Nee, nog niet...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:29 schreef bleiblei het volgende:
Hoho, je wil niet weten wat voor @#$%@#%@ werk het is om contactdozen te monteren.
Wij allemaal!quote:Ben benieuwd hoe het er vanavond uit ziet als ik terug van werk kom.
Jep, maar wel zonder het aanrechtblad. Die meten ze vandaag in, en komen ze over 5 dagen plaatsen ofzoiets.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, maar wel zonder het aanrechtblad. Die meten ze vandaag in, en komen ze over 5 dagen plaatsen ofzoiets.
Wel grappig, voor dat blad zijn we naar de steenimporteur geweest en hebben we de partij steen aangewezen waar ze het blad uit moeten "hakken". Ik wist helemaal niet dat dat op die manier ging.
't is inderdaad best een ka-ching verhaalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Dromer het volgende:
Wow... 5 apothekerskasten... ik ben al blij met die ene (wel flinke) die wij krijgen.
Zolang jullie 'm maar mooi vinden toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
even m'n eten uit de microgolf pakken... 2 minuutjes plz
zal je zien dat iedereen de keuken butt-ugly vindt
Ik snap je helemaal hoor!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dank allemaal voor de leuke reacties! Ik vind 'm ook ge-wel-dig en ben er helemaal verliefd op!
nog 2 weekjes...![]()
We koken momenteel te weinig omdat we zo'n bagger wegwerpkeuken hebben hier, maar dat gaat er zeker van komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:37 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor!!!!![]()
Ben echt erg blij voor jullie, en jij houdt erg van koken hoor ik van Juup, dus mens je kan straks helemaal los gaan daar!(Kookt BB ook graag?) Samen koken
Een Bauknecht, weet ff het type niet. Zijn geen tiptoetsen, maar hele ieniemienie knupkes van rubberquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef DonJames het volgende:
Mooi heur!![]()
Wat voor afzuigkap is dat? Heeft 'ie tiptoetsen?
niets te dankenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
En nogmaals bedankt voor de leuke reacties iedereen
Nou, je kan op die manier alles wat achterin je kastje staat makkelijk bereiken, zonder dat je op je hurken voor de kast moet gaan zitten gravenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef PiperMaru het volgende:
Ohhhh de keuken
Su-per-mooi!
Kan je me trouwens uitleggen wat er zo geweldig is aan die apothekerskasten t.o.v. bijvoorbeeld gewone laden?
Wij moeten nog gaan kiezenBen wel benieuwd!
Hmm okee, zit wat inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, je kan op die manier alles wat achterin je kastje staat makkelijk bereiken, zonder dat je op je hurken voor de kast moet gaan zitten graven
omdat ik mn eigen keuken nu klein, lelijk en standaard vind, en ik verdrietig ben dat ik maar 4 pitten heb...quote:
Jouw keuken is ook kei leuk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat ik mn eigen keuken nu klein, lelijk en standaard vind, en ik verdrietig ben dat ik maar 4 pitten heb...
Ben gewoon stikjaloers![]()
![]()
Wanneer komt die van hullie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Koken jullie vaak?.
Zwaar jaloerse reactie ofcourse, heeeeel erg mooi!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |