Oh ben jij zo'n vrouw die al jaloers wordt als een man ergens anders naar kijkt? Vandaar dat daten in het donkerquote:
Ik ben ook altijd jaloers.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n vrouw die al jaloers wordt als een man ergens anders naar kijkt? Vandaar dat daten in het donker.
Kijken mag, kwijlen mag zelfsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n vrouw die al jaloers wordt als een man ergens anders naar kijkt? Vandaar dat daten in het donker.
Dit is een anderequote:
Ja, maar jou siert het.quote:
Misschien is ie stiekem homo, omdat ie nu twee mannen in z'n UI heeft.quote:
Ik was/ben wel altijd jaloers als ik niet zeker ben of hij mij ook leuk vindtquote:
Ik weet ff niet meer hoe die heetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Benny, wat is dit voor mislukte Remlof-rip-off?
Ik ben al jaloers als ik niets met een jongen heb of hem niet eens leuk vind in die manier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was/ben wel altijd jaloers als ik niet zeker ben of hij mij ook leuk vindtMaar als ik weet dat ie van me houdt mag ie overal naar kijken hoor
Oh, das wel heel extreemquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al jaloers als ik niets met een jongen heb of hem niet eens leuk vind in die manier.
Weet ik veel. Ik probeer ook alleen leuk en grappig te doen.quote:
Dan kan ze thuis haar verhaal goed kwijt. En dan kom jij aan je bureaustoel-rekoefeningen toe. Win-win.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al jaloers als ik niets met een jongen heb of hem niet eens leuk vind in die manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |