Tenzij je iBenny leeftijd en jonger bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hela, jullie waren toch zo lief voor iedereen?
Lees jij geen spoiler ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je dat grappig als mensen maagd zijn? Ik heb er bewust voor gekozen geen seks te hebben hoor.
Ergo: niet welkomquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe. Nou ja, als ie normaal doet is ie best welkom.
Tja, als je zulke hoge eisen gaat stellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe. Nou ja, als ie normaal doet is ie best welkom.
Doe even de OP erbijquote:
Nou, dan ben ik wel weg.quote:
ik mag blijven toch wel al volg ik niet allesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
• Idols (NL) nu niet op toch?
• Holland`s Got Talent kijk ik niet meer want bij gemist moet je ervoor betalen
• My Name Is Michael afgelopen toch of??
• Popstars![]()
• The Voice![]()
• X Factor NL nu niet toch?
Onder andere.
Natulâk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik mag blijven toch wel al volg ik niet alles
Bella volgt ook geen talentenjachten en die is ook welkomquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bella volgt ook geen talentenjachten en die is ook welkom
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik volg ook niet alles hoor. Eigenlijk haat ik talentenjachten, maar ik ben kleurtjesgeil.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet wel heel vervelend zijn wil je daadwerkelijk door iedereen genegeerd worden.. We accepteren zelfs graseter
Maar dat heeft met je intelligentie te maken, dus dat vinden we niet zo erg.quote:
Zolang je maar iets volgtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
Maar die mag niet in de OP. Wie is het eigenlijk dat het zo'n berucht figuur is?quote:
Ik kijk alleen BNTMquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben slim genoeg om me niet te laten beïnvloeden door SBS inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat heeft met je intelligentie te maken, dus dat vinden we niet zo erg..
Hebben jullie nu naatje_1 ? Die SC't toch vooral voor zijn postcount?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wij hebben naatje_1, Zeroku en Graseter al.
Nemen jullie Kitao maar in Singles
Zij heeft een ontheffing aangevraagd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik laat me wel beïnvloeden door SBS. Want door SBS vind ik het een kutzenderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben slim genoeg om me niet te laten beïnvloeden door SBS inderdaad.
Die SC't om met moeilijke woorden te strooien waarvan hij niet eens weet wat ze inhouden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben jullie nu naatje_1 ? Die SC't toch vooral voor zijn postcount?
Volgens mij hebben we die ook niet, al is ie wel een paar keer hier geweest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gister was hij hier, en eerder ook al volgens mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij hier al eens over politiek gediscussieerd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die SC't om met moeilijke woorden te strooien waarvan hij niet eens weet wat ze inhouden.
Gisteren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij hier al eens over politiek gediscussieerd?
Hoe kun je dat gedrocht schattig noemen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Naatje.Hij is zo schattig en dom tegelijk.
Ik was al keilief toen ik 16 was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ach, die jongen is pas 16. Ik was ook niet uit te staan toen ik 16 was en op FOK! actief was. Dat kunnen zich er een aantal misschien nog wel herinneren
.
Doe je ook mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:27 schreef Bos81 het volgende:
Joepie we gaan andere mensen belachelijk maken..
Nu nog niet. Maar dat blijft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ach, die jongen is pas 16. Ik was ook niet uit te staan toen ik 16 was en op FOK! actief was. Dat kunnen zich er een aantal misschien nog wel herinneren
.
Dat schattige zie ik nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Naatje.Hij is zo schattig en dom tegelijk.
Alleen Kitaoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:27 schreef Bos81 het volgende:
Joepie we gaan andere mensen belachelijk maken..
En Naatje.quote:
Hou opquote:
Toen ik 16 was was er nog geen internetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Nou zijn er hier een aantal die het nu met Naatje doen..quote:
Dat hou je altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou zijn er hier een aantal die het nu met Naatje doen..
Alsof hij niet weet hoe ik over hem denk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze kunnen het lezen toch, dus het is geen roddelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg het ook recht in hun gezicht, dus dan vind ik er niets mis mee.
QFTquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze kunnen het lezen toch, dus het is geen roddelen
Vorig jaar?quote:
Het valt nog wel mee, en het meeste is ook in z'n gezicht gezegd tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stempels en etiketjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hou op, ik ben enorm verbeterd jongeh! Dat jij dat niet snapt!
Stempels kan je afwassen en etiketten pulk je er ook gewoon af als het nodig is.quote:
Plus in andere SC's is het ook wel tegen hem gezegd, hij vindt het ook gewoon leuk om reactie uit te lokken. Dit hier vindt hij denk ik eerder leuk dat vervelend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee, en het meeste is ook in z'n gezicht gezegd toch. Bovendien zei ik niks schokkends
, dus ik voel me niet aangesproken.
brandmerken dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stempels kan je afwassen en etiketten pulk je er ook gewoon af als het nodig is.
Pheno met z'n vuige pinguïnvlerken.quote:
Is dat meisje in je avatar Wiep?quote:
Neuhjquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat meisje in je avatar Wiep?
Ik moest heel hard lachen en mijn collega schrokquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pheno met z'n vuige pinguïnvlerken.
Ik kan niet gebrandmerkt worden. Ik brandmerk vuur, zo heet ben ik.quote:
Ga eens aan het werkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen en mijn collega schrok
Wie dan?quote:
Arme Fleurtje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Laat hem de TT zien, hij zal kitao ook niet mogen, volgens kitao.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
NIKS WANT DE GRONDWET HEEFT GEEN MOND!quote:
Ik zat echt van: HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!EINS!1!!!ICHI!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NIKS WANT DE GRONDWET HEEFT GEEN MOND!
Kloptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie dan?
IK ben je verloofde toch?
Nou? Wie is het dan?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat hem de TT zien, hij zal kitao ook niet mogen, volgens kitao.
Niks.quote:
Het was niet eens een goede grapquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat echt van: HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!EINS!1!!!ICHI!!!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NIKS WANT DE GRONDWET HEEFT GEEN MOND!
Oh ben jij zo'n vrouw die al jaloers wordt als een man ergens anders naar kijkt? Vandaar dat daten in het donkerquote:
Ik ben ook altijd jaloers.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n vrouw die al jaloers wordt als een man ergens anders naar kijkt? Vandaar dat daten in het donker.
Kijken mag, kwijlen mag zelfsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n vrouw die al jaloers wordt als een man ergens anders naar kijkt? Vandaar dat daten in het donker.
Dit is een anderequote:
Ja, maar jou siert het.quote:
Misschien is ie stiekem homo, omdat ie nu twee mannen in z'n UI heeft.quote:
Ik was/ben wel altijd jaloers als ik niet zeker ben of hij mij ook leuk vindtquote:
Ik weet ff niet meer hoe die heetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Benny, wat is dit voor mislukte Remlof-rip-off?
Ik ben al jaloers als ik niets met een jongen heb of hem niet eens leuk vind in die manier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was/ben wel altijd jaloers als ik niet zeker ben of hij mij ook leuk vindtMaar als ik weet dat ie van me houdt mag ie overal naar kijken hoor
Oh, das wel heel extreemquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al jaloers als ik niets met een jongen heb of hem niet eens leuk vind in die manier.
Weet ik veel. Ik probeer ook alleen leuk en grappig te doen.quote:
Dan kan ze thuis haar verhaal goed kwijt. En dan kom jij aan je bureaustoel-rekoefeningen toe. Win-win.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al jaloers als ik niets met een jongen heb of hem niet eens leuk vind in die manier.
Ja, nouja, niet als een vriend van me een vriendin heeft ofzo hoor. Maar als er ook maar een beetje tussen mij en iemand is ben ik echt heel snel jaloers.quote:
Oh maar dat is het 'm juist. Dat verhaal wil ze overal kwijtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kan ze thuis haar verhaal goed kwijt. En dan kom jij aan je bureaustoel-rekoefeningen toe. Win-win.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nouja, niet als een vriend van me een vriendin heeft ofzo hoor. Maar als er ook maar een beetje tussen mij en iemand is ben ik echt heel snel jaloers.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Maar heb ook wel eens gehad dat ik met een gast was en zoiets had van "Wtf, doe ik hier, dit is niets" En dan nog steeds jaloers word.
En bedanktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Maar heb ook wel eens gehad dat ik met een gast was en zoiets had van "Wtf, doe ik hier, dit is niets" En dan nog steeds jaloers word.
Het ergste is nog dat ik het ook altijd laat merken dat ik jaloers ben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Oh dat lijkt me echt voor jezelf heel vervelend
Nee, maar wil je niet meer zo goed naar een meisjes borsten kijken dat het je zelfs opvalt dat ze een kleine tattoo heeft.quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wil je niet meer zo goed naar een meisjes borsten kijken dat het je zelfs opvalt dat ze een kleine tattoo heeft.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wil je niet meer zo goed naar een meisjes borsten kijken dat het je zelfs opvalt dat ze een kleine tattoo heeft.
* popcorn pakt *quote:
je insinueert wat, nu open ik een topic. Boehoe.quote:
hahahaha, gosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik het ook altijd laat merken dat ik jaloers ben.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahahaha, gos![]()
Moegen we wel met Socios praten op de meet?
Ik ben nu bezig met een preview, dus ik moet even in de stemming van het onderwerp blijven.quote:
WAT WAT WAT MET TETTEN EN TATTOO?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even masterchef kijken want dat heb ik zondag niet gezien.
Alleen als ik erbij ben he. En de single dames niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahahaha, gos![]()
Moegen we wel met Socios praten op de meet?
Phewquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen als ik erbij ben he. En de single dames niet.
Ik houd van nadenken over hoe ik denk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Het aparte Myr, vind ik dat je alles wat over je denken gaat zo goed kunt beschrijven en ook wel kunt relativeren.
Was een meisje in take me out en jij zag dat ze een tattoo op der tiet had.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT WAT WAT MET TETTEN EN TATTOO?
En ga je ook geregeld tot actie over om iets te veranderen wat volgens jou beter kan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd van nadenken over hoe ik denk.
Dat was te duidelijk. Dat zag ik tijdens het zappen ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was een meisje in take me out en jij zag dat ze een tattoo op der tiet had.
Nee, ik weet wat en wanneer ik fout denk, maar ik kan dat op zo'n moment niet veranderen. Maar ik kan het achteraf gezien wel plaatsen en niet overstromen in onterechte emoties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ga je ook geregeld tot actie over om iets te veranderen wat volgens jou beter kan?
Ok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik weet wat en wanneer ik fout denk, maar ik kan dat op zo'n moment niet veranderen. Maar ik kan het achteraf gezien wel plaatsen en niet overstromen in onterechte emoties.
ik zei het toch iBennyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen als ik erbij ben he. En de single dames niet.
En jij had ook een tattoo op je tiet en die zag ie niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was een meisje in take me out en jij zag dat ze een tattoo op der tiet had.
Volgens mij zag die heel mijn tieten niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij had ook een tattoo op je tiet en die zag ie niet?
Whut, waarom niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij zag die heel mijn tieten niet.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut, waarom niet?Had je een burka aan?
Eh nee... Maar dan is het wel logisch dat hij je tieten niet zagquote:
Ik denk dat ik deze houd.quote:
Nu wil ik ook bijnaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beeldmateriaal van D. op TAL dat dit kan!
Vet
Deze had ik toch al eens eerder?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beeldmateriaal van D. op TAL dat dit kan!
Vet
Je hebt een Rick Astley kapselquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
waarom zou ik iemand anders in mijn UI zetten?
Ik heb 'm nooit gezien hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef D. het volgende:
[..]
Deze had ik toch al eens eerder?
Wellicht voor TAL
nee eigenlijk die blauwe... toen heb ik je leren kennenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit oranjedingetje is iBenny?
[..]
Kut![]()
Dat was elmo toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee eigenlijk die blauwe... toen heb ik je leren kennen
Op die foto heb je een Rick Astley kapselquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nietus
Bovendien is het een oude foto, dus het zit nu anders
Zal dan idd voor TAL zijnquote:
klopt idd...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Zal dan idd voor TAL zijn
Maar ik heb een tijdje terug toch jeugdfoto's gepost, dus beeldmateriaal was er al
Jij je zinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op die foto heb je een Rick Astley kapsel
Wilders, Moskowicz.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dat... hmmm, heb het niet echt gevolgd
haha beiden natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Om het kapsel, of omdat je je zin krijgt?
Liggen is toch leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Ik lag wel, maar ben ff niet blij
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Shit
Afgelopen weekend was de reunie van me oude school.
Ik had geen zin en ben dus niet gegaan...
En u zie ik dat kelvin heeft opgetreden
[ afbeelding ]
Die heeft bij mij op school gezeten en ik had het natuurlijk kunnen weten
Nu heb ik spijt
Try again!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
Heb ik eindelijk eens de moed verzamelt om te bellen, nemen ze niet op.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Shit
Afgelopen weekend was de reunie van me oude school.
Ik had geen zin en ben dus niet gegaan...
En u zie ik dat kelvin heeft opgetreden
[ afbeelding ]
Die heeft bij mij op school gezeten en ik had het natuurlijk kunnen weten
Nu heb ik spijt
"unaniem"quote:
wie ben je aan het bellen danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ik had net ook een gesprek met iemand die ik al weken probeer te bereiken. Ik klonk als een giechelend schoolmeisje, dat was best jammerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
A guy?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had net ook een gesprek met iemand die ik al weken probeer te bereiken. Ik klonk als een giechelend schoolmeisje, dat was best jammer
Gewoon blijven proberenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
Net als meets, gewoon niet doen.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
Haha, in your face Wilders, geen uitstel voor jou
V&D voor een afspraak te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie ben je aan het bellen dan
Heb je teruggelezen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
Haha, in your face Wilders, geen uitstel voor jou
Neus dicht is niet zo erg, keel dicht en van alles ophoesten is minder prettigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik hang nog liever kotsend boven een WC dan dat mijn neus dicht zit. Ik word gek van mijn neus.
tot morgen danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er vandoorMisschien tot vanavond nog!
Tot vanavondquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Dag Tomquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Toiletbezoek.quote:
Dit klopt redelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Plus in andere SC's is het ook wel tegen hem gezegd, hij vindt het ook gewoon leuk om reactie uit te lokken. Dit hier vindt hij denk ik eerder leuk dat vervelend.
Ok, sorry.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nee Vaduz![]()
Iets voor mijn afstuderen
Ik zie Totoro.quote:
okquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
1. ) Ik postopkrik niet
2. )
[..]
Dit klopt redelijk
quote:
Ging het eerder vandaag goed ondanks de voorbereiding die niet als gewenst was?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
1. ) Ik postopkrik niet
2. )
[..]
Dit klopt redelijk
Werken ging lekker ja. net even wat minder, nu weer op de weg omhoog vol obstakels.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ging het eerder vandaag goed ondanks de voorbereiding die niet als gewenst was?
Nah, de stats zijn dagcijfers, dus het komt op hetzelfde neerquote:
Je vergeet het ONZ SC gedeeltequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
1. ) Ik postopkrik niet
2. )
[..]
Dit klopt redelijk
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik hang nog liever kotsend boven een WC dan dat mijn neus dicht zit. Ik word gek van mijn neus.
Ok, wat jij wiltquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, de stats zijn dagcijfers, dus het komt op hetzelfde neer
Doen. En filmen en op youtube plaatsen.quote:
Dan zet kitao het weer in de singles sc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doen. En filmen en op youtube plaatsen.
Ik ben te lui om het te laten scannen.quote:
Bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het te laten scannen.
Ah, nog zo'n fappert.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:23 schreef Zeroku het volgende:
Jaarcijfers 2010 t/m september
001 (001) 44247 Zeroku
002 (003) 41718 iBenny
Ksst Benny.
Ja.quote:
WK+TAL = instant no life?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:24 schreef Zeroku het volgende:
001 (001) 44247 Zeroku
002 (003) 41718 iBenny
003 (002) 37811 wolvendagen
004 (004) 35713 Greys
005 (006) 35158 Kally
006 (008) 32976 goldfinger1963
007 (005) 32592 chufi
008 (009) 31320 tombolafan
009 (007) 30956 DeLuna
010 (014) 30335 Myraela
Dit is trouwens ook best schokkend.
Alle leuke mensen posten immers in TAL SCquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:24 schreef Zeroku het volgende:
001 (001) 44247 Zeroku
002 (003) 41718 iBenny
003 (002) 37811 wolvendagen
004 (004) 35713 Greys
005 (006) 35158 Kally
006 (008) 32976 goldfinger1963
007 (005) 32592 chufi
008 (009) 31320 tombolafan
009 (007) 30956 DeLuna
010 (014) 30335 Myraela
Dit is trouwens ook best schokkend.
011 (012) 29356 tong80quote:
Haal je mij bijna in.quote:
Weinig. Waarschijnlijk fappen de statsgeilerts zich nu de vellen van hun handen.quote:
Alsof jij ze niet interessant vindt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig. Waarschijnlijk fappen de statsgeilerts zich nu de vellen van hun handen.
Inkopper alert!!!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle leuke mensen posten immers in TAL SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Haal je mij in.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig. Waarschijnlijk fappen de statsgeilerts zich nu de vellen van hun handen.
[..]
Inkopper alert!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh, nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij ze niet interessant vindt.
Ieder zijn hobby.quote:
Jaarcijfers.quote:
Zo zit ik dan voor m'n scherm idd.quote:
de enige cijfers die voor mij van belang zijn , staan in Google Analyticsquote:
[..]
Inkopper alert!!!!!Ik zei niet dat er geen plaats was voor de kutuserts, ik beweer alleen dat hier alle leuke users postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn ook buiten Google op te vragen dacht ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
de enige cijfers die voor mij van belang zijn , staan in Google AnalyticsEen stuk interessanter om trends in de verschillende fora en sites van FOK! te zien.
ZO, WAT EEN CONSTATERING.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er geen plaats was voor de kutuserts, ik beweer alleen dat hier alle leuke users posten
Dat zijn de stats die er echt toe doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
de enige cijfers die voor mij van belang zijn , staan in Google AnalyticsEen stuk interessanter om trends in de verschillende fora en sites van FOK! te zien.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je bent opperhoofd der no-lifers?
Dan heb je maar 1 probleem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik post te weinig en heb niet eens een leven
Lijkt me stug, gezien je er voor moet inloggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zijn ook buiten Google op te vragen dacht ik.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |