Of aan het treinenquote:
*ff naar B. zwaaitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och tegen de muur kletsen heeft ook zijn voordelen. Je krijgt geen botte opmerkingen.
Ja en een minimumleeftijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef tombolafan het volgende:
Misschien moeten we het toelatingsexamen voor de TAL SC toch eens moeilijker maken?
Ja bullshit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:04 schreef Boudibou het volgende:
Wat G.vs.E zegt. Niet iedereen reageert altijd op je, the key is om door te gaan en je niet genegeerd te voelen.
Exactemundo, Duderinoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad als het een drukke/snelle SC is, dan lijkt het alsof ze je niet zien (was in FF ook een tijdje), maar dat komt vanzelf
Arme Benny.quote:
dat is dan weer waarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och tegen de muur kletsen heeft ook zijn voordelen. Je krijgt geen botte opmerkingen.
hmm, ook weer zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dat is dan weer waar
lekker veilig
De leeftijd van iBennyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want die is 12?? Wat is de maximumleeftijd?
iiiiif yooouuu doooon't knoooow meeeee byyyy nooowwwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, je vat het als een compliment op..
Works for me
In mijn geval was het na 2x de chat bezoeken, wel in orde. Je moet ook statements proberen te maken. Of tegen de stroom ingaan, zodat je opgemerkt wordt. Daarna kan je je profileren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja bullshit.Soms is dat wkn, zo niet langer.
Udowu-SCquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
Er was toch altijd een SC voor users die nergens terecht konden. Maar uiteindelijk konden ze ook daar niet terecht en werd die SC gesloten ofzo?
Dat lijkt me heerlijk, kletsen over de eerste zoen, de eerste uhh ja die dingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Murmeli het volgende:
hmm, ook weer zo
misschien moet ik dan naar de PUB SC....
Offcorso I doquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iiiiif yooouuu doooon't knoooow meeeee byyyy nooowww
je bent hier niet welkom, buitenstaanderquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze niet ligt te slapen dan is ze een aanwinst ja
quote:
En als ik die dingen niet doe, vind ik het heel tof om bij jullie te posten hoor.quote:
eenschquote:
Jij ruikt ze gewoon op een afstand.quote:
Heb jij geluk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Boudibou het volgende:
In mijn geval was het na 2x de chat bezoeken, wel in orde. Je moet ook statements proberen te maken. Of tegen de stroom ingaan, zpdat je opgemerkt wordt. Daarna kan je je profileren.
Ik heb een netwerk opgebouwd en krijg de linkjes aangeleverdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ruikt ze gewoon op een afstand.![]()
[..]
Je bent gewoon blij dat de search weer werkt en je op "SC #" kan zoeken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een netwerk opgebouwd en krijg de linkjes aangeleverd
fysio weet niet zeker of ik wel retropatellaire chondropatie heb, ze denkt een stukje bot of kraakbeen dat achter mn knieschijf zweeft het pijnlijk maakt, maar ze hoopt dat ze het fout heeft anders is de kans op een operatie erg grootquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Offcorso I do.
Hoe gaat het inmiddels met je knie(?) ?
Jij, wij saampjes. Maar niet met die hele kliek erbij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
Dacht dat jij dat wel leuk vond, samen??
De search werkt weer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent gewoon blij dat de search weer werkt en je op "SC #" kan zoeken.
jullie klieken samenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij, wij saampjes. Maar niet met die hele kliek erbij.
QFTquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef Pheno het volgende:
Ik denk maar dat ik naar zo'n TAL-meet ga, een en al liefde.
Werkt dat ding weer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef Pheno het volgende:
Je bent gewoon blij dat de search weer werkt en je op "SC #" kan zoeken.
Openen we een eigen topic.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef Techno het volgende:
Jij, wij saampjes. Maar niet met die hele kliek erbij.
je moet wel heel vervelend zijn wil je daadwerkelijk door iedereen genegeerd worden.. We accepteren zelfs graseterquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Heb jij geluk.Dat gaat echt niet voor iedereen op.
wet eten pinguin wist je dat alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef Pheno het volgende:
Ik denk maar dat ik naar zo'n TAL-meet ga, een en al liefde.
Moest het even goochelen voor meer info, maar retro. chon. is een kraakbeenafwijking achter je knieschijf, dus wat je ook al toelichting geeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fysio weet niet zeker of ik wel retropatellaire chondropatie heb, ze denkt een stukje bot of kraakbeen dat achter mn knieschijf zweeft het pijnlijk maakt, maar ze hoopt dat ze het fout heeft anders is de kans op een operatie erg groot
Zeg ga eens slowchatten in singles.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
fysio weet niet zeker of ik wel retropatellaire chondropatie heb, ze denkt een stukje bot of kraakbeen dat achter mn knieschijf zweeft het pijnlijk maakt, maar ze hoopt dat ze het fout heeft anders is de kans op een operatie erg groot
De man die als enige een eigen naamtopic maakt, als hij er een mag openenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet wel heel vervelend zijn wil je daadwerkelijk door iedereen genegeerd worden.. We accepteren zelfs graseter
He, die komt ook wel eens in TALquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet wel heel vervelend zijn wil je daadwerkelijk door iedereen genegeerd worden.. We accepteren zelfs graseter
quote:
She blew it.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wet eten pinguin wist je dat al
Fixed.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
We accepteren tolereren zelfs graseter
chowi komt ook al bij onsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wij hebben naatje_1, Zeroku en Graseter al.
Nemen jullie Kitao maar in Singles
Accepteren of tolereren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ah, dat deed ie 'bij ons' ook alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De man die als enige een eigen naamtopic maakt, als hij er een mag openen.
Je zei nemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wij hebben naatje_1, Zeroku en Graseter al.
Nemen jullie Kitao maar in Singles
Mwa, geluk, geluk. In reallife maak ik ook aardig snel contact, al is het in de rij bij de ArenA, de wc in de kroeg of bij de snackbar. De een doet dat wat simpeler dan een ander. Maar je moet er uiteraard wel wat voor doen om in bv. Singels te worden geaccepteerd (blijkbaar), en dat is slap meelullen met wat er wordt besproken, of zelf iets inbrengen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Heb jij geluk.Dat gaat echt niet voor iedereen op.
glibberquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa, geluk, geluk. In reallife maak ik ook aardig snel contact, al is het in de rij bij de ArenA, de wc in de kroeg of bij de snackbar. De een doet dat wat simpeler dan een ander. Maar je moet er uiteraard wel wat voor doen om in bv. Singels te worden geaccepteerd (blijkbaar), en dat is slap meelullen met wat er wordt besproken, of zelf iets inbrengen.
Een TT openen met een andere user erin bv. werkt ook. Zo heb ik G.vs.E al aardig wat veren in de reet gestoken (behalve toen ik er een crackgebruiker noemde)
Ik dacht dat ie alleen vrouwen geld bood, of weet jij meer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het niet voor niks is
en zelfs dat waardeerde ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa, geluk, geluk. In reallife maak ik ook aardig snel contact, al is het in de rij bij de ArenA, de wc in de kroeg of bij de snackbar. De een doet dat wat simpeler dan een ander. Maar je moet er uiteraard wel wat voor doen om in bv. Singels te worden geaccepteerd (blijkbaar), en dat is slap meelullen met wat er wordt besproken, of zelf iets inbrengen.
Een TT openen met een andere user erin bv. werkt ook. Zo heb ik G.vs.E al aardig wat veren in de reet gestoken (behalve toen ik er een crackgebruiker noemde)
operatie betekend lang niet werken, dus niet mobiel zijn (boodschappen, mn kat, uberhaupt mn woning inkomenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moest het even goochelen voor meer info, maar retro. chon. is een kraakbeenafwijking achter je knieschijf, dus wat je ook al toelichting geeft.
Wat heeft deze operatie tot gevolg? En als ze het fout heeft, wat dan?
We hebben de andere helft voor jou bewaardquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff weg en we zijn gewoon een half topic verder
genoeg die m accepteren.quote:
Ja, over je praten gaat makkelijk zo te merkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
niet te geloven zeg , nog 3 vagina's , en dat zonder mij.
Moet je nagaan hoe snel een KLB-topic over je zou lopenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
Nu snap ik waarom sommige mensen jou niet mogen. Na een post al.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom sommige mensen jou niet mogen. Na een post al.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom sommige mensen jou niet mogen. Na een post al.
We kunnen dit verplaatsen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe snel een KLB-topic over je zou lopen
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
was niet echt mijn idee, maar schijnt wel aan te slaan.
tijd voor een beetje kritische kijk waarschijnlijk.
ik snap er ook geen lobster van![]()
Verrassend, een youtubequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ik zag m ook niet aankomenquote:
Ah, poepje tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
operatie betekend lang niet werken, dus niet mobiel zijn (boodschappen, mn kat,
uberhaupt mn woning inkomen) anders anders leren lopen om knie zo min mogelijk te belasten
och, ik ben niet zo moeilijk.. Mijn favo naamtopic is niet voor niks die waar kloon en ik aandachtshoeren genoemd wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]Onbeperkte krediet bij je opgebouwd!
hazesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah, poepje toch. Komt allemaal wel goed, want iiiik geloooooof innn jouuuuu, iiiik zieeee een toekomst innn ons alleeeebeiiii
![]()
![]()
Komt gut! Zal voor je duimen.
Dat liedje is best wel awesome eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
Damn, betraptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
Hey kitao, trek het je niet aan. SC's zijn ofwel voor kleuters, ofwel voor obstinate harlequin-kattenmoeders zonder dagbesteding.
Je vergeet de beroepswerklozen e.d. nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
Hey kitao, trek het je niet aan. SC's zijn ofwel voor kleuters, ofwel voor obstinate harlequin-kattenmoeders zonder dagbesteding.
*meld*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet de beroepswerklozen e.d. nog.
Haha, je bent alleen moeilijk voor de newbiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, ik ben niet zo moeilijk.. Mijn favo naamtopic is niet voor niks die waar kloon en ik aandachtshoeren genoemd worden
Oja, vooral geconcentreerd in F&F/ONZ/TAL.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet de beroepswerklozen e.d. nog.
jezus , dat weet ik zelf ook wel zeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat liedje is best wel awesome eigenlijk.
ik vind mij niet moeilijk voor de newbiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, je bent alleen moeilijk voor de newbies.
Ik zal wel even een blowrantsoen voor je samenstellen, indien je geopereerd moet worden. Kan je lekker in je bedje blijven. Nog meer benodigdheden?
Zit de V naast de P op het toetsenbordquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
Kommt für dem Bäcker!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind mij niet moeilijk voor de newbies![]()
Erm.. Coca cola
ik blijf hopen dat ze het mis heeftquote:
Een opsteker?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef kitao het volgende:
ok , ik dank iedereen voor de reakties , ik vind dit echt een opsteker.
nee hoor , die zit naast de B van gemarineerde Beflapjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit de V naast de P op het toetsenbord
ik heb niet teruggelezen in dit topic , is het zo erg ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een opsteker?![]()
![]()
Volgens mij begrijp je er nog geen bal van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |