Oh maar dat is het 'm juist. Dat verhaal wil ze overal kwijtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kan ze thuis haar verhaal goed kwijt. En dan kom jij aan je bureaustoel-rekoefeningen toe. Win-win.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nouja, niet als een vriend van me een vriendin heeft ofzo hoor. Maar als er ook maar een beetje tussen mij en iemand is ben ik echt heel snel jaloers.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Maar heb ook wel eens gehad dat ik met een gast was en zoiets had van "Wtf, doe ik hier, dit is niets" En dan nog steeds jaloers word.
En bedanktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Maar heb ook wel eens gehad dat ik met een gast was en zoiets had van "Wtf, doe ik hier, dit is niets" En dan nog steeds jaloers word.
Het ergste is nog dat ik het ook altijd laat merken dat ik jaloers ben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Oh dat lijkt me echt voor jezelf heel vervelend
Nee, maar wil je niet meer zo goed naar een meisjes borsten kijken dat het je zelfs opvalt dat ze een kleine tattoo heeft.quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wil je niet meer zo goed naar een meisjes borsten kijken dat het je zelfs opvalt dat ze een kleine tattoo heeft.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wil je niet meer zo goed naar een meisjes borsten kijken dat het je zelfs opvalt dat ze een kleine tattoo heeft.
* popcorn pakt *quote:
je insinueert wat, nu open ik een topic. Boehoe.quote:
hahahaha, gosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik het ook altijd laat merken dat ik jaloers ben.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahahaha, gos![]()
Moegen we wel met Socios praten op de meet?
Ik ben nu bezig met een preview, dus ik moet even in de stemming van het onderwerp blijven.quote:
WAT WAT WAT MET TETTEN EN TATTOO?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even masterchef kijken want dat heb ik zondag niet gezien.
Alleen als ik erbij ben he. En de single dames niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahahaha, gos![]()
Moegen we wel met Socios praten op de meet?
Phewquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen als ik erbij ben he. En de single dames niet.
Ik houd van nadenken over hoe ik denk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Het aparte Myr, vind ik dat je alles wat over je denken gaat zo goed kunt beschrijven en ook wel kunt relativeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |