Maar stiekem speel je er meequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
@ Ren - Het zijn Warhammerpoppetjes, metalen of plastic poppetjes van 2-3cm hoog.De bedoeling is dat je ze gaat verven en er daarna mee gaat spelen (getuige de énorme hoeveelheid regelboeken die er zijn
).
Ik hou het overigens alleen bij verven.
Helemaal tegen een enorm stoere vent. Die blikken af en toe.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, van mij mogen ze ook best mijn lakfetish weten hoor! Het is altijd leuk om die koppen te zien als je zegt dat je 250+ lakjes hebt
Daar heb ik m'n pownies voorquote:
Ja!! Echt zo'n hoofd van: uhm.... WTF??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal tegen een enorm stoere vent. Die blikken af en toe.
Dat was ook echt zo mooi vorig weekend. Eerst donderdag uit de doeken doen hoeveel ik er nu eigenlijk heb en dan zaterdag wanneer 'ie zelf over die lak begint over Diederik en z'n vriendjes beginnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!! Echt zo'n hoofd van: uhm.... WTF??
Ja, dat dacht ik al, maar op het plaatje leek hij zo groot! Een vriend van me deed dat veel, warhammerpoppetjes verven. En hij ging naar de Games workshop in z'n vrije tijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
@ Ren - Het zijn Warhammerpoppetjes, metalen of plastic poppetjes van 2-3cm hoog.De bedoeling is dat je ze gaat verven en er daarna mee gaat spelen (getuige de énorme hoeveelheid regelboeken die er zijn
).
Ik hou het overigens alleen bij verven.
Hij is sowieso iets groter, metalen poppetjes FTW! Maar dat witte ding in de bovenhoek is een stopcontact en hij staat op een van m'n kleine boxjes, dus mja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, maar op het plaatje leek hij zo groot! Een vriend van me deed dat veel, warhammerpoppetjes verven. En hij ging naar de Games workshop in z'n vrije tijd.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was ook echt zo mooi vorig weekend. Eerst donderdag uit de doeken doen hoeveel ik er nu eigenlijk heb en dan zaterdag wanneer 'ie zelf over die lak begint over Diederik en z'n vriendjes beginnen.
(Ja, ik geef die dwergen namen. Het is sterker dan mezelf.)
I knooow, ik zie hier in de stad wel meer meisjes tegenwoordig, maar toen ik er 7 jaar geleden kwam met hem waren ze helemaal uit hun spel en gingen me van alles uitleggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is sowieso iets groter, metalen poppetjes FTW! Maar dat witte ding in de bovenhoek is een stopcontact en hij staat op een van m'n kleine boxjes, dus mja.
Die winkel kom ik alleen als ik wat nieuws wil, ik voel me toch altijd een beetje bekeken daar.(Helaas klopt voor een hoop het cliché "vrouwen, wat zijn dat?" nog steeds.
)
Ik ben ook erg blij dat er hier in Alkmaar een tijdschriftenwinkel is die die meuk ook verkoopt. Dan krijg je de blikken pas als je doelgericht op bijv. de verf afstapt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I knooow, ik zie hier in de stad wel meer meisjes tegenwoordig, maar toen ik er 7 jaar geleden kwam met hem waren ze helemaal uit hun spel en gingen me van alles uitleggen
Er komt niks uit mijn handen vandaagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo, na de lunch weer verder met de grote werkkamerschonmaak: ik heb alweer 7 vuilniszakken staanWat kan een mens toch troep verzamelen.... En mijn Helmer staat nu op mn bureau ipv eronder. Zal wel even wennen worden, maar toch wel positief!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
Whiee!!!!!!!!!! Asos-pakketje binnen!!!!![]()
![]()
zomgquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Wanneer heb je die besteld?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Lucky youquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Kon ik vroeger ook nooit op commando plassen. Zelfs niet met een supervolle blaasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Diconnected het volgende:
Waarom krijg ik het toch voor elkaar, dat als ik mijn urine moet inleveren voor het ziekenhuis, ik helemaal niet moet plassenDus straks met een potje plas naar het ziekenhuis
Die van mij ook. Oh ik wil lakjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef Lindytje het volgende:De mijne is besteld op za-middag
Retesnel dus!
Ik vind et gewoon naarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kon ik vroeger ook nooit op commando plassen. Zelfs niet met een supervolle blaas
Jeeej!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef Lindytje het volgende:De mijne is besteld op za-middag
Retesnel dus!
Welke heb je gekregen? Immigran?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej!
Ik kom net bij de dokter vandaan, heel lang gepraat over mijn fijne migraine aanvallen, pillen meegekregen tegen de aanvallen en over 8 weken weer langskomen, ook als het wel goed gaat
Wat fijn dat je pillen hebt gekregen en dat er de tijd voor je is genomen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej!
Ik kom net bij de dokter vandaan, heel lang gepraat over mijn fijne migraine aanvallen, pillen meegekregen tegen de aanvallen en over 8 weken weer langskomen, ook als het wel goed gaat
Wat fijn!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej!
maak je je nu al zorgen over iets wat je zaterdag in engeland hebt besteld?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef Killditzie het volgende:
Nah opzich kan het wel maar als het pakketje er morgen niet is dan ga ik me zorgen maken.
TD ook die is 1 oct verstuurd maar de vorige keer duurde het zeven dagen, dus ik geef ze nog even
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej!
Lijkt een beetje op CG Ingrid of niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier toch eens wat gaan verzamelen, van die men's collections!
errr ik krijg net een sms van hun collega dat ze vet enthousiast zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat! Wat is er gebeurd? waarom ging het slecht?
nieuwe .. ik wil het liefst de baan van as vrijdag solli bij baas van nuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was dat bij nieuwe of oude baas?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier toch eens wat gaan verzamelen, van die men's collections!
Haha dan vonden ze je schijnbaar toch erg relaxt ofzo overkomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
errr ik krijg net een sms van hun collega dat ze vet enthousiast zijn?
nouja ik vnd het slecht gaan ... ik had zoveel pijn om twee uur dat ik meds had ingenomen, maar om 3 uur was ik zo vergeetachtig en duf ervan dat ik vaak niet mijn zin af kon maken omdat ik het niet mer wist en dat ik ook heel vaak hun vraag vergat
Wat lief dat jullie zo mee enthousiast zijnquote:
Hm.,. ibu tegen migraine.. apart, hoop dat het voor je werkt wijffie!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat lief dat jullie zo mee enthousiast zijngeen Immigran maar Metoclopramide en ibu 600, onderaan beginnen maar die metoclopramide helpt tegen het overgeven en mag preventief ingenomen worden dus dat is voor mij al heel wat. Heb een heel zwakke maag dus ben benieuwd wat die zware ibuprofen daarmee doet. Tis uitproberen zei ze, moet het 4 aanvallen aankijken en anders gaan we verder met wat anders.
Sharaan wat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
owja en ...LolzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd, duimen voor vrijdag
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, das wel balen! Maar kennelijk ben je ook heel leuk als je duf bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
errr ik krijg net een sms van hun collega dat ze vet enthousiast zijn?
nouja ik vnd het slecht gaan ... ik had zoveel pijn om twee uur dat ik meds had ingenomen, maar om 3 uur was ik zo vergeetachtig en duf ervan dat ik vaak niet mijn zin af kon maken omdat ik het niet mer wist en dat ik ook heel vaak hun vraag vergat
moet jij zeggen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat met die blog! Ik zie je nooit meer posten!
Oeh, die's nice jaquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet jij zeggen!
@alle dames; heb net terug gelezen, bedankt voor alle lieve succes wensjes!
En SQ ik ging dood om je tlefoon - muurtje - blaadje in je haar verhaal
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die blog was vooral een dronken opwelling
Denk het niet, aangezien ik die roze vriendinnetjes zelf natuurlijk ook al ontdekt had. Maar de dokter zei dat deze combi de eerste stap was, en na het "lekker even gaan slapen joh" wat mijn eigen dokter voorschreef, doe ik wat zij zegt. En anders gewoon over 2 weekjes weer bellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm.,. ibu tegen migraine.. apart, hoop dat het voor je werkt wijffie!
Misschien aan het testen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn auto moest APK gekeurd worden, netjes naar de garage gebracht. Wist dat mijn remschijven ook vervangen moesten worden.. Bel ik net op, vriendlief heeft mijn auto zien rijden, "Als u met een half uurtje terug belt weten we meer mevrouw" WTF?Lekker even in mijn auto aan het scheuren?
Eh, testritje? Om te kijken of alles naar behoren werkt? Is dat vreemd?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn auto moest APK gekeurd worden, netjes naar de garage gebracht. Wist dat mijn remschijven ook vervangen moesten worden.. Bel ik net op, vriendlief heeft mijn auto zien rijden, "Als u met een half uurtje terug belt weten we meer mevrouw" WTF?Lekker even in mijn auto aan het scheuren?
Ik heb naproxen voor m'n mirgainequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm.,. ibu tegen migraine.. apart, hoop dat het voor je werkt wijffie!
Sjit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb naproxen voor m'n mirgaineIn combinatie met Sumatriptan voor de misselijkheid. Hiervoor had ik metoclopramide maar toen ik dat innam was ik volledig van de wereld, net alsof ik straal bezopen was (dat was geen verbetering)
Lichtelijk ja ;P Het was gelijk dezelfde dag geshipped want nog geen paar uur later kreeg ik een email. Dus dan hebben ze vijf werkdagen gehad... het is maar uit de UK hčquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak je je nu al zorgen over iets wat je zaterdag in engeland hebt besteld?
ik tel drie werkdagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Lichtelijk ja ;P Het was gelijk dezelfde dag geshipped want nog geen paar uur later kreeg ik een email. Dus dan hebben ze vijf werkdagen gehad... het is maar uit de UK hč![]()
Maar ik flip hem pas compleet als hij er volgende week maandag niet is...
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar de lakjes, dat zal het zijn
Why? Ik had alle bijwerkingen die beschreven werden in de bijsluiter, mijn huisarts kon zo afstrepen in haar bijwerkingenhandleiding toen ik opnoemde waar ik last van hadquote:
Warhammerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, nagellak én dwergjes, dat verwachten ze meestal niet.
[ afbeelding ]
Het is trouwens niet abnormaal als het lang duurt vanuit de UK. Een week (of 5 werkdagen) is eerder regel dan uitzondering geloof ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Lichtelijk ja ;P Het was gelijk dezelfde dag geshipped want nog geen paar uur later kreeg ik een email. Dus dan hebben ze vijf werkdagen gehad... het is maar uit de UK hč![]()
Maar ik flip hem pas compleet als hij er volgende week maandag niet is...
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar de lakjes, dat zal het zijn
Ja maar, voor 3 pond verzendkosten komt het opzekers met de boot, dat duurt gewoon net iets lamger dan met het tuigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is trouwens niet abnormaal als het lang duurt vanuit de UK. Een week (of 5 werkdagen) is eerder regel dan uitzondering geloof ik.
Ik ook, maar dat is meer wishful thinkingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:56 schreef Killditzie het volgende:
Ik na een uitleg van Ren ook. Goffer. Elke woensdag denk ik weer dat het donderdag is
Heb je ook helemaal gelijk in, ik ga altijd veel af op ervaringen maar met medicijnen is het toch altijd testen. Werkt wat je nu hebt wel goed voor je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Why? Ik had alle bijwerkingen die beschreven werden in de bijsluiter, mijn huisarts kon zo afstrepen in haar bijwerkingenhandleiding toen ik opnoemde waar ik last van hadZe zei dat het heel weinig voorkwam dat mensen zoveel bijwerkingen hadden, dus dat wil natuurlijk niet zeggen dat omdat ik het had, dat jij het ook krijgt
Misschien werkt het bij jou wel supergoed!
Exact dat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar, voor 3 pond verzendkosten komt het opzekers met de boot, dat duurt gewoon net iets lamger dan met het tuig
Haha ja maar ik ga elke donderdagochtend boodschappies doen met schoonmoeders en elke woensdagochtend sms ik "Hoe laat ben je hier?" waarna ik opgebeld word dat het toch echt nog woensdag isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is meer wishful thinking"HET IS DONDERDAG YEAH WEEKEND.. ... Oh nee, het is woensdag
"
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
AUWWWWWWW KUUUUUUUUT
Hardop!
wil een koffieroerstaafje oppakken, schiet het kreng onder mijn nagel. Bloed en alles kont onder m'n nagel uit nu
Communicatiefaal.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef Loqi het volgende:
Ook even mijn keukenverhaal dan![]()
Omdat de vorige bewoner van ons huis het gepresteerd had een gat in het aanrechtblad te veroorzaken (wait wut?) zouden wij een nieuwe krijgen van de woningbouw....zelf uitgezocht, een prachtig gemęleerd donkergrijze. Deze moest besteld worden en zou in de loop van volgende week binnenkomen.
Ook wilden wij graag in dit blad een inbouwkookplaat..dat kon..als we zelf voor de kookplaat zorgden zou de werkman het blad voor 48 euro open zagen en de kookplaat plaatsen.
Verbaasd en blij was ik toen ik vanmorgen al telefoon kreeg dat t blad er was en vandaag gezet zou worden![]()
Een half uur na het telefoontje stond de goede man al aan de deuren begon hij met het oude blad verwijderen. Ik ging intussen aan mijn omgegooide schilderschema (ik wilde eigenlijk in de keuken gaan kleuren, maar dat werd dus de slaapkamer vandaag).
Toen ik boven het slaapkamer raam openmaakte voor een likje verf zag ik op de stoep de werkman staan.
Tot mijn verbazing was hij een gat ter grootte van onze nieuwe kookplaat aan het zagen in een spiksplinter nieuw en godsgruwelijk lelijk bruin geel en wit gevlekt aanrechtblad?!?!
Wut?![]()
Nu blijkt dat de opzichter van de woningbouw (die naar ons toe gekomen was om alle gevonden problemen te bekijken) een order had gemaakt voor een nieuw aanrechtblad. Omdat het echter bouwvakvakantie was is deze order overgenomen door een aannemer (die ook alle andere shit gefixed heeft bij ons). Bij die aannemer heb ik de kleur van het blad zelf uit mogen zoeken en die eerste order had gecanceled moeten worden.. en dat is klaarblijkelijk iemand vergeten![]()
![]()
Dus na veel telefoontjes kon de (nog steeds vrolijke!) werkman mijn zijn ingezaagde, hondslelijke, blad naar huis..en volgende week komt alsnog het mooie grijze blad wat gezet gaat worden door de aannemer![]()
Gelukkig komt het goed, maar wel typisch dat zulke dingen volgens mij bijna standaard fout gaanquote:
Auwwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
AUWWWWWWW KUUUUUUUUT
Hardop!
wil een koffieroerstaafje oppakken, schiet het kreng onder mijn nagel. Bloed en alles komt onder m'n nagel uit nu
jewat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
m'n hypopodingesvelletje is heul boos op me
Mijn collega's bang maken met bloednagel
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Diconnected het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA M'N AMERIKAANSE PASPOORT IS EREN HIJ IS MOOOI
![]()
Bummerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Debsterr het volgende:
NouBurlesque komt dus echt pas morgen
. Hoe groot is de kans dat het nu al bij mijn lieve postkantoortjemensen ligt? Niet hč?
Ooh door mijn afwezigheid in deze topics gemist, wist dat je er toen mee bezig was. Maar je gaat dus wel naar Amerika?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Ik heb het nu een keer geprobeerd, het lijkt te werken. Meestal probeer ik eerst een advil evt in combinatie met naproxen en dan op bed liggen, omdat ik een beetje huiverig ben voor al die troep:@ Als ik aura zie of wat dan ook dan neem ik idd wel gelijk die medicatie in, maar als ik vooral de koppijn voel opkomen en niet de misselijkheid en/of aura dan probeer ik het liever met gewone pijnstillers eerstquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in, ik ga altijd veel af op ervaringen maar met medicijnen is het toch altijd testen. Werkt wat je nu hebt wel goed voor je?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Congratsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Diconnected het volgende:
![]()
nihilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Debsterr het volgende:
NouBurlesque komt dus echt pas morgen
. Hoe groot is de kans dat het nu al bij mijn lieve postkantoortjemensen ligt? Niet hč?
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Post van TNT was een enveloppe over mijn verhuisservice die in gaat vandaag..
Maar die komt dan toch niet in een brief van de TNT?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:42 schreef Cyntiaa het volgende:
LakjesDe enveloppe van Mirjam is al een week onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |