quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
en er pas bij terugkeer op je werkplek achter komen dat er nog een blaadje in je big hollywood haar zit
Nu al voor die envelop van vrijdag?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, even een klacht bij TNT achter gelaten.
Hollywood hairquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
en er pas bij terugkeer op je werkplek achter komen dat er nog een blaadje in je big hollywood haar zit
En de manier waarop de dame aan de andere kant van de lijn tegen me deed.. Raar mens!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nu al voor die envelop van vrijdag?
Over het algemeen niet maar tegenwoordig kan het best langer zijn hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En de manier waarop de dame aan de andere kant van de lijn tegen me deed.. Raar mens!
Post doet er over het algemeen toch geen week over?
Door het personeelstekort zeker? Daar zei de dame aan de telefoon namelijk niets over. Ze bleef volhouden dat ik het poststuk al lang in de brievenbus gehad zou moeten hebben. En ik hoop natuurlijk dat het lakje nog komt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Over het algemeen niet maar tegenwoordig kan het best langer zijn hoor
En ik verstuur nogal wat post![]()
Coulda, shoulda, woulda. Helaas werkt het vaak niet zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Door het personeelstekort zeker? Daar zei de dame aan de telefoon namelijk niets over. Ze bleef volhouden dat ik het poststuk al lang in de brievenbus gehad zou moeten hebben. En ik hoop natuurlijk dat het lakje nog komt!
Nee hahaha!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Geen kippies, Delta?
http://www.nu.nl/algemeen/2349705/kippen-zorgen-chaos-a59.html
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Delta, die blushes van jou, den teering zeg
tudududu tudududu tudududuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
3 uur sollicitatiegesprek ... brrr!
successs!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
3 uur sollicitatiegesprek ... brrr!
Ik gebruikte dat eerst ook nooit maar sinds een jaar of 3 welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niet eens blush. Ik heb niet eens ooit blush gebruikt
Ik heb niet eens foundation, concealerstick en bronzing powder. Het enige dat er in mijn make-up tasje zit is een berg oogschaduws een paar potloodjes en mascara. Hier en daar een verdwaalde lipgloss, maar die gebruik ik helemaal niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou zelfs niet eens weten waar ik het op moet smeren
Ik heb 1 potje mousse foundation, 1 concealerstick, 1 potje bronzing powder en een paint pot.
Eyeshadows en potloodjes heb ik wel wat meer tho. Blush, rouge, en alles wat op je lippen gaat, daar kan ik niks mee
ik had het ook nooit, tot ik met de pil stopte. Toen werd mijn gezicht een aardbei. Maar ik gebruik het maar af en toequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens foundation, concealerstick en bronzing powder. Het enige dat er in mijn make-up tasje zit is een berg oogschaduws een paar potloodjes en mascara. Hier en daar een verdwaalde lipgloss, maar die gebruik ik helemaal niet.
Is dat dat zxdings zuidwest ofzoiets gebeuren?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:33 schreef RenRen- het volgende:
Meiden uit tilburg enzo, vrijdag ben ik bij het Poppodium 013, en in het programmaboekje staat dat er sommige dingen zijn in "Public Area Tilburg".Google kan me weinig vertellen, is het toevallig ook een zaal oid?
Het staat ook niet aangegeven in het programmaboekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |