Hehe..mwa, reageer gewoon op andere users, af en toe een leuke opmerking en dergelijke tussendoor, dan komt het wel goed. Net zoals je in real life mensen leert kennen. Als ik me er bevind, zal ik je in ieder geval niet negeren als er op je gereageerd moet wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik doe mijn best maar wordt voornamelijk genegeerd
nu net zei iemand es wat terug
Tja...op aparte gevallen moet je reagerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, zo werkt dat. Niet iedereen reageert op alles.. Behalve als ik wat zeg dan
Tha_ Erikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Noem eens namen. Mag ook per PM.
Jij en iBennyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Noem eens namen. Mag ook per PM.
ja maar het voelt toch wel een beetje of je daar dan in je eentje zit te kletsen zo zonder reactiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, zo werkt dat. Niet iedereen reageert op alles.. Behalve als ik wat zeg dan
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja...op aparte gevallen moet je reageren
jaquote:
Als ze niet ligt te slapen dan is ze een aanwinst jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef tombolafan het volgende:
En Myr is een aanwinst in de SC, ook al is ze er niet altijd
quote:
quote:
oh ben jij de kloon van kitao?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik doe mijn best maar wordt voornamelijk genegeerd
nu net zei iemand es wat terug
je kan ook reageren op mensenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ja maar het voelt toch wel een beetje of je daar dan in je eentje zit te kletsen zo zonder reacties
Wat G.vs.E zegt. Niet iedereen reageert altijd op je, the key is om door te gaan en je niet genegeerd te voelen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ja maar het voelt toch wel een beetje of je daar dan in je eentje zit te kletsen zo zonder reacties
Of aan het eten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze niet ligt te slapen dan is ze een aanwinst ja
Was dat geen grap van Finkers?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
Er was toch altijd een SC voor users die nergens terecht konden. Maar uiteindelijk konden ze ook daar niet terecht en werd die SC gesloten ofzo?
Inkoppertje Erikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Och tegen de muur kletsen heeft ook zijn voordelen. Je krijgt geen botte opmerkingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef McQueentje het volgende:
Met terugwerkende kracht?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef tombolafan het volgende:
Misschien moeten we het toelatingsexamen voor de TAL SC toch eens moeilijker maken?
Dat is inderdaad als het een drukke/snelle SC is, dan lijkt het alsof ze je niet zien (was in FF ook een tijdje), maar dat komt vanzelfquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat G.vs.E zegt. Niet iedereen reageert altijd op je, the key is om door te gaan en je niet genegeerd te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |