Tenzij je iBenny leeftijd en jonger bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hela, jullie waren toch zo lief voor iedereen?
Lees jij geen spoiler ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je dat grappig als mensen maagd zijn? Ik heb er bewust voor gekozen geen seks te hebben hoor.
Ergo: niet welkomquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe. Nou ja, als ie normaal doet is ie best welkom.
Tja, als je zulke hoge eisen gaat stellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe. Nou ja, als ie normaal doet is ie best welkom.
Doe even de OP erbijquote:
Nou, dan ben ik wel weg.quote:
ik mag blijven toch wel al volg ik niet allesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
• Idols (NL) nu niet op toch?
• Holland`s Got Talent kijk ik niet meer want bij gemist moet je ervoor betalen
• My Name Is Michael afgelopen toch of??
• Popstars![]()
• The Voice![]()
• X Factor NL nu niet toch?
Onder andere.
Natulâk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik mag blijven toch wel al volg ik niet alles
Bella volgt ook geen talentenjachten en die is ook welkomquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bella volgt ook geen talentenjachten en die is ook welkom
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik volg ook niet alles hoor. Eigenlijk haat ik talentenjachten, maar ik ben kleurtjesgeil.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet wel heel vervelend zijn wil je daadwerkelijk door iedereen genegeerd worden.. We accepteren zelfs graseter
Maar dat heeft met je intelligentie te maken, dus dat vinden we niet zo erg.quote:
Zolang je maar iets volgtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
Maar die mag niet in de OP. Wie is het eigenlijk dat het zo'n berucht figuur is?quote:
Ik kijk alleen BNTMquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben slim genoeg om me niet te laten beïnvloeden door SBS inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat heeft met je intelligentie te maken, dus dat vinden we niet zo erg..
Hebben jullie nu naatje_1 ? Die SC't toch vooral voor zijn postcount?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wij hebben naatje_1, Zeroku en Graseter al.
Nemen jullie Kitao maar in Singles
Zij heeft een ontheffing aangevraagd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik laat me wel beïnvloeden door SBS. Want door SBS vind ik het een kutzenderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben slim genoeg om me niet te laten beïnvloeden door SBS inderdaad.
Die SC't om met moeilijke woorden te strooien waarvan hij niet eens weet wat ze inhouden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben jullie nu naatje_1 ? Die SC't toch vooral voor zijn postcount?
Volgens mij hebben we die ook niet, al is ie wel een paar keer hier geweest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gister was hij hier, en eerder ook al volgens mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij hier al eens over politiek gediscussieerd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die SC't om met moeilijke woorden te strooien waarvan hij niet eens weet wat ze inhouden.
Gisteren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij hier al eens over politiek gediscussieerd?
Hoe kun je dat gedrocht schattig noemen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Naatje.Hij is zo schattig en dom tegelijk.
Ik was al keilief toen ik 16 was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ach, die jongen is pas 16. Ik was ook niet uit te staan toen ik 16 was en op FOK! actief was. Dat kunnen zich er een aantal misschien nog wel herinneren
.
Doe je ook mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:27 schreef Bos81 het volgende:
Joepie we gaan andere mensen belachelijk maken..
Nu nog niet. Maar dat blijft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ach, die jongen is pas 16. Ik was ook niet uit te staan toen ik 16 was en op FOK! actief was. Dat kunnen zich er een aantal misschien nog wel herinneren
.
Dat schattige zie ik nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Naatje.Hij is zo schattig en dom tegelijk.
Alleen Kitaoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:27 schreef Bos81 het volgende:
Joepie we gaan andere mensen belachelijk maken..
En Naatje.quote:
Hou opquote:
Toen ik 16 was was er nog geen internetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Nou zijn er hier een aantal die het nu met Naatje doen..quote:
Dat hou je altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou zijn er hier een aantal die het nu met Naatje doen..
Alsof hij niet weet hoe ik over hem denk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze kunnen het lezen toch, dus het is geen roddelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg het ook recht in hun gezicht, dus dan vind ik er niets mis mee.
QFTquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze kunnen het lezen toch, dus het is geen roddelen
Vorig jaar?quote:
Het valt nog wel mee, en het meeste is ook in z'n gezicht gezegd tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stempels en etiketjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hou op, ik ben enorm verbeterd jongeh! Dat jij dat niet snapt!
Stempels kan je afwassen en etiketten pulk je er ook gewoon af als het nodig is.quote:
Plus in andere SC's is het ook wel tegen hem gezegd, hij vindt het ook gewoon leuk om reactie uit te lokken. Dit hier vindt hij denk ik eerder leuk dat vervelend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee, en het meeste is ook in z'n gezicht gezegd toch. Bovendien zei ik niks schokkends
, dus ik voel me niet aangesproken.
brandmerken dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stempels kan je afwassen en etiketten pulk je er ook gewoon af als het nodig is.
Pheno met z'n vuige pinguïnvlerken.quote:
Is dat meisje in je avatar Wiep?quote:
Neuhjquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat meisje in je avatar Wiep?
Ik moest heel hard lachen en mijn collega schrokquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pheno met z'n vuige pinguïnvlerken.
Ik kan niet gebrandmerkt worden. Ik brandmerk vuur, zo heet ben ik.quote:
Ga eens aan het werkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen en mijn collega schrok
Wie dan?quote:
Arme Fleurtje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Laat hem de TT zien, hij zal kitao ook niet mogen, volgens kitao.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
NIKS WANT DE GRONDWET HEEFT GEEN MOND!quote:
Ik zat echt van: HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!EINS!1!!!ICHI!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NIKS WANT DE GRONDWET HEEFT GEEN MOND!
Kloptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie dan?
IK ben je verloofde toch?
Nou? Wie is het dan?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat hem de TT zien, hij zal kitao ook niet mogen, volgens kitao.
Niks.quote:
Het was niet eens een goede grapquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat echt van: HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!EINS!1!!!ICHI!!!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NIKS WANT DE GRONDWET HEEFT GEEN MOND!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |