Of aan het treinenquote:
*ff naar B. zwaaitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och tegen de muur kletsen heeft ook zijn voordelen. Je krijgt geen botte opmerkingen.
Ja en een minimumleeftijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef tombolafan het volgende:
Misschien moeten we het toelatingsexamen voor de TAL SC toch eens moeilijker maken?
Ja bullshit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:04 schreef Boudibou het volgende:
Wat G.vs.E zegt. Niet iedereen reageert altijd op je, the key is om door te gaan en je niet genegeerd te voelen.
Exactemundo, Duderinoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad als het een drukke/snelle SC is, dan lijkt het alsof ze je niet zien (was in FF ook een tijdje), maar dat komt vanzelf
Arme Benny.quote:
dat is dan weer waarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och tegen de muur kletsen heeft ook zijn voordelen. Je krijgt geen botte opmerkingen.
hmm, ook weer zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dat is dan weer waar
lekker veilig
De leeftijd van iBennyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want die is 12?? Wat is de maximumleeftijd?
iiiiif yooouuu doooon't knoooow meeeee byyyy nooowwwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, je vat het als een compliment op..
Works for me
In mijn geval was het na 2x de chat bezoeken, wel in orde. Je moet ook statements proberen te maken. Of tegen de stroom ingaan, zodat je opgemerkt wordt. Daarna kan je je profileren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja bullshit.Soms is dat wkn, zo niet langer.
Udowu-SCquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
Er was toch altijd een SC voor users die nergens terecht konden. Maar uiteindelijk konden ze ook daar niet terecht en werd die SC gesloten ofzo?
Dat lijkt me heerlijk, kletsen over de eerste zoen, de eerste uhh ja die dingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Murmeli het volgende:
hmm, ook weer zo
misschien moet ik dan naar de PUB SC....
Offcorso I doquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iiiiif yooouuu doooon't knoooow meeeee byyyy nooowww
je bent hier niet welkom, buitenstaanderquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze niet ligt te slapen dan is ze een aanwinst ja
quote:
En als ik die dingen niet doe, vind ik het heel tof om bij jullie te posten hoor.quote:
eenschquote:
Jij ruikt ze gewoon op een afstand.quote:
Heb jij geluk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Boudibou het volgende:
In mijn geval was het na 2x de chat bezoeken, wel in orde. Je moet ook statements proberen te maken. Of tegen de stroom ingaan, zpdat je opgemerkt wordt. Daarna kan je je profileren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |