Ik ben ook altijd jaloers.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n vrouw die al jaloers wordt als een man ergens anders naar kijkt? Vandaar dat daten in het donker.
Kijken mag, kwijlen mag zelfsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n vrouw die al jaloers wordt als een man ergens anders naar kijkt? Vandaar dat daten in het donker.
Dit is een anderequote:
Ja, maar jou siert het.quote:
Misschien is ie stiekem homo, omdat ie nu twee mannen in z'n UI heeft.quote:
Ik was/ben wel altijd jaloers als ik niet zeker ben of hij mij ook leuk vindtquote:
Ik weet ff niet meer hoe die heetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Benny, wat is dit voor mislukte Remlof-rip-off?
Ik ben al jaloers als ik niets met een jongen heb of hem niet eens leuk vind in die manier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was/ben wel altijd jaloers als ik niet zeker ben of hij mij ook leuk vindtMaar als ik weet dat ie van me houdt mag ie overal naar kijken hoor
Oh, das wel heel extreemquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al jaloers als ik niets met een jongen heb of hem niet eens leuk vind in die manier.
Weet ik veel. Ik probeer ook alleen leuk en grappig te doen.quote:
Dan kan ze thuis haar verhaal goed kwijt. En dan kom jij aan je bureaustoel-rekoefeningen toe. Win-win.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al jaloers als ik niets met een jongen heb of hem niet eens leuk vind in die manier.
Ja, nouja, niet als een vriend van me een vriendin heeft ofzo hoor. Maar als er ook maar een beetje tussen mij en iemand is ben ik echt heel snel jaloers.quote:
Oh maar dat is het 'm juist. Dat verhaal wil ze overal kwijtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kan ze thuis haar verhaal goed kwijt. En dan kom jij aan je bureaustoel-rekoefeningen toe. Win-win.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nouja, niet als een vriend van me een vriendin heeft ofzo hoor. Maar als er ook maar een beetje tussen mij en iemand is ben ik echt heel snel jaloers.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Maar heb ook wel eens gehad dat ik met een gast was en zoiets had van "Wtf, doe ik hier, dit is niets" En dan nog steeds jaloers word.
En bedanktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Maar heb ook wel eens gehad dat ik met een gast was en zoiets had van "Wtf, doe ik hier, dit is niets" En dan nog steeds jaloers word.
Het ergste is nog dat ik het ook altijd laat merken dat ik jaloers ben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Oh dat lijkt me echt voor jezelf heel vervelend
Nee, maar wil je niet meer zo goed naar een meisjes borsten kijken dat het je zelfs opvalt dat ze een kleine tattoo heeft.quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wil je niet meer zo goed naar een meisjes borsten kijken dat het je zelfs opvalt dat ze een kleine tattoo heeft.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wil je niet meer zo goed naar een meisjes borsten kijken dat het je zelfs opvalt dat ze een kleine tattoo heeft.
* popcorn pakt *quote:
je insinueert wat, nu open ik een topic. Boehoe.quote:
hahahaha, gosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik het ook altijd laat merken dat ik jaloers ben.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahahaha, gos![]()
Moegen we wel met Socios praten op de meet?
Ik ben nu bezig met een preview, dus ik moet even in de stemming van het onderwerp blijven.quote:
WAT WAT WAT MET TETTEN EN TATTOO?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even masterchef kijken want dat heb ik zondag niet gezien.
Alleen als ik erbij ben he. En de single dames niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahahaha, gos![]()
Moegen we wel met Socios praten op de meet?
Phewquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen als ik erbij ben he. En de single dames niet.
Ik houd van nadenken over hoe ik denk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Het aparte Myr, vind ik dat je alles wat over je denken gaat zo goed kunt beschrijven en ook wel kunt relativeren.
Was een meisje in take me out en jij zag dat ze een tattoo op der tiet had.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT WAT WAT MET TETTEN EN TATTOO?
En ga je ook geregeld tot actie over om iets te veranderen wat volgens jou beter kan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd van nadenken over hoe ik denk.
Dat was te duidelijk. Dat zag ik tijdens het zappen ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was een meisje in take me out en jij zag dat ze een tattoo op der tiet had.
Nee, ik weet wat en wanneer ik fout denk, maar ik kan dat op zo'n moment niet veranderen. Maar ik kan het achteraf gezien wel plaatsen en niet overstromen in onterechte emoties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ga je ook geregeld tot actie over om iets te veranderen wat volgens jou beter kan?
Ok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik weet wat en wanneer ik fout denk, maar ik kan dat op zo'n moment niet veranderen. Maar ik kan het achteraf gezien wel plaatsen en niet overstromen in onterechte emoties.
ik zei het toch iBennyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben jullie nu naatje_1 ? Die SC't toch vooral voor zijn postcount?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen als ik erbij ben he. En de single dames niet.
En jij had ook een tattoo op je tiet en die zag ie niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was een meisje in take me out en jij zag dat ze een tattoo op der tiet had.
Volgens mij zag die heel mijn tieten niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij had ook een tattoo op je tiet en die zag ie niet?
Whut, waarom niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij zag die heel mijn tieten niet.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut, waarom niet?Had je een burka aan?
Eh nee... Maar dan is het wel logisch dat hij je tieten niet zagquote:
Ik denk dat ik deze houd.quote:
Nu wil ik ook bijnaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beeldmateriaal van D. op TAL dat dit kan!
Vet
Deze had ik toch al eens eerder?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beeldmateriaal van D. op TAL dat dit kan!
Vet
Je hebt een Rick Astley kapselquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
waarom zou ik iemand anders in mijn UI zetten?
Ik heb 'm nooit gezien hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef D. het volgende:
[..]
Deze had ik toch al eens eerder?
Wellicht voor TAL
nee eigenlijk die blauwe... toen heb ik je leren kennenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit oranjedingetje is iBenny?
[..]
Kut![]()
Dat was elmo toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee eigenlijk die blauwe... toen heb ik je leren kennen
Op die foto heb je een Rick Astley kapselquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nietus
Bovendien is het een oude foto, dus het zit nu anders
Zal dan idd voor TAL zijnquote:
klopt idd...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Zal dan idd voor TAL zijn
Maar ik heb een tijdje terug toch jeugdfoto's gepost, dus beeldmateriaal was er al
Jij je zinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op die foto heb je een Rick Astley kapsel
Wilders, Moskowicz.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dat... hmmm, heb het niet echt gevolgd
haha beiden natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Om het kapsel, of omdat je je zin krijgt?
Liggen is toch leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Ik lag wel, maar ben ff niet blij
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Shit
Afgelopen weekend was de reunie van me oude school.
Ik had geen zin en ben dus niet gegaan...
En u zie ik dat kelvin heeft opgetreden
[ afbeelding ]
Die heeft bij mij op school gezeten en ik had het natuurlijk kunnen weten
Nu heb ik spijt
Try again!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
Heb ik eindelijk eens de moed verzamelt om te bellen, nemen ze niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |