Ah, dat deed ie 'bij ons' ook alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De man die als enige een eigen naamtopic maakt, als hij er een mag openen.
Je zei nemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wij hebben naatje_1, Zeroku en Graseter al.
Nemen jullie Kitao maar in Singles
Mwa, geluk, geluk. In reallife maak ik ook aardig snel contact, al is het in de rij bij de ArenA, de wc in de kroeg of bij de snackbar. De een doet dat wat simpeler dan een ander. Maar je moet er uiteraard wel wat voor doen om in bv. Singels te worden geaccepteerd (blijkbaar), en dat is slap meelullen met wat er wordt besproken, of zelf iets inbrengen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ruikt ze gewoon op een afstand.![]()
[..]
Heb jij geluk.Dat gaat echt niet voor iedereen op.
glibberquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa, geluk, geluk. In reallife maak ik ook aardig snel contact, al is het in de rij bij de ArenA, de wc in de kroeg of bij de snackbar. De een doet dat wat simpeler dan een ander. Maar je moet er uiteraard wel wat voor doen om in bv. Singels te worden geaccepteerd (blijkbaar), en dat is slap meelullen met wat er wordt besproken, of zelf iets inbrengen.
Een TT openen met een andere user erin bv. werkt ook. Zo heb ik G.vs.E al aardig wat veren in de reet gestoken (behalve toen ik er een crackgebruiker noemde)
Ik dacht dat ie alleen vrouwen geld bood, of weet jij meer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het niet voor niks is
en zelfs dat waardeerde ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa, geluk, geluk. In reallife maak ik ook aardig snel contact, al is het in de rij bij de ArenA, de wc in de kroeg of bij de snackbar. De een doet dat wat simpeler dan een ander. Maar je moet er uiteraard wel wat voor doen om in bv. Singels te worden geaccepteerd (blijkbaar), en dat is slap meelullen met wat er wordt besproken, of zelf iets inbrengen.
Een TT openen met een andere user erin bv. werkt ook. Zo heb ik G.vs.E al aardig wat veren in de reet gestoken (behalve toen ik er een crackgebruiker noemde)
operatie betekend lang niet werken, dus niet mobiel zijn (boodschappen, mn kat, uberhaupt mn woning inkomenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moest het even goochelen voor meer info, maar retro. chon. is een kraakbeenafwijking achter je knieschijf, dus wat je ook al toelichting geeft.
Wat heeft deze operatie tot gevolg? En als ze het fout heeft, wat dan?
We hebben de andere helft voor jou bewaardquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff weg en we zijn gewoon een half topic verder
genoeg die m accepteren.quote:
Ja, over je praten gaat makkelijk zo te merkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
niet te geloven zeg , nog 3 vagina's , en dat zonder mij.
Moet je nagaan hoe snel een KLB-topic over je zou lopenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
Nu snap ik waarom sommige mensen jou niet mogen. Na een post al.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom sommige mensen jou niet mogen. Na een post al.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom sommige mensen jou niet mogen. Na een post al.
We kunnen dit verplaatsen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe snel een KLB-topic over je zou lopen
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
was niet echt mijn idee, maar schijnt wel aan te slaan.
tijd voor een beetje kritische kijk waarschijnlijk.
ik snap er ook geen lobster van![]()
Verrassend, een youtubequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
was niet echt mijn idee, maar schijnt wel aan te slaan.
tijd voor een beetje kritische kijk waarschijnlijk.
ik snap er ook geen lobster van![]()
ik zag m ook niet aankomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |