SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
owja en ...LolzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd, duimen voor vrijdag
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, das wel balen! Maar kennelijk ben je ook heel leuk als je duf bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
errr ik krijg net een sms van hun collega dat ze vet enthousiast zijn?
nouja ik vnd het slecht gaan ... ik had zoveel pijn om twee uur dat ik meds had ingenomen, maar om 3 uur was ik zo vergeetachtig en duf ervan dat ik vaak niet mijn zin af kon maken omdat ik het niet mer wist en dat ik ook heel vaak hun vraag vergat
moet jij zeggen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat met die blog! Ik zie je nooit meer posten!
Oeh, die's nice jaquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet jij zeggen!
@alle dames; heb net terug gelezen, bedankt voor alle lieve succes wensjes!
En SQ ik ging dood om je tlefoon - muurtje - blaadje in je haar verhaal
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die blog was vooral een dronken opwelling
Denk het niet, aangezien ik die roze vriendinnetjes zelf natuurlijk ook al ontdekt had. Maar de dokter zei dat deze combi de eerste stap was, en na het "lekker even gaan slapen joh" wat mijn eigen dokter voorschreef, doe ik wat zij zegt. En anders gewoon over 2 weekjes weer bellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm.,. ibu tegen migraine.. apart, hoop dat het voor je werkt wijffie!
Misschien aan het testen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn auto moest APK gekeurd worden, netjes naar de garage gebracht. Wist dat mijn remschijven ook vervangen moesten worden.. Bel ik net op, vriendlief heeft mijn auto zien rijden, "Als u met een half uurtje terug belt weten we meer mevrouw" WTF?Lekker even in mijn auto aan het scheuren?
Eh, testritje? Om te kijken of alles naar behoren werkt? Is dat vreemd?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn auto moest APK gekeurd worden, netjes naar de garage gebracht. Wist dat mijn remschijven ook vervangen moesten worden.. Bel ik net op, vriendlief heeft mijn auto zien rijden, "Als u met een half uurtje terug belt weten we meer mevrouw" WTF?Lekker even in mijn auto aan het scheuren?
Ik heb naproxen voor m'n mirgainequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm.,. ibu tegen migraine.. apart, hoop dat het voor je werkt wijffie!
Sjit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb naproxen voor m'n mirgaineIn combinatie met Sumatriptan voor de misselijkheid. Hiervoor had ik metoclopramide maar toen ik dat innam was ik volledig van de wereld, net alsof ik straal bezopen was (dat was geen verbetering)
Lichtelijk ja ;P Het was gelijk dezelfde dag geshipped want nog geen paar uur later kreeg ik een email. Dus dan hebben ze vijf werkdagen gehad... het is maar uit de UK hčquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak je je nu al zorgen over iets wat je zaterdag in engeland hebt besteld?
ik tel drie werkdagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Lichtelijk ja ;P Het was gelijk dezelfde dag geshipped want nog geen paar uur later kreeg ik een email. Dus dan hebben ze vijf werkdagen gehad... het is maar uit de UK hč![]()
Maar ik flip hem pas compleet als hij er volgende week maandag niet is...
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar de lakjes, dat zal het zijn
Why? Ik had alle bijwerkingen die beschreven werden in de bijsluiter, mijn huisarts kon zo afstrepen in haar bijwerkingenhandleiding toen ik opnoemde waar ik last van hadquote:
Warhammerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, nagellak én dwergjes, dat verwachten ze meestal niet.
[ afbeelding ]
Het is trouwens niet abnormaal als het lang duurt vanuit de UK. Een week (of 5 werkdagen) is eerder regel dan uitzondering geloof ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Lichtelijk ja ;P Het was gelijk dezelfde dag geshipped want nog geen paar uur later kreeg ik een email. Dus dan hebben ze vijf werkdagen gehad... het is maar uit de UK hč![]()
Maar ik flip hem pas compleet als hij er volgende week maandag niet is...
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar de lakjes, dat zal het zijn
Ja maar, voor 3 pond verzendkosten komt het opzekers met de boot, dat duurt gewoon net iets lamger dan met het tuigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is trouwens niet abnormaal als het lang duurt vanuit de UK. Een week (of 5 werkdagen) is eerder regel dan uitzondering geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |