Ik kijk even op mapsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Da's wel matig. Mijn Bruna zit op 150 meter van mijn werk
De Bruna hier om de hoek heeft niet zo´n postagentschap. Degene die dat wel heeft, is zeer slecht bereikbaar voor mij. Als het goed is komen er wel postagentschappen bij, eentje zelfs nog dichterbij dan het postkantoor. Maar goed, het is gewoon een raar idee, het grote postkantoor waar ik wekelijks kwam, is niet meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van ons is ook al even dicht. vind de Bruna veel toffer, qua openingstijden en bereikbaarheid![]()
Als je wilt dat ze bij de buren afleveren moet je even briefje op de deur hangen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoop dat die eikels vandaag besluiten het TOCH af te geven bij de buren. Maar dat zal wel niet.
Gewoon 1 zelf samenstellen?? Heb ik ook gedaan anderhalf jaar geleden. Gewoon naar zo´n keukenboer gaan, zelf kastdeurtjes en opstelling uitzoeken en precies zeggen hoe je het wilt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zoek een keuken maar ik vind de meeste lelijk
Plak een briefje op "De buren zijn WEL thuis!"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoop dat die eikels vandaag besluiten het TOCH af te geven bij de buren. Maar dat zal wel niet.
Mjah ik ben nu al op het werkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Plak een briefje op "De buren zijn WEL thuis!"
Jammer dat dat ook verleidelijk is voor inbrekers.
Je kunt beter ophangen: Mocht ik er niet zijn, mijn buren zijn er wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nee, gewoon: bij geen gehoor bij de buren afgeven. Dan kan je ook ff weg zijn voor boodschappen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
da's toch standaard procedure als je een keuken koopt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gewoon 1 zelf samenstellen?? Heb ik ook gedaan anderhalf jaar geleden. Gewoon naar zo´n keukenboer gaan, zelf kastdeurtjes en opstelling uitzoeken en precies zeggen hoe je het wilt.
Ik kan beter nooit wat ophangen. Gister waren ze in de straat naast de onze alweer aan het inbrekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je kunt beter ophangen: Mocht ik er niet zijn, mijn buren zijn er wel.
Sorry, maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:33 schreef RenRen- het volgende:
Meiden uit tilburg enzo, vrijdag ben ik bij het Poppodium 013, en in het programmaboekje staat dat er sommige dingen zijn in "Public Area Tilburg".Google kan me weinig vertellen, is het toevallig ook een zaal oid?
Het staat ook niet aangegeven in het programmaboekje.
Ja, dat lijkt mij ook. Maar omdat Sharana zei dat ze er geen 1 mooi vond. Zo´n ding wordt toch altijd precies zoals je het zelf wil. Die zijn er niet alleen in standaard modellen. Maar daar reageerde ik dus even opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch standaard procedure als je een keuken koopt?
is dat niet gewoon in het gebouw? 013?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:33 schreef RenRen- het volgende:
Meiden uit tilburg enzo, vrijdag ben ik bij het Poppodium 013, en in het programmaboekje staat dat er sommige dingen zijn in "Public Area Tilburg".Google kan me weinig vertellen, is het toevallig ook een zaal oid?
Het staat ook niet aangegeven in het programmaboekje.
Nee, want dan staat er gewoon 013.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is dat niet gewoon in het gebouw? 013?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |