Ah, poepje tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
operatie betekend lang niet werken, dus niet mobiel zijn (boodschappen, mn kat,
uberhaupt mn woning inkomen) anders anders leren lopen om knie zo min mogelijk te belasten
och, ik ben niet zo moeilijk.. Mijn favo naamtopic is niet voor niks die waar kloon en ik aandachtshoeren genoemd wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]Onbeperkte krediet bij je opgebouwd!
hazesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah, poepje toch. Komt allemaal wel goed, want iiiik geloooooof innn jouuuuu, iiiik zieeee een toekomst innn ons alleeeebeiiii
![]()
![]()
Komt gut! Zal voor je duimen.
Dat liedje is best wel awesome eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
was niet echt mijn idee, maar schijnt wel aan te slaan.
tijd voor een beetje kritische kijk waarschijnlijk.
ik snap er ook geen lobster van![]()
Damn, betraptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
Hey kitao, trek het je niet aan. SC's zijn ofwel voor kleuters, ofwel voor obstinate harlequin-kattenmoeders zonder dagbesteding.
Je vergeet de beroepswerklozen e.d. nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
Hey kitao, trek het je niet aan. SC's zijn ofwel voor kleuters, ofwel voor obstinate harlequin-kattenmoeders zonder dagbesteding.
*meld*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet de beroepswerklozen e.d. nog.
Haha, je bent alleen moeilijk voor de newbiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, ik ben niet zo moeilijk.. Mijn favo naamtopic is niet voor niks die waar kloon en ik aandachtshoeren genoemd worden
Oja, vooral geconcentreerd in F&F/ONZ/TAL.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet de beroepswerklozen e.d. nog.
jezus , dat weet ik zelf ook wel zeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat liedje is best wel awesome eigenlijk.
ik vind mij niet moeilijk voor de newbiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, je bent alleen moeilijk voor de newbies.
Ik zal wel even een blowrantsoen voor je samenstellen, indien je geopereerd moet worden. Kan je lekker in je bedje blijven. Nog meer benodigdheden?
Zit de V naast de P op het toetsenbordquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
niet te geloven zeg , nog 3 vagina's , en dat zonder mij.
Kommt für dem Bäcker!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind mij niet moeilijk voor de newbies![]()
Erm.. Coca cola
ik blijf hopen dat ze het mis heeftquote:
Een opsteker?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef kitao het volgende:
ok , ik dank iedereen voor de reakties , ik vind dit echt een opsteker.
nee hoor , die zit naast de B van gemarineerde Beflapjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit de V naast de P op het toetsenbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |