Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Public Area Tilburg = binnenstad idd
True.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, want dan staat er gewoon 013.
Je spreekt toch wel een beetje Engels?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou wetenIk kom nooit in Brabant.
Anywho. Even zien of ik dat kan vinden en of ik erheen mag..
Ja, maar het kan toch overal in Tilburg zijn dan? Public area is overal waar je mag lopen, lijkt me, want dan ben je in public.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je spreekt toch wel een beetje Engels?
Maar ik heb dat foldertje even bekeken, wat jij bedoelt is een expo die door de binnenstad staat opgesteld zo te zien
Ja ga ik ook nog doen, zat online te kijken alvast voor wat indrukkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, ga voor een keuken niet online zoeken, maar gewoon in de showroom, daar krijg je een veel beter beeld
Ziet er vet uit!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk overigens weer erg uit naar dit:
http://www.gloweindhoven.nl/
Creeepyyy. Ziet er wel grappig uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk overigens weer erg uit naar dit:
http://www.gloweindhoven.nl/
mijn ervaring leert dat dat altijd rondom de plekken is waar de andere activiteiten ook zijn, en anders zetten ze bordjes neer. No sweatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar het kan toch overal in Tilburg zijn dan? Public area is overal waar je mag lopen, lijkt me, want dan ben je in public.
Maar er staat ook bij dat het een expoworkshop is. Hm.I r confused.
Weet je al wat je ongeveer wil?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ga ik ook nog doen, zat online te kijken alvast voor wat indrukken![]()
Ik weet idd dat je het hele zootje samen kan stellen, maar het is soms wel handig om alvast een kleur of iets van een idee in je hoofd te hebben
Ja, ik las het al in de krantquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)den-katten-dood.html
Weer een goede reden om ze binnen te houden...
Oh ja, toen ik online ging kijken, werd ik er ook niet vrolijk van. Overigens kon ik de kleur die ik wilde wel krijgen, alleen dan moest het speciaal voor mij gemaakt worden en werd de keuken meteen 2 keer zo duur, dus heb uiteindelijk maar met een iets andere kleur genoegen genomen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ga ik ook nog doen, zat online te kijken alvast voor wat indrukken![]()
Ik weet idd dat je het hele zootje samen kan stellen, maar het is soms wel handig om alvast een kleur of iets van een idee in je hoofd te hebben
Paars met flakies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, toen ik online ging kijken, werd ik er ook niet vrolijk van. Overigens kon ik de kleur die ik wilde wel krijgen, alleen dan moest het speciaal voor mij gemaakt worden en werd de keuken meteen 2 keer zo duur, dus heb uiteindelijk maar met een iets andere kleur genoegen genomen.
quote:
klein beetje maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je al wat je ongeveer wil?
whutquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)den-katten-dood.html
Weer een goede reden om ze binnen te houden...
gewoon gaan showroomen dus, dan groeit het vanzelf. En laat je niet gek maken door de verkoopterriėrsquote:
percentage jagers is in amsterdam gelukkig beneden het landelijk gemiddeldequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whutdie van mij hebben gewoon kattenbandjes om enzo, ik mag toch hopen dat ze niet neergeschoten worden!
"Heb je hulp nodig?"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon gaan showroomen dus, dan groeit het vanzelf. En laat je niet gek maken door de verkoopterriėrs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |