere activiteiten ook zijn, en anders zetten ze bordjes neer. No sweatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar het kan toch overal in Tilburg zijn dan? Public area is overal waar je mag lopen, lijkt me, want dan ben je in public.
Maar er staat ook bij dat het een expoworkshop is. Hm.I r confused.
Weet je al wat je ongeveer wil?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ga ik ook nog doen, zat online te kijken alvast voor wat indrukken![]()
Ik weet idd dat je het hele zootje samen kan stellen, maar het is soms wel handig om alvast een kleur of iets van een idee in je hoofd te hebben
Ja, ik las het al in de krantquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)den-katten-dood.html
Weer een goede reden om ze binnen te houden...
Oh ja, toen ik online ging kijken, werd ik er ook niet vrolijk van. Overigens kon ik de kleur die ik wilde wel krijgen, alleen dan moest het speciaal voor mij gemaakt worden en werd de keuken meteen 2 keer zo duur, dus heb uiteindelijk maar met een iets andere kleur genoegen genomen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ga ik ook nog doen, zat online te kijken alvast voor wat indrukken![]()
Ik weet idd dat je het hele zootje samen kan stellen, maar het is soms wel handig om alvast een kleur of iets van een idee in je hoofd te hebben
Paars met flakies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, toen ik online ging kijken, werd ik er ook niet vrolijk van. Overigens kon ik de kleur die ik wilde wel krijgen, alleen dan moest het speciaal voor mij gemaakt worden en werd de keuken meteen 2 keer zo duur, dus heb uiteindelijk maar met een iets andere kleur genoegen genomen.
quote:
klein beetje maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je al wat je ongeveer wil?
whutquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)den-katten-dood.html
Weer een goede reden om ze binnen te houden...
gewoon gaan showroomen dus, dan groeit het vanzelf. En laat je niet gek maken door de verkoopterriërsquote:
percentage jagers is in amsterdam gelukkig beneden het landelijk gemiddeldequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whutdie van mij hebben gewoon kattenbandjes om enzo, ik mag toch hopen dat ze niet neergeschoten worden!
"Heb je hulp nodig?"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon gaan showroomen dus, dan groeit het vanzelf. En laat je niet gek maken door de verkoopterriërs
Slechte autobestuurders zijn er meer, helaasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
percentage jagers is in amsterdam gelukkig beneden het landelijk gemiddelde
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je iets koopt bij een keukenboer:
NOOOIT en dan ook NOOIT in gaan op hun zogenaamde aanbod... "moet je nu beslissen" Noooit doen.
echt hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hadden we bij grando ook. Okee, doei. Uiteindelijk bij een familiebedrijfje gekocht die gewoon meteen fatsoenlijk zaken deden.
Bij dat soort toko's wel. Bij onze keukenboer kregen we meteen de prijs die Grando als superkortingstarief aanpreesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt heje betaalt zo gemakkelijk 20% meer dan wat het zou kunnen kosten...
quote:
Die van mij begon met optellen en mijn mond viel open, hahaha. Dat zag hij. "Je krijgt heus wel een beetje korting, komt goed". Uh ja... hoeveel dan? Kwam hij met een bedrag waar ik het nog lang niet mee eens was. Had wel wat research gedaan en wist dus wat ik ongeveer uit wilde geven, natuurlijk niet gezegd hoeveel. Hij naar zijn baas, kwam ie terug: liet ie me een blaadje zien met het bedrag. Was 1000 euro minder dan ik zelf ingecalculeerd had en bijna de helft van het bedrag dat in eerste instanstie onder de streep stond. Tja, dan ga je wel akkoord.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je iets koopt bij een keukenboer:
NOOOIT en dan ook NOOIT in gaan op hun zogenaamde aanbod... "moet je nu beslissen" Noooit doen.
Laat ze maar goed zweten hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef mirannie het volgende:
Die van mij begon met optellen en mijn mond viel open, hahaha. Dat zag hij. "Je krijgt heus wel een beetje korting, komt goed". Uh ja... hoeveel dan? Kwam hij met een bedrag waar ik het nog lang niet mee eens was.
dat zou ik ds al belachelijk vinden, eerst smeren ze je wat duurs aan en daarna kan het opeens voor de helft van de prijs? Ik zou denk ik weglopen, ik koop liever bij iemand die me niet eerst een duur iets probeert aan te naaienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die van mij begon met optellen en mijn mond viel open, hahaha. Dat zag hij. "Je krijgt heus wel een beetje korting, komt goed". Uh ja... hoeveel dan? Kwam hij met een bedrag waar ik het nog lang niet mee eens was. Had wel wat research gedaan en wist dus wat ik ongeveer uit wilde geven, natuurlijk niet gezegd hoeveel. Hij naar zijn baas, kwam ie terug: liet ie me een blaadje zien met het bedrag. Was 1000 euro minder dan ik zelf ingecalculeerd had en bijna de helft van het bedrag dat in eerste instanstie onder de streep stond. Tja, dan ga je wel akkoord.
Wegblijven bij alles wat van Mandemakers is, is dan mijn deviesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zou ik ds al belachelijk vinden, eerst smeren ze je wat duurs aan en daarna kan het opeens voor de helft van de prijs? Ik zou denk ik weglopen, ik koop liever bij iemand die me niet eerst een duur iets probeert aan te naaien
Is heel normaal in die wereldjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zou ik ds al belachelijk vinden, eerst smeren ze je wat duurs aan en daarna kan het opeens voor de helft van de prijs? Ik zou denk ik weglopen, ik koop liever bij iemand die me niet eerst een duur iets probeert aan te naaien
baai baai zwaai zwaai servicequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn huge big ass keuken koop ik niet bij een keukenboer. Hallo leverancierskostprijs en geen tussenhandelaar
Nou ja, ik heb met hem mee gekeken en hij haalde alle prijzen uit een vastgestelde prijzen gids en dat heeft ie dus gewoon allemaal opgeteld. Hij had nergens iets extra´s berekend of zo. Zo duur waren die onderdelen gewoon. Daar kan ik me niet zo druk om maken. Vind het belangrijker dat ze uiteindelijk bereid zijn om te zakken naar iets waar je als klant tevreden mee bent.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor service?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
baai baai zwaai zwaai service
Het scheelt veel geld, maar helaas houdt het daar ook bij op...
Wat is er mis met Mandemakers? Mijn ouders hebben daar hun keuken gekocht en zijn er meer dan tevreden overquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wegblijven bij alles wat van Mandemakers is, is dan mijn devies
Wij hebben perfecte service bij onze keuken. Als er een probleem is komen ze de volgende dag, alle euvels worden kostenloos en probleemloos verholpen. We hebben zelfs door eigen stomme schuld onze koelkastdeur verneukt en zonder morren een nieuwe gekregenquote:
Ren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb met hem mee gekeken en hij haalde alle prijzen uit een vastgestelde prijzen gids en dat heeft ie dus gewoon allemaal opgeteld. Hij had nergens iets extra´s berekend of zo. Zo duur waren die onderdelen gewoon. Daar kan ik me niet zo druk om maken. Vind het belangrijker dat ze uiteindelijk bereid zijn om te zakken naar iets waar je als klant tevreden mee bent.
Laatst toen ik naar de peugeot dealer ging, ben ik uiteindelijk niet akkoord gegaan omdat ik vond dat die man niet echt zijn best deed voor een goede prijs nadat ik wat rond gevraagd had enzo. Hij moet me nu nog terug bellen met een beter voorstel. Dan ben je in mijn ogen trouwens ook een slechte verkoper.
En inderdaad, wat Bubs zegt, zo gaat het gewoon in die business.
Niks mis met de keukens zelf, maar met de manier van zaken doen des te meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat is er mis met Mandemakers? Mijn ouders hebben daar hun keuken gekocht en zijn er meer dan tevreden over
kostda?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij hebben perfecte service bij onze keuken. Als er een probleem is komen ze de volgende dag, alle euvels worden kostenloos en probleemloos verholpen. We hebben zelfs door eigen stomme schuld onze koelkastdeur verneukt en zonder morren een nieuwe gekregen![]()
En over 3 jaar komen ze terug om de hele keuken opnieuw af te stellen
Tsja, veel succes, vrienden van mij hebben dat gedaan en niks dan ellende gehad so farquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet je shit uit duitsland halenveeel goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |