Haal je mij bijna in.quote:
Weinig. Waarschijnlijk fappen de statsgeilerts zich nu de vellen van hun handen.quote:
Alsof jij ze niet interessant vindt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig. Waarschijnlijk fappen de statsgeilerts zich nu de vellen van hun handen.
Inkopper alert!!!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle leuke mensen posten immers in TAL SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Haal je mij in.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig. Waarschijnlijk fappen de statsgeilerts zich nu de vellen van hun handen.
[..]
Inkopper alert!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh, nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij ze niet interessant vindt.
Ieder zijn hobby.quote:
Jaarcijfers.quote:
Zo zit ik dan voor m'n scherm idd.quote:
de enige cijfers die voor mij van belang zijn , staan in Google Analyticsquote:
[..]
Inkopper alert!!!!!Ik zei niet dat er geen plaats was voor de kutuserts, ik beweer alleen dat hier alle leuke users postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn ook buiten Google op te vragen dacht ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
de enige cijfers die voor mij van belang zijn , staan in Google AnalyticsEen stuk interessanter om trends in de verschillende fora en sites van FOK! te zien.
ZO, WAT EEN CONSTATERING.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er geen plaats was voor de kutuserts, ik beweer alleen dat hier alle leuke users posten
Dat zijn de stats die er echt toe doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
de enige cijfers die voor mij van belang zijn , staan in Google AnalyticsEen stuk interessanter om trends in de verschillende fora en sites van FOK! te zien.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je bent opperhoofd der no-lifers?
Dan heb je maar 1 probleem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik post te weinig en heb niet eens een leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |